Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.07.2019. 10:36
(aukcija) Izvođenje radova na rehabilitaciji magistralnog puta M-6, Ljubinje – Trebinje, u dužini od 59 km
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
750-1-3-71-3-99/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE "PUTEVI REPUBLIKE SRPSKE" DRUŠTVO SA OGRANIČENOM
ODGOVORNOŠĆU BANJA LUKA
IDB/JIB 4401723780003
Kontakt osoba Mirjana Mihajlović
Adresa Trg Republike Srpske 8
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 334-500
Faks (051) 334-545
Elektronska pošta javnenabavke@putevirs.com
Internet adresa www.putevirs.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
“Rehabilitacija magistralnog puta M-6, LJubinje – Trebinje, u dužini od ~ 59 km", referenca 035/19
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
“Rehabilitacija magistralnog puta M-6, LJubinje – Trebinje, u dužini od ~ 59 km", referenca 035/19
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45233120-6 | Građevinski radovi na putu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
kao u dt
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10581196,58
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
magistralni put M-6, LJubinje – Trebinje, u dužini od ~ 59 km"
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
3 godine
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
kao u td
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u td
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u td
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u td
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
26.8.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.8.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.8.2019. 12:15:00
Adresa i mjesto kao pod 1
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Public Company ''Roads of Republic of Srpska'' Banja Luka
UIN 4401723780003
Contact person Mirjana Mihajlović
Address Trg Republike Srpske 8
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 334-500
Fax number (051) 334-545
Email address javnenabavke@putevirs.com
Website address www.putevirs.com
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works
II 1.a. Title of the object of the contract
Rehabilitation of Main Road M-6, Ljubinje - Trebinje, length of 59 km
II 1.b. Description of the object of the contract
Rehabilitation of Main Road M-6, Ljubinje - Trebinje, length of 59 km
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 45233120-6 Road construction works
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in Bill of Quantities
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
26.8.2019.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 27.8.2019. 12:00:00
Address and place As in I 1.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
NISKOGRADNJA a.d. Teslić - ul. Sime Lozanića broj 17 74270 Teslić
-
ALMY-TRANSPORT d.o.o. Zenica - Ul. Bistua Nuova do broja 17 72000 Zenica
-
POROBIĆ d.o.o. Zavidovići - Radnička ulica bb 72220 Zavidovići
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
PRIJEDORPUTEVI a.d. Prijedor - Ulica 27. juna 17 79101 Prijedor
-
Geoput d.o.o. Banja Luka - Kralja Nikole br 13 78000 Banja Luka
-
TB INŽENJERING d.o.o. Breza - Ul. Bosanska br.40 71370 Breza
-
E - BEGANOVIĆ d.o.o. Cazin - Generala Izeta Nanića bb 77220 Cazin
-
KOZARAPUTEVI d.o.o. Banja Luka - Tunjice bb 78000 Banja Luka
-
AD PROJEKT Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 1/IV 78000 Banja Luka
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo