Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.10.2019. 09:58

Javni poziv za odabir korisnika grant sredstava Podrška razvoju Kantona za 2019. godinu

Izvor: Akta.ba, 10.10.2019.

Na osnovu člana 23. Zakona o ministarstvima i drugim organima uprave Tuzlanskog kantona („Službene novine Tuzlanskog kantona", broj: 17/00, 3/01, 12/03, 10/05, 3/08, 8/11, 15/13 i 15/17) i tačke XVII stav (1), Programa o utvrđivanju uslova, kriterija i postupka za raspodjelu sredstava Budžeta Tuzlanskog kantona za 2019. godinu sa pozicije 31010003 - „Podrška razvoju Kantona", broj: 02/1-14-11418-1/19 od 28.05.2019. godine i Odluke o izmjeni Programa o utvrđivanju uslova, kriterija i postupka za raspodjelu sredstava Budžeta Tuzlanskog kantona za 2019. godinu sa pozicije 31010003 - „Podrška razvoju Kantona", broj:02/1-14-16866/19 od 03.09.2019. godine Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona, raspisuje

 

J A V N I P O Z I V

za odabir korisnika grant sredstava «Podrška razvoju Kantona» za 2019. godinu

 

I. PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet Javnog poziva je prikupljanje prijava za odabir korisnika grant sredstava, utvrđenih u Budžetu Tuzlanskog kantona za 2019. godinu, sa pozicije 31010003 - "Podrška razvoju Kantona", a koji se odnosi na sljedeće projekte:

1.    subvencije za unaprjeđenje i razvoj poslovnih zona na području Tuzlanskog kantona do 370.000,00 KM

2.    subvencije za pokretanje poslovnih poduhvata do 170.000,00 KM

3.    sufinansiranje razvojnih projekata finansiranih iz EU i/ili drugih međunarodnih fondova do 50.000,00 KM

4.    subvencije za podršku obrtničkim komorama i udruženjima obrtnika do 10.000,00 KM

5.    subvencije malim i srednjim preduzećima za nabavku opreme i alata do 310.000,00 KM

6.    subvencije obrtima za nabavku opreme i alata do 100.000,00 KM

 

II. PROJEKTI

Projekt broj 1. - SUBVENCIJE ZA UNAPREĐENJE I RAZVOJ POSLOVNIH ZONA

1.1. Namjena sredstava

Namjena je sufinansiranje projekata unaprjeđenja i razvoja poslovnih zona.

1.2.    Pravo i uslovi za dodjelu sredstava

Pravo na dodjelu sredstava imaju jedinice lokalne samouprave (u daljem tekstu: JLS) sa područja Tuzlanskog kantona.

Uslovi koje korisnici moraju ispuniti za dodjelu sredstava:

-    Projekat se odnosi na investicije u izgradnju ili rekonstrukciju javne infrastrukture u okviru poslovne zone;

-    Postoji odgovarajuća odluka gradskog/općinskog vijeća o osnivanju poslovne zone u kojoj se realizira projekat;

-    Poslovna zona je predviđena prostorno-planskom dokumentacijom JLS;

-    JLS je osigurala sufinansiranje od minimalno 50% od ukupne vrijednosti projekta.

1.3.    Kriteriji za ocjenu i raspodjelu sredstava:

•    Kvalitet projekta;

•    Iznos sufinansiranja;

•    Stepen aktivne iskorištenosti zone;

•    Ravnomjerni regionalni razvoj (stepen razvijenosti JLS).

1.4.    Maksimalan iznos sredstava

a.    Sredstva za predmetnu namjenu dodjeljivaće se u minimalnom iznosu od 50.000 KM (slovima: pedesethiljada KM) i u maksimalnom iznosu od 100.000,00KM (slovima: stotinuhiljada KM).

b.    Troškovi koji se ne mogu uključiti u budžet projekta (neprihvatljivi troškovi) su sljedeći:

-    Kupovina vozila;

-    Nadoknade za zaposlenike jedinice lokalne samouprave i/ili implementacionih partnera koji su angažirani na projektu;

-    Dugovanja i rezerve za gubitke ili dugovanja;

-    Dugovanja po kamati;

-    Porezi (osim PDV-a);

-    Stavke već finansirane u sklopu nekog drugog projekta;

-    Kupovina i iznajmljivanje zemljišta i postojećih zgrada;

-    Troškovi leasinga;

-    Kupovina korištene opreme;

-    Troškovi garancija i slični izdaci;

-    Kreditiranje trećih osoba.

1.5.    Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)    Popunjen ZAHTJEV SA OBRASCEM PROJEKTNOG PRIJEDLOGA, sa web stranice Vlade Tuzlanskog kantona: http://www.vladatk.gov.ba/;

b)    OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

•    Plan aktivnosti (Prilog I);

•    Budžet projekta (Prilog II);

•    Logički okvir (Prilog III);

•    Obrazac sa administrativnim i finansijskim podacima (Prilog IV);

•    Pismo namjere o minimalnom iznosu sufinansiranja (Prilog V);

•    Obrazac „Spisak aktivnih privrednih subjekata u poslovnoj zoni u 2019. godini" (Prilog VI);

•    Budžet jedinice lokalne samouprave za 2019. godinu, sa obrazloženjem budžetske stavke za sredstva namijenjena za izgradnju poslovne zone, a za ostale izvore finansiranja relevantni ugovori ili odluke o finansiranju (Prilog VII);

•    Odluka Općinskog/Gradskog vijeća o osnivanju poslovne zone (Prilog VIII);

•    Katastarski plan sa označenim granicama obuhvata zone i jasno ucrtanom do sada izgrađenom infrastrukturom/Regulacioni plan sa označenim granicama obuhvata zone i jasno ucrtanom do sada izgrađenom infrastrukturom (Prilog IX);

•    Katastarski plan sa označenim granicama obuhvata zone i jasno ucrtanim planiranim radovima u 2019.godini (izraženim u jedinicama mjere)/Regulacioni plan sa označenim granicama obuhvata zone i jasno ucrtanim planiranim radovima u 2019.godini (izraženim u jedinicama mjere) (Prilog X);

•    Glavni projekat: naslovna strana, sadržaj, izvod iz glavnog projekta za planirane radove u 2019. godini/ Revidirani glavni projekat/Kraći projekat iz kojeg se jasno vide planirani radovi u 2019. godini sa predmjerom i predračunom (Prilog XI);

•    Studija o nepostojanju negativnog uticaja projekta ili uspostavljanja poslovne zone na okoliš i održivo upravljanje prirodnim resursima ili potpisana izjava načelnika/gradonačelnika JLS (Prilog XII).


Napomena: Dokumente označene kao prilog pod rednim brojevima od I do VII, potrebno je dostaviti u za to predviđenim formatima dokumenata koji su sastavni dio Smjernica za podnosioce projektnih prijedloga u sklopu ovog Javnog poziva. Za dokumente pod rednim brojevima od VIII do XII nije predviđen unaprijed pripremljen format. Ovi dokumenti se dostavljaju u originalu ili ovjerenoj kopiji (Prilozi VIII, IX, X, XI i XII) ili ukoliko je relevantno u vidu izjave potpisane od strane podnosioca projektnog prijedloga (Prilog XII).

Projektni prijedlog koji ne sadrži sve gore navedene obavezne dokumente se odbacuje.

c) DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

•    Potpisan sporazum/memorandum o partnerstvu/ugovor i sl., koji jasno navodi partnere i njihovu ulogu u implementaciji projekta - obavezno ukoliko postoji takvo partnerstvo za realizaciju projekta;

•    Plan implementacije strategije razvoja jedinice lokalne samouprave za 2019. godinu ili drugi relevantni dio strategije razvoja iz kojeg je vidljivo da je projekat jedan od prioriteta definiranih strategijom razvoja jedinica lokalne samouprave;

•    Ostala dokumentacija koju podnosioc smatra relevantnom za projektni prijedlog (npr. studija izvodljivosti za poslovnu zonu, pismo namjere, izjave investitora, ugovor, predugovor i sl.).

Jedinice lokalne samouprave koje apliciraju za dodjelu sredstava podnose prijedloge projekata na jednom od službenih jezika Bosne i Hercegovine.

Dokumenti trebaju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ili notara.

Također, Izjave i potvrde kao dokazi se dostavljaju u originalu i moraju biti ovjerene i potpisane od ovlaštene osobe podnosioca prijave.

 

Projekt broj 2. - POKRETANJE POSLOVNIH PODUHVATA

2.1.    Namjena sredstava

Namjena sredstava je finansiranje troškova pokretanja i opremanja novih poslovnih poduhvata.

2.2.    Pravo i uslovi za dodjelu sredstava

Pravo na dodjelu sredstava imaju nezaposlene osobe koje se nalaze na evidenciji Službe za zapošljavanje Tuzlanskog kantona.

Uslovi koje korisnici moraju ispuniti za dodjelu sredstava su:

-    Prebivalište na području Tuzlanskog kantona;

-    Namjera registrovanja djelatnosti sa sjedištem na području Tuzlanskog kantona;

-    Poslovni plan sa kojim korisnik aplicira dobio je pozitivnu ocjenu;

-    Nisu ostvarili pravo na sufinansiranje predložene namjene iz drugog izvora.

2.3. Kriteriji za ocjenu i raspodjelu sredstava

•    Kvalitet poslovnog plana;

•    Vrsta djelatnosti;
•    Kategorija osobe koja se samozapošljava i osoba koje zapošljava (mladi, žene, demobilisani borci, članovi šehidske porodice/porodice poginulih boraca, osobe sa invaliditetom, osobe u stanju socijalne potrebe);

•    Ukupan broj novozaposlenih osoba;

•    Vrijeme koje je korisnik proveo na evidenciji Službe za zapošljavanje.

2.4.    Maksimalan iznos sredstava

a.    Sredstva za predmetne namjene dodjeljivaće se korisniku u traženom iznosu, a maksimalno po jednom korisniku do 10.000,00 KM (slovima: desethiljada KM).

b.    Sljedeći troškovi su neprihvatljivi:

■    reprezentacija,

■    komunalne usluge,

■    plate zaposlenika i sl.

2.5.    Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)    Popunjen ZAHTJEV SA OBRASCEM PROJEKTNOG PRIJEDLOGA na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona: http://www.vladatk.gov.ba/;

b)    OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

•    Poslovni plan;

•    Potvrda od Službe za zapošljavanje Tuzlanskog kantona kao dokaz o nezaposlenosti;

•    Svjedočanstvo, uvjerenje ili diploma posljednjeg završenog nivoa obrazovanja;

•    CIPS;

•    Izjava o realizaciji projekta (I - 1);

•    Uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka koje ne može biti starije od tri mjeseca izdato od nadležnog organa;

•    Izjava o namjeri registrovanja djelatnosti sa sjedištem na području Tuzlanskog kantona;

•    Izjava da nisu ostvarili pravo na sufinansiranje predložene namjene iz drugog izvora.

Dokumenti trebaju biti dostavljeni u fotokopiji, osim sljedećih dokumenata koji moraju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ili notara:

-    Potvrda od Službe za zapošljavanje

-    CIPS

-    Uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka koje ne može biti starije od tri mjeseca izdato od nadležnog organa.

Priložena dokumenta ne smiju biti starija od 3 (tri) mjeseca od dana objavljivanja Javnog poziva. Također, Izjave kao dokazi se dostavljaju u originalu i moraju biti ovjerene i potpisane od ovlaštene osobe podnosioca prijave.

 

Projekt broj 3. - SUFINANSIRANJE RAZVOJNIH PROJEKATA FINANSIRANIH IZ EU I/ILI DRUGIH MEĐUNARODNIH FONDOVA

3.1.    Namjena sredstava

Namjena je sufinansiranje implementacije razvojnih projekata na Tuzlanskom kantonu koji se finansiraju iz EU i/ili drugih međunarodnih fondova.

3.2.    Pravo i uslovi za dodjelu sredstava

Pravo na dodjelu sredstava imaju udruženja sa sjedništem na području Tuzlanskog kantona.
Uslovi koje korisnici moraju ispuniti za dodjelu sredstava:

•    Registrovani su u Ministarstvu pravosuđa i uprave Tuzlanskog kantona ili u skladu sa zakonom na entitetskom ili državnom nivou;

•    Do sada su realizirali minimalno dva razvojna projekta u proteklih pet godina;

•    Uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje;

•    Obezbijedili su finansiranje projekta iz EU i/ili drugih međunarodnih fondova;

•    Opravdali su ranije dodijeljena finansijska sredstva od strane Ministarstva privrede;

•    Do sada nisu ostvarili finansijska sredstva za predloženu namjenu iz drugog izvora.

3.3.    Kriteriji za bodovanje

•    Oblast u kojoj se projekat implementira;

•    Kategorija ciljne grupe i korisnika projekta;

•    Broj korisnika projekta;

•    Povezanost projekta sa ciljevima u referentnim strateškim dokumentima;

•    Uključenost obrazovnih ili drugih institucija vezanih za realizaciju projekta;

•    Dosadašnji grant poticaji od strane Ministarstva privrede za period 2016-2018. godina.

3.4.    Maksimalan iznos sredstava

a.    Sredstva za predmetne namjene dodjeljivaće se korisniku u traženom iznosu, a maksimalno po jednom korisniku do 15.000,00 KM (slovima: petnaesthiljada KM).

b.    Sljedeći troškovi su neprihvatljivi:

■    reprezentacija,

■    komunalne usluge,

■    uredska i ICT oprema,

■    plate zaposlenika udruženja i sl.

3.5.    Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)    Popunjen ZAHTJEV SA OBRASCEM PROJEKTNOG PRIJEDLOGA na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona: http://www.vladatk.gov.ba/;

b)    OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

•    Rješenje o upisu u Sudski Registar ili upisu kod drugog nadležnog organa u Federaciji Bosne i Hercegovine ili Bosni i Hercegovini kojom podnosioci prijave dokazuju da su registrovani u relevantnom registru radi obavljanja profesionalne djelatnosti;

•    Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

•    Referenc listu uspješno realizovanih razvojnih projekata u zadnih pet godina. Lista mora sadržavati: nazive realizovanih projekata i učesnika u projektu, vrijeme implementacije i vrijednost realizovanih projekata, te mora biti ovjerena i potpisana od ovlaštene osobe podnosioca prijave;

•    Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

•    Ugovor/Odluka o dodjeli sredstava kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz EU i/ili drugih međunarodnih fondova;

•    Izjava o realizaciji projekta (I - 1);
•    Izjava o korištenim pomoćima male vrijednosti (I - 4). DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

•    Izjava o broju učesnika programa/projekta (izlagača, prezentera, učesnika i sl.);

•    Sporazum/memorandum/ugovor o saradnji sa partnerima koji učestvuju u realizaciji projekta;

•    Izjava o broju učesnika projekta iz populacije žena i/ili ranjivih kategorija stanovništva;

•    Potpisani ugovori/memorandumi/sporazumi o saradnji ako se projekat implementira u saradnji sa obrazovnim ili drugim institucijama;

•    Izjava o povezanosti ciljeva projekta sa referentnim strateškim dokumentima ili izvod iz strateškog dokumenta u kojem se nalazi veza sa projektom;

•    Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i sl., kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz drugih izvora.

Sva dokumenta trebaju biti izdana od strane nadležnih organa. Priložena dokumenta ne smiju biti starija od 3 (tri) mjeseca od dana objavljivanja Javnog poziva, izuzev rješenja o registraciji i uvjerenja o poreznoj registraciji.

Sve priložene kopije dokumenata trebaju biti ovjerene od strane nadležnih organa ovjerom ne starijom od 3 (tri) mjeseca od dana objavljivanja Javnog poziva.

Sve Izjave sa tekstom koje je sačinilo ovo ministarstvo trebaju biti popunjene i potpisane od strane odgovorne osobe - podnosioca zahtjeva. Izjave I-1 i I-4 trebaju biti potpisane i ovjerene pečatom podnosioca prijave.

 

Projekt broj 4. - SUBVENCIJE ZA PODRŠKU OBRTNIČKIM KOMORAMA I UDRUŽENJIMA OBRTNIKA

4.1.    Namjena sredstava

Nepovratna sredstva se mogu koristiti isključivo za sljedeće namjene:

a)    sufinansiranje implementacije projektnih aktivnosti obrtničkih komora i udruženja obrtnika namjenjenih razvoju i afirmaciji obrta;

b)    aktivnosti na promociji obrtništva u obrazovnim institucijama;

c)    interesnom umrežavanju obrtnika;

d)    organizovanom zastupanju interesa obrtnika na zajedničkom tržištu;

e)    edukaciji članova komore i udruženja;

f)    organizovanju obrtnika u cilju promocije i jačanja obrtništva i srodnih djelatnosti;

g)    organizaciju aktivnosti iz područja obrazovanja i osposobljavanja za potrebe obrtništva propisane Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima („Službene novine Federacije BiH", broj: 35/09 i 42/11);

h)    pružanje edukativnih, konsultantskih, pravnih i knjigovodstvenih usluga obrtnicima;

i)    organizaciju i učestvovanje na izložbama, sajmovima i prezentacijama za promociju proizvoda obrtnika;

j) ostale aktivnosti.

4.2.    Pravo i uslovi za dodjelu sredstava

Pravo na dodjelu sredstava imaju obrtničke komore i udruženja obrtnika na području Tuzlanskog kantona.

Uslovi koje korisnici moraju ispuniti za dodjelu sredstava:

a) Djeluju u skladu sa Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima („Službene novine Federacije BiH" broj 35/09 i 42/11);
b)    Registrovani su i imaju sjedište na području Tuzlanskog kantona;

c)    Realizuju programe/projekte od interesa za Tuzlanski kanton;

d)    Da dostave projekat čiji je cilj promocija obrtništva u obrazovnim institucijama;

e)    Uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje;

f)    Opravdali su ranije dodijeljena finansijska sredstva od strane Ministarstva privrede;

g)    Do sada nisu ostvarili finansijska sredstva za predloženu namjenu iz drugog izvora.

4.3.    Kriteriji za bodovanje

•    Kvalitet projekta;

•    Broj krajnjih korisnika;

•    Povezivanje, predstavljanje i zastupanje poduzetnika i obrtnika putem sajamskih manifestacija u 2018. godini;

•    Saradnja sa komorama, udruženjima i obrazovnim institucijama u zemlji i okruženju do 2019. godine;

•    Finansiranje programa/ projekta iz drugih izvora;

•    Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva privrede Tuzlanskog kantona za period 20162018. godina.

4.4.    Maksimalan iznos sredstava

Sredstva se dodjeljuju u traženom iznosu, a maksimalno po jednom korisniku do 10.000 KM (slovima: desethiljada KM).

Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškove nastale realizacijom namjene projekta. U slučaju da više aplikanata ispunjava uslove iz Javnog poziva, Komisija će u zavisnosti od kvaliteta projekta s kojim se aplicira izvršiti raspodjelu sredstava.

4.5.    Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)    Popunjen ZAHTJEV SA OBRASCEM PROJEKTNOG PRIJEDLOGA na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona: http://www.vladatk.gov.ba/;

b)    OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

•    Rješenje o registraciji (fotokopija);

•    Potpisana i ovjerena Izjava o izmirenim direktnim i indirektnim porezima, a koja će za korisnike sredstava po Programu biti provjerena službenim putem od strane Ministarstva privrede Tuzlanskog kantona kod nadležnih institucija;

•    Projekat sa projektnim aktivnostima - original;

•    Potpisana i ovjerena Izjava da do sada nisu ostvarili subvenciju/sufinansiranje/ poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, Vlade Kantona ili drugog izvora, za realizaciju predloženog projekta/programa;

•    Izjava o realizaciji projekta (I - 1);

•    Izjava o neosuđivanosti i nevođenju postupka po osnovu privrednog kriminala (I -2);

•    Izjava o nesudjelovanju u koruptivnim radnjama (I - 3);

•    Izjava o korištenim pomoćima male vrijednosti (I - 4).

c)    DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

•    Potpisana i ovjerena izjava - koja sadrži broj krajnjih korisnika projekta za 2019. godinu;

•    Potvrdu - pregled sajamskih manifestacija na kojima se aktivno sudjelovalo u 2018. godini (original);

•    Potvrdu o saradnji sa obrtničkim komorama/udruženjima/obrazovnim
institucijama u oblasti poduzetništva i obrta iz zemalja okruženja do 2019. godine (original);

•    Potpisan i ovjeren budžet Projekta za 2019. godinu (koji jasno definiše izvore sredstava);

•    Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i dr., kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz drugih izvora (fotokopija).

 

Projekt broj 5. SUBVENCIJA MALIM I SREDNJIM PREDUZEĆIMA ZA NABAVKU OPREME I ALATA

5.1.    Namjena sredstava

Nepovratna sredstva mogu se koristiti za subvencioniranje troškova nabavke opreme i alata.

5.2.    Prava i uslovi za dodjelu sredstava

Pravo na dodjelu sredstava imaju mala i srednja preduzeća (u daljem tekstu: MSP) definisana po Zakonu o poticanju razvoja male privrede („Službene novine Federacije", broj: 19/06 i 25/09), koja su u većinskom privatnom vlasništvu i imaju sjedište na području Tuzlanskog kantona.

Uslovi koje korisnici moraju ispuniti za dodjelu sredstava:

a)    Registrovana djelatnost ne spada u oblast trgovine, turizma, ugostiteljstva, prevoza stvari, roba i putnika;

b)    Uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje;

c)    Uredno izmiruju indirektne poreze, ukoliko su u sistemu PDV-a;

d)    Opravdali su ranije dodijeljena finansijska sredstva od strane Ministarstva privrede;

e)    Do sada nisu ostvarili finansijska sredstva za predloženu namjenu iz drugog izvora.

5.3.    Kriteriji za ocjenu i raspodjelu sredstava

•    Djelatnost koju MSP obavlja;

•    Broj zaposlenih osoba;

•    Broj novozaposlenih osoba;

•    Broj zaposlenih iz ranjivih kategorija stanovništva;

•    Dosadašnji grant poticaji od strane Ministarstva privrede Tuzlanskog kantona za period 2016 - 2018. godina;

5.4.    Maksimalni iznos sredstava

a.    Sredstva za predmetne namjene dodjeljivat će se korisnicima u traženom iznosu, a maksimalan iznos je do 40.000,00 KM (slovima: četrdesethiljada konvertibilnih maraka);

b.    Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškove nastale realizacijom namjene nabavke opreme i alata.

c.    Sljedeći troškovi su neprihvatljivi:

■    Računovodstvene usluge;

■    Pravne usluge;

■    Obuka vezana za osnove IT-a i korištenje MS Office paketa;

■    Izgradnja/dogradnja/adaptacija poslovnog prostora i proizvodnih objekata;

■    Plaće, doprinosi i sl.;

■    Reprezentacija, službena putovanja (prevoz, hotel i sl.);

■    Komunalne usluge i slično.

5.5.    Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:
a)    Popunjen ZAHTJEV SA OBRASCEM PROJEKTNOG PRIJEDLOGA na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona: http://www.vladatk.gov.ba/;

b)    OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

•    Rješenje o registraciji za MSP;

•    Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

•    Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave Federacije BiH, ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

•    Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje, ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave;

•    Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2019. godini izdata od Poreske uprave Federacije BiH;

•    Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti;

•    Potvrda/uvjerenje izdata od nadležne institucije kojom se dokazuje da zaposlenik pripada definisanim ranjivim kategorijama;

•    Predračun sa specifikacijom troškova, izdat od subjekta od kojeg se planira nabaviti

•    oprema i alati;

•    Izjava aplikanta o ostvarenim rezultatima poslovanja (ostvarena dobit/gubitak) u prethodnoj godini potpisana od strane ovlaštenog lica i ovjerena pečatom MSP-a;

•    Izjava o realizaciji projekta (I - 1);

•    Izjava o neosuđivanosti i nevođenju postupka po osnovu privrednog kriminala (I -2);

•    Izjava o nesudjelovanju u koruptivnim radnjama (I - 3);

•    Izjava o korištenim pomoćima male vrijednosti (I - 4).

Sva dokumenta trebaju biti izdana od strane nadležnih organa. Priložena dokumenta ne smiju biti starija od 3 (tri) mjeseca od dana objavljivanja Javnog poziva, izuzev rješenja o registraciji, uvjerenja o poreznoj registraciji, obavijesti o razvrstavanju subjekata prema djelatnosti. Dokumenti se dostavljaju u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih organa uprave ili notara, osim sljedećih dokumenata koji mogu biti dostavljeni u fotokopiji:

-    Rješenje o registraciji za MSP,

-    Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

-    Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti.

Sve Izjave sa tekstom koje je sačinilo ovo ministarstvo trebaju biti čitko popunjene i potpisane od strane odgovorne osobe - podnosioca zahtjeva. Izjava I-1 i Izjava I-4 trebaju biti ovjerene pečatom firme. Izjava I-2 i Izjava I-3 trebaju biti ovjerene od strane nadležnih upravnih organa ili notara. Izjava aplikanta o ostvarenim rezultatima poslovanja (ostvarena dobit / gubitak) u prethodnoj godini mora biti potpisana od strane ovlaštenog lica i ovjerena pečatom MSP-a.

 

Projekt broj 6. - SUBVENCIJE OBRTIMA ZA NABAVKU OPREME I ALATA

6.1. Namjena sredstava

Nepovratna sredstva mogu se koristiti za subvencioniranje troškova nabavke opreme i alata.

6.2 Prava i uslovi za dodjelu sredstava

Pravo na dodjelu sredstava imaju obrtnici registrirani u skladu sa Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine", broj: 35/09 i 42/11) i Uredbom o vezanim i posebnim obrtima („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine", broj: 66/09, 62/10 i 16/12), te obrtnici koji obavljaju obrtničku djelatnost u skladu sa Uredbom o
zaštiti tradicionalnih i starih zanata („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine", broj: 66/09, 38/10 i 16/12) sa sjedištem na području Tuzlanskog kantona.

Uslovi koje korisnici moraju ispuniti za dodjelu sredstava:

a)    Registrovana djelatnost ne spada u oblast trgovine, turizma, ugostiteljstva, prevoza stvari, roba i putnika;

b)    Obrtnici koji svoju djelatnost obavljaju kao osnovnu djelatnost;

c)    Uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje;

d)    Uredno izmiruju indirektne poreze, ukoliko su u sistemu PDV-a;

e)    Opravdali su ranije dodijeljena finansijska sredstva od strane Ministarstva privrede;

f)    Do sada nisu ostvarili finansijska sredstva za predloženu namjenu iz drugog izvora.

6.3.    Kriteriji za bodovanje

•    Djelatnost koju obrt obavlja;

•    Broj zaposlenih osoba;

•    Broj novozaposlenih osoba;

•    Broj zaposlenih iz ranjivih kategorija stanovništva;

•    Dosadašnji grant poticaji od strane Ministarstva privrede Tuzlanskog kantona za period 2016 - 2018. godina.

6.4.    Maksimalni iznos sredstava koji se dodjeljuje

a.    Sredstva za predmetne namjene korisnicima dodjeljivat će se u traženom iznosu, a maksimalan iznos je do 5.000,00 KM (slovima: pethiljada konvertibilnih maraka);

b.    Sljedeći troškovi su neprihvatljivi:

■    Računovodstvene usluge;

■    Pravne usluge;

■    Obuka vezana za osnove IT-a i korištenje MS Office paketa;

■    Izgradnja/dogradnja/adaptacija poslovnog prostora i proizvodnih objekata;

■    Plaće, doprinosi i sl.;

■    Reprezentacija, službena putovanja (prevoz, hotel i sl.);

■    Komunalne usluge i slično.

6.5.    Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)    Popunjen ZAHTJEV SA OBRASCEM PROJEKTNOG PRIJEDLOGA na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona: http://www.vladatk.gov.ba/;

b)    OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

•    Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte;

•    Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

•    Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave Federacije BiH, ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

•    Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje, ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a odnosno potpisana i ovjerena Izjava da podnosilac prijave nije u sistemu PDV-a);

•    Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2019. godini izdata od Poreske uprave Federacije BiH;
•    Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti;

•    Potvrda/uvjerenje izdata od nadležne institucije kojom se dokazuje da zaposlenik pripada definisanim ranjivim kategorijama;

•    Predračun sa specifikacijom troškova, izdat od subjekta od kojeg se planira nabaviti oprema i alati;

•    Izjava o realizaciji projekta (I - 1);

•    Izjava o neosuđivanosti i nevođenju postupka po osnovu privrednog kriminala (I - 2);

•    Izjava o nesudjelovanju u koruptivnim radnjama (I - 3);

•    Izjava o korištenim pomoćima male vrijednosti (I - 4).

Sva dokumenta trebaju biti izdana od strane nadležnih organa. Priložena dokumenta ne smiju biti starija od 3 (tri) mjeseca od dana objavljivanja Javnog poziva, izuzev rješenja o registraciji, uvjerenja o poreznoj registraciji, obavijesti o razvrstavanju subjekata prema djelatnosti. Dokumenti se dostavljaju u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih organa uprave ili notara, osim sljedećih dokumenata koji mogu biti dostavljeni u fotokopiji:

-    Rješenje o registraciji za obrt,

-    Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

-    Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti.

Sve Izjave sa tekstom koje je sačinilo ovo ministarstvo trebaju biti čitko popunjene i potpisane od strane odgovorne osobe - podnosioca zahtjeva. Izjava I-1 i Izjava I-4 trebaju biti ovjerene pečatom firme. Izjava I-2 i Izjava I-3 trebaju biti ovjerene od strane nadležnih upravnih organa ili notara.

 

4. OPĆE ODREDBE

a)    Podnositelji svih projektnih prijedloga pripremaju svoje prijedloge u skladu sa Smjernicama za podnositelje projektnih prijedloga, koje su dostupne na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona: http://vladatk.gov.ba/;

b)    Podnosilac prijave obavezno popunjava sve rubrike Zahtjeva i Obrasca projekta i odgovara za vjerodostojnost svih unesenih podataka;

c)    Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti predmet daljeg razmatranja;

d)    Prijave na Javni poziv će se bodovati na osnovu dostavljenog Zahtjeva sa Obrascem projekta, uz uvid u priloženu dokumentaciju.

1.    Način podnošenja prijave

Prijave se šalju preporučeno poštom ili lično u zapečaćenim kovertama na adresu:

Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona

Pisarnica Vlade TK, Rudarska broj 57, 75000 Tuzla,

sa naznakom: NE OTVARATI-prijava po Javnom pozivu: Odabir korisnika grant sredstava „Podrška razvoju Kantona"

za 2019.godinu, sa napomenom:

Projekat:___________________(navesti broj i naziv projekta)

Na poleđini koverte obavezno navesti naziv - ime podnosioca prijave, adresu, kontakt telefon i ovjeriti pečatom.

2.    Rok za dostavu prijava

Javni poziv ostaje otvoren 21 dan od dana objavljivanja u dnevnim novinama ''Dnevni avaz''.

Prijave primljene nakon isteka navedenog roka biti će odbačene i neće biti predmet razmatranja.

3.    Pravo učestvovanja

Korisnici poticajnih sredstava koji do završetka ovog Javnog poziva nisu izvršili svoje ranije preuzete obaveze po osnovu korištenja poticajnih sredstava ovog Ministarstva, nemaju pravo učestvovanja na ovom Javnom pozivu, odnosno njihove prijave se neće uzeti u razmatranje.

Podnosioci prijava mogu podnijeti prijavu samo po jednom projektu iz ovog Javnog poziva. U slučaju više prijava istog podnosioca po istom ili različitim projektima sve prijave će biti odbačene i neće biti predmet daljeg razmatranja.

4.    Način dodjele sredstava

a)    Evaluacija i odabir korisnika će se vršiti u skladu sa kriterijima i procedurama utvrđenim u Javnom pozivu i Smjernicama za podnosioce prijava.

b)    Postupak razmatranja prijava vrši Komisija koju imenuje ministar privrede u Vladi Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Ministar).

c)    Na osnovu kriterija za bodovanje projekata definisanih po svakom pojedinačnom projektu i posebnog/dodatnog kriterija za bodovanje, Komisija vrši bodovanje prispjelih prijava koje ispunjavaju uslove iz Javnog poziva. Kao poseban/dodatni kriterij Komisija uzima kvalitet projekta koji boduje od 1 do 5 bodova te zbraja bodove po svim kriterijima i sačinjava Preliminarnu rang listu korisnika sredstava sa pozicije „Podrška razvoju Kantona" za 2019. godinu. Komisija takođe sačinjava i Listu podnosilaca čije su prijave neblagovremene, nepotpune i neosnovane koje se objavljuju na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona.

d)    Na objavljene liste svi kandidati imaju pravo prigovora koji se podnosi Ministarstvu u pisanoj formi, u roku od osam dana od dana objavljivanja listi na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona.

e)    Nakon isteka roka za prigovor i nakon rješavanja po uloženim prigovorima u roku od 15 dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora, Ministar donosi Konačnu rang listu korisnika sredstava sa pozicije „Podrška razvoju Kantona"za 2019. godinu, koja se objavljuje na web stranici Vlade Tuzlanskog kantona.

f)    Na osnovu Konačne rang liste korisnika sredstava Ministar donosi pojedinačne odluke o odobravanju finansijskih sredstava korisnicima, izuzimajući sredstva iz tačke II alineje 1. za koje odluku donosi Ministarstvo na koju saglasnost daje Vlada Tuzlanskog kantona.

g)    Sa odabranim korisnicima Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona potpisuje pojedinačne ugovore, u svrhu čega korisnik dostavlja i instrumente obezbjeđenja finansijskih sredstava.

h)    Na osnovu pojedinačnih odluka i ugovora doznačavaju se sredstva na transakcijski račun korisnika.

 

IV. OSTALE ODREDBE

Na web stranici Vlade Tuzlanskog Kantona: http://www.vladatk.gov.ba/ bit će objavljen:

a)    JAVNI POZIV za odabir korisnika grant sredstava „Podrška razvoju Kantona" za 2019. godinu;

b)    ZAHTJEV za svaki projekt sa OBRASCEM PROJEKTA;

c)    SMJERNICE te Izjave i obrasci koje je sačinilo Ministarstvo privrede.

Format izvještaja će biti dostupan korisnicima u Ministarstvu privrede Tuzlanskog kantona.
Napomena

■    Sredstva po ovom pozivu neće se dodijeliti podnosiocu zahtjeva koji nije opravdao utrošak dodijeljenih sredstava Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona i Ministarstva industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kantona po ranije preuzetim obavezama te Ministarstva privrede Tuzlanskog kantona kao pravnog sljednika kod korištenja poticajnih sredstava iz prethodnog perioda i nije izmirio poreske i druge obaveze (porezi i doprinosi).

■    Sredstva iz ovog poziva neće se dodijeliti podnosiocu zahtjeva koji je ranije ostvario subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, Vlade Tuzlanskog Kantona ili drugog izvora, za realizaciju predloženog projekta.

■    U postupku javnog oglašavanja Ministarstvo privrede Tuzlanskog kantona ne snosi nikakve troškove učesnicima na Javnom pozivu, te zadržava pravo da poništi Javni poziv.

■    Prispjela dokumentacija neće se vraćati.

■    U slučaju nedostatka sredstava u Budžetu Kantona obustavlja se realizacija dodjele sredstava u potpunosti ili djelimično, srazmjerno nedostajućim sredstvima.

■    Sve dodatne informacije vezane za Javni poziv mogu se dobiti svakim radnim danom na brojeve telefona: 035/369-327, 035/369-357 i 035/369-353.

 

MINISTARSTVO PRIVREDE TUZLANSKOG KANTONA

 

1. Projekt broj 1. – SUBVENCIJE ZA UNAPREĐENJE I RAZVOJ POSLOVNIH ZONA

PROJEKT – 1–SMJERNICE_Poslovne zone

PROJEKT – 1–ZAHTJEV_Poslovne zone;

Plan aktivnosti (Prilog I);

Budžet projekta (Prilog II);

Logički okvir (Prilog III);

Obrazac sa administrativnim i finansijskim podacima (Prilog IV);

Pismo namjere o minimalnom iznosu sufinansiranja (Prilog V);

Obrazac „Spisak aktivnih privrednih subjekata u poslovnoj zoni u 2019. godini" (Prilog VI);

Obrazac tehničkog i finansijskog izvještaja o provođenju projekta (Prilog XIV)

 

2. Projekt broj 2. – POKRETANJE POSLOVNIH PODUHVATA

PROJEKT – 2–SMJERNICE_Poslovni poduhvati

PROJEKT – 2–ZAHTJEV_Poslovni poduhvati;

Poslovni plan;

 

3. Projekt broj 3. – SUFINANSIRANJE RAZVOJNIH PROJEKATA FINANSIRANIH IZ EU I/ILI DRUGIH MEĐUNARODNIH FONDOVA

PROJEKT – 3–SMJERNICE_Udruzenja EU projekti

PROJEKT – 3–ZAHTJEV_ Udruzenja EU projekti;

 

4. Projekt broj 4. – SUBVENCIJE ZA PODRŠKU OBRTNIČKIM KOMORAMA I UDRUŽENJIMA OBRTNIKA

PROJEKT – 4–SMJERNICE_ Obrtnicke komore i udr obrtnika

PROJEKT – 4–ZAHTJEV_ Obrtnicke komore i udr obrtnika;

 

5. Projekt broj 5. SUBVENCIJA MALIM I SREDNJIM PREDUZEĆIMA ZA NABAVKU OPREME I ALATA

PROJEKT – 5–SMJERNICE_ MSP

PROJEKT – 5–ZAHTJEV_ MSP;

 

6. Projekt broj 6. – SUBVENCIJE OBRTIMA ZA NABAVKU OPREME I ALATA

PROJEKT – 6–SMJERNICE_ Obrti

PROJEKT – 6–ZAHTJEV_ Obrti

 

IZJAVE

I -1 - Izjava-o-realizaciji-projekta

I -2 - Izjava-o-neosuđivanosti-i-nevođenju-postupka

I -3 - Izjava-o-nesudjelovanju-u-koruptivnim-radnjama

I -4 - Izjava-o-koristenim-pomocima-male-vrijednosti

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: