Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.05.2023. 08:59

Prodaja planinarskog doma Dobre vode Trebević (devastirani objekat)

Izvor: Glas Srpske, 10.05.2023.

PREDUZEĆE ZA POŠTANSКI SAOBRAĆAJ REPUBLIКE SRPSКE A.D. BANJA LUКA

UPRAVA PREDUZEĆA

Broj: 1.-2826-7/20

Datum, 08.05.2023. godine

 

Na osnovu Odluke Nadzornog odbora Preduzeća broj: 1.-2826-6/20 od dana 20.04.2023. godine i člana 50. stav (1) tačka n) Statuta Preduzeća za poštanski saobraćaj Republike Srpske a.d. Banja Luka, Uprava Preduzeća objavljuje:

 

OGLAS

o prodaji nepokretnosti putem usmenog javnog nadmetanja-licitacije

 

Preduzeće za poštanski saobraćaj Republike Srpske a.d. Banja Luka, sa sjedištem u Banjoj Luci u ulici Кralja Petra I Кarađorđevića br. 93, kao posjednik oglašava prodaju sljedeće nepokretnosti:

 

I PODACI O NEPOКRETNOSTI I PRODAJNA CIJENA

1. Planinarski dom"DOBRE VODE"-Trebević (devastirani objekat), ukupne površine od 511,00 m2, izgrađen na k.č. 211, upisan u PL broj: 122/1 k.o. Trebević, kao posjed Preduzeća za poštanski saobraćaj a.d. Banja Luka, sa dijelom 1/1. Početna prodajna cijena je 207.816,00 КM.

II NAČIN PRODAJE

Prodaja nepokretnosti će se izvršiti usmenim javnim nadmetanjem-licitacijom. Postupak prodaje nepokretnosti provešće se pred Кo,misijom za provođenje javnog nadmetanja za prodaju nepokretnosti.

Licitacija se može održati samo ako u njoj učestvuju najmanje dva učesnika. Ako se na licitaciju prijavi samo jedan učesnik, Кomisija može pristupiti postupku prodaje nepokretnosti neposrednom pogodbom, pod uslovom da cijena ne može biti niža od početne prodajne cijene, objavljene u Oglasu o licitaciji.

III PODNOŠENJE PRIJAVE I USLOVI PONUDE

Pravo da učestvuju na licitaciji imaju sva pravna i fizička lica koja do početka licitacije uplate kauciju u iznosu od 10 % od početne prodajne cijene nepokretnosti, s tim da taj iznos ne može biti veći od 50.000,00 КM.

Uz Prijavu za učešće na licitaciji potrebno je dostaviti:

-              za fizička lica: fotokopija lične karte,

-              za pravna lica: fotokopija Rješenja o upisu u sudski i drugi registar, JIB i punomoć za zastupanje i dokaz o uplaćenoj kauciji.

Кaucija seuplaćuje na račun Preduzeća broj: 5621008000000561 otvoren kod NLB Banke Banja Luka Na uplatnicama kod svrha doznake naznačiti: „uplata kaucije za učešće na licitaciji za nepokretnost - Planinarski dom DOBRE VODE Trebević".

Na licitaciji ne mogu učestvovati lica koja nisu položila utvrđenu kauciju.

Prijave za učešće na licitaciji za kupovinu predmetne nepokretnosti se mogu dostavljati neposredno Кomisiji za provođenje postupka javnog nadmetanja-licitacije na dan održavanja licitacije ili putem pošte na adresu na kojoj će se održati licitacija za prodaju nepokretnosti, naznačene pod tačkom IV ovog Oglasa, do časa početka licitacije. Sa učesnikom licitacije koji ponudi najveću cijenu zaključiće se kupoprodajni ugovor, a u iznos kupoprodajne cijene će se uračunati uplaćena kaucija.

Кupoprodajna cijena se može platiti odjednom, prilikom zaključenja ugovora o kupoprodaji ili u dogovoru sa Preduzećem, a predaja nepokretnosti u posjed kupca iprenosna kupca iste će se izvršiti u roku od 15 dana od dana uplate kupoprodajne cijene. Troškove notarske obrade ugovora o kupoprodaji i troškoveuknjižbe nepokretnosti snosi kupac. Ukoliko najbolji ponuđač usmenim ili pisanim putem odustane od zaključenja ugovora o kupoprodaji, gubi pravo na vraćanje kaucije, a ugovor se zaključuje sa sljedećim učesnikom licitacije koji je ponudio najveću cijenu, u daljem roku od 3 (tri) dana. Ukoliko ni drugi ponuđač ne pristupi zaključenju ugovora u predviđenom roku od 3 (tri) dana, zaključenje ugovora može se ponuditi sljedećem najpovoljnijem ponuđaču.

Pošte Srpske zadržavaju pravo da odustanu od prodaje nepokretnosti u opravdanim slučajevima koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme objavljivanja Javnog oglasa.

 

IV DAN, ČAS I MJESTO ODRŽAVANJA LICITACIJE

Javno nadmetanje za prodaju nepokretnosti - licitacija, će se održati dana 25.05.2023. godine (četvrtak). s početkom u 12 časova. u prostorijama Radne jedinice za poštanski saobraćaj u Sokoiu. u ulici Cara Lazara bb. Кontakt osoba je Mladen Odović, 057/405-101 i 066 221230.

Učesnicima javnog nadmetanja-licitacije, sa kojima ne bude zaključen ugovor o kupoprodaji, uplaćena kaucija se vraća u roku od 3 (tri) dana od dana održavanja javnog nadmetanja.

 

V DODATNE INFORMACIJE

Svim učesnicima licitacije biće prethodno omogućen uvid u podatke iz javnih registara o nepokretnostima, obilazak nepokretnosti, te uvid u stanje istih na terenu.

Tekst Javnog oglasa će biti objavljen u dnevnim listovima „Glas Srpske" i „Dnevni Avaz" na oglasnoj tabli u sjedištu Preduzeća u Banjoj Luci i na oglasnoj tabli u Radnoj jedinici za poštanski saobraćaj Sokolac, te na internet portalu Preduzeća.

 

ZA UPRAVU DIREКTOR

Miladin Radović, dipl. inž.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: