Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(pregovarački postupak) Izvođenje dodatnih građevinskih radova na izgradnji 2 višeporodična stambena objekta sa vanjskim uređenjem - ukupno 30 stanova u gradu Bijeljina

Datum objave: 11.10.2019. 08:30 / Izvor: Akta.ba, 10.10.2019.

Vlada Republike Srpske

Republički sekretarijat za raseljena lica i migracije

PIU-jedinica za implementaciju

Regionalnog stambenog programa

Broj 26.04-020-1228-13-2/17 - III

Banja Luka, 10.10.2019, godine

 

Za:

„Buk promet" doo

Stefana Dečanskog br.302

76300 Bijeljina

 

Predmet: Poziv za dostavu ponude u pregovaračkom postupku nabavke dodatnih građevinskih radova na izgradnji 2 višeporodična stambena objekta sa vanjskim uređenjem - ukupno 30 stanova u gradu Bijeljina (vezano za ugovor DPSZ-BIH3-RS-I-132, izvođenje građevinskih radova na izgradnji 2 višeporodična stambena objekta - ukupno 30 stanova u gradu Bijeljina - Lot 2, u okviru BH3 Pod-projekta, Regionalnog stambenog programa)

 

Poštovani,

 

Pozivamo vas da dostavite početnu ponudu u pregovaračkom postupku bez objave obavještenja o nabavci, za nabavku izvođenje dodatnih građevinskih radova na izgradnji 2 višeporodična stambena objekta sa vanjskim uređenjem - ukupno 30 stanova u gradu Bijeljina; (vezano za ugovor DPSZ-BIH3-RS- 1-132, izvođenje građevinskih radova na izgradnji 2 višeporodična stambena objekta sa vanjskim uređenjem - ukupno 30 stanova u gradu Bijeljina Lot 2, u okviru BH3 Pod-projekta, Regionalnog stambenog programa).

Procedura javne nabavke će se obaviti u skladu sa članom 24. stav a) i članom 28. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" br.39/14), podzakonskim aktima koji su doneseni u skladu sa Zakonom i ovim pismom poziva.

 

Naziv i adresa ugovornog organa: Republički sekretarijat za raseljena lica i migracije

Adresa: Trg Republike Srpske br. 1, Banja Luka

IDB/JIB ugovornog organa: 4401013650003

Telefon: 051/338-784

Faks: 051/338-863

E-mail: b.simic@mirl.vladars.net

Web adresa: www.mirl.org

 

1. PREDMET NABAVKE

1.1. Predmet javne nabavke su dodatni građevinski radovi na izgradnji 2 višeporodična stambena objekta sa vanjskim uređenjem - ukupno 30 stanova u gradu Bijeljina; (vezano za ugovor DPSZ-BIH3-RS-I- 132, izvođenje građevinskih radova na izgradnji 2 višeporodična stambena objekta sa vanjskim uređenjem - ukupno 30 stanova u gradu Bijeljina - Lot 2, u okviru BH3 Pod-projekta, Regionalnog stambenog programa).

Oznaka i naziv iz JRJN: 45211340 - Građevinski radovi na višestambenim zgradama.

1.2. Količina predmetnih radova se nalazi u Prilogu 3 i 3a Tenderske dokumentacije.

U ponudi moraju biti ponuđene sve stavke na način kako je definisano tehničkom specifikacijom- predmjerom radova.

  1. Mjesto izvođenja radova je teritorija grada Bijeljina, ul. Amajlije bb.
  2. Opcija ponude je 120 dana.
  3. KONTAKT INFORMACIJE
    1. Lica koja su ovlaštena da vode komunikaciju u ime ugovornog organa sa ponuđačima:

Kontakt osoba: Simić Bogić

Adresa: Trg Republike Srpske br. 1, Banja Luka

Telefon: 051/338-784

Faks: 051/338-863

E-mail: b.simic@mirl.viadars.net

  1. Ponuđač se upozorava da sve informacije u vezi sa postupkom javne nabavke (uvid i preuzimanje Tenderske dokumentacije, zahtjev za pojašnjenje i druge informacije) mogu da dobiju isključivo od nadležne osobe iz tačke 2.1, u protivnom drugi način komunikacije ugovorni organ ne smatra validnim.
  2. Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespodencija) ugovornog organa i ponuđača treba se voditi u pisanoj formi, na način da se ista dostavlja poštom ili lično na adresu naznačenu u Tenderskoj dokumentaciji.
  3. Izuzetno od tačke 2.3. TD, komunikacija između ugovornog organa i ponuđača može se obavljati i putem faksa i e-maila na broj faksa i e-mail adresu naznačenu u TD.
  4. OPŠTI PODACI O POSTUPKU JAVNE NABAVKE
    1. Redni broj nabavke u Planu javnih nabavki: 02/19-lll-RSP.
    2. Vrsta ugovora: dodatni radovi
    3. Procijenjena      vrijednost nabavke (bez PDV-a): 106.000,00 KM.

3.4.Obrazloženje za provođenje pregovaračkog postupka bez objave obavještenja: Tokom izvođenja građevinskih radova na izgradnji 2 višeporodična stambena objekta sa vanjskim uredjenjem u gradu Bijeljina (Ugovor DPSZ-BIH3-RS-I-132), ustanovljeno je da je neophodno izvesti dodatne radove vezane za regulaciju otpadnih voda nabavkom i ugradnjom bioloških uređaja za pročišćavanje sanitarno-fekalnih voda.

Glavnim projektom je bilo predviđeno da se zgrade priključe na kanalizacionu mrežu koja je trebalo da bude finansirana i izgrađena od strane opštine Bijeljina. Obzirom da je postalo izvjesno da je izgradnja kanalizacione mreže neizvjesna, u dogoročnom periodu, izvršena je izmjena UT uslova i dopuna Glavnog projekta u dijelu vanjskog uređenja - projekat prečistača otpadnih voda za lamele LI i L2. Evidentno je da su, zbog gore navedenog, dodatni radovi na ugradnji bioloških uređaja za pročišćavanje sanitarno-fekalnih voda tehnički neodvojivi od radova koji se izvode po osnovnom ugovoru I neophodni kako bi se izvršio tehnički prijem zgrade tj. kompletirala izgradnja objekta što je predmet osnovnog ugovora te objekat doveo u upotrebno stanje.

 

Procjenjena ukupna vrijednost dodatnih radova u iznosu od 106.000,00 KM je cca 7,14% od ukupne vrijednosti osnovnog ugovora.

 

4. USLOVI ZA UČEŠĆE I POTREBNI DOKAZI

4.1.Dobavljač treba ispunjavati sljedeće uslove:

  1. Dobavljač mora ispunjavati uslove iz člana 45.Stav 1) tačaka od a) do d) Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH" broj 39/14)
  2. Tehnička i profesionalna sposobnost dobavljača treba garantovati ispravno izvršenje ugovora.
  3. Dobavljač mora dostaviti izjavu vezanu za član 52. Zakona, koja se odnosi da ponuđač sadašnjem ili bivšem zaposleniku ugovornog organa nije dao mito u obliku novčanih sredstava ili bilo kojem nenovčanom obliku, s ciljem ostvarivanja uticaja na radnju, odluku ili tok postupka javnih nabavki.

4.2. U svrhu dokazivanja uslova iz tačke 4.1. dobavljač treba uz ponudu dostaviti:

a) u svrhu dokaza o ispunjavanju uslova lične sposobnosti (član 45. stav (1) Zakona) dužan je dostaviti izjavu ovjerenu kod nadležnog organa (sud, notar ili opština), u formi i na način koji propisuje Agencija za javne nabavke BiH. Obrazac Izjave o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tač. a) do d) Zakona, je sastavni dio ove Tenderske dokumentacije (Prilog 4)

  1. Izjavu o tehničkoj i profesionalnoj sposobnosti - Prilog 5, potpisanu i ovjerenu od strane ponuđača
  2. Potpisan i ovjeren Obrazac izjave iz člana 52. Zakona Prilog 6, ovjeren od strane nadležnog organa

Tražene izjave trebaju biti ovjerene i potpisane u skladu sa zahtjevima navedenim na obrascima.

Dokaze o ispunjavanju uslova iz člana 45. Zakona, izabrani ponuđač, je dužan dostaviti u roku od 5 dana, od dana zaprimanja obavještenja o rezultatu ovog postupka javne nabavke. Dokazi iz člana 45. Zakona koje dostavlja izabrani ponuđač ne mogu biti stariji od tri mjeseca, računajući od momenta predaje ponude. Dokazi koji se zahtjevaju moraju biti original ili ovjerene kopije. Dostavljeni dokazi moraju potvrditi izjavu da je ponuđač u momentu predaje ponude ispunjavao uslove koji se traže tenderskom dokumentacijom. Ukoliko ponuđač dostavi u ponudi dokaze o ispunjavanju uslova iz člana 45. Zakona, ugovorni organ neće tražiti navedenu dopunu dokumentacije.

 

5. PRIPREMA PONUDE

  1. Dobavljač snosi sve troškove u vezi sa pripremom i dostavljanjem svoje ponude, Ugovorni organ nije odgovoran niti dužan snositi te troškove.
  2. Ponude se dostavljaju na adresu: Republički sekretarijat za raseljena lica i migracije, Trg Republike Srpske br. 1, Banja Luka. Ponuda treba biti otkucana ili napisana neizbrisivom tintom i dostavlja se u dva primjerka(original i jedna kopija). Svi listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani, sa označenim stranicama. Ponuda treba biti potpisana od osobe koja je ovlaštena da zastupa dobavljača.

5.3. Ponuda treba da sadrži:

Prilog 1               Izjava o integritetu

Prilog 2:               Obrazac za ponudu

Prilog 3,3a: Obrazac za cijenu ponude i Excel dokument-predmjer radova

Prilog 4:               Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. Zakona

Prilog 5:               Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 51. tačke c), d) i f) Zakona

Prilog 6:               Izjava o sukobu interesa iz člana 52. Zakona

Prilog 7:               Povjerljive informacije

Prilog 8:               Nacrt ugovora

  1. CIJENA PONUDE
    1. Ponuđač je dužan dostaviti popunjen obrazac za cijenu ponude u skladu sa svim zahtjevima koji su definisani, za sve stavke koje su sadržane u obrascima (Prilog 2, 3 i 3a).
    2. U cijeni ponude se obavezno navodi cijena ponude (bez PDV-a), ponuđeni popust, cijena ponude sa uključenim popustom (bez PDV-a).
    3. U cijenu ponude bez poreza na dodatnu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi, s tim da se popusti posebno navode, u koloni posebno naznačenoj u obrascu za cijenu ponude.
    4. Cijena   koju navede ponuđač neće se mijenjati u toku izvršenja ugovora i ne podliježe bilo kakvim promjenama. Ugovorni organ će kao neprihvatljivu odbiti onu ponudu koja sadrži cijenu koja se može prilagođavati, a koja nije u skladu sa ovim stavom.
    5. Cijena ponude se piše brojevima i slovima, kako je to predviđeno u obrascu za ponudu. U slučaju neslaganja iznosa upisanih brojčano i slovima, prednost se daje iznosu upisanim slovima.
    6. Plaćanje će biti u skladu sa uslovima plaćanja navedenim u osnovnom ugovoru DPSZ-BIH3-RS-I-132.
  2. POVJERLJIVOST

Ponuđač koji dostavlja ponudu koja sadrži određene podatke koji su povjerljivi, dužan je uz navođenje povjerljivih podataka navesti i pravni osnov po kojem se ti podaci smatraju povjerljivim.

Ponuđač može napraviti spisak (popunjen po šemi koja se nalazi u Prilogu 7 ove TD) informacija koje bi se trebale smatrati povjerljivim.

Podaci koji se ni u kojem slučaju ne mogu smatrati povjerljivim su:

  1. ukupne i pojedinačne cijene iskazane u ponudi;
  2. predmet nabavke, odnosno ponuđena roba, usluga ili rad od koje zavisi poređenje sa predmjerom radova i ocjena da je ponuda u skladu sa zahtjevima iz predmjera radova;
  3. dokazi o ličnoj situaciji ponuđača (u smislu odredbi čl. 45.-51.Zakona).

 

8. ROK ZA DOSTAVLJANJE PONUDE

  1. Rok za dostavljanje početne ponude je 17.10.2019. godine do 1000 časova. Ponuda dostavljena po isteku ovog roka će biti vraćena ponuđaču neotvorena.

Otvaranje ponude će izvršiti Komisija za nabavke u prostorijama Ugovornog organa. Nakon otvaranja i analize ponude biće obavljeni pregovori.

  1. Pregovori će se obaviti isti dan (17.10.2019 godine) u 1300 časova, u prostorijama ugovornog

organa.

Ovlašteni predstavnici ponuđača, kao i ostala lica mogu prisustvovati pregovorima. Informacije koje se iskažu u toku pregovora će se dostaviti dobavljaču putem zapisnika, odmah, a najkasnije u roku od 3 (tri) dana. Predstavnik ponuđača koji zvanično učestvuje pregovorima treba prije početka vođenja pregovaračkog postupka Komisiji dostaviti punomoć za učešće na pregovorima u ime ponuđača.

Ponuđaču se ostavlja mogućnost da na pregovorima izjavi da početnu ponudu smatra i konačnom ponudom, što se evidentira u Zapisnik. Ukoliko se tokom pregovora definišu i dogovore elementi koji se razlikuju od početne ponude, ponuđač je dužan dostaviti konačnu ponudu koja odražava dogovoreno na pregovorima.

 

9. KRITERIJ DODIJELE UGOVORA I CIJENA

Kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena.

Nakon analize i ocjene ponude, ponuda se prihvata i vode se pregovori koji se odnose na prijedlog cijene ili ponudu, poštujući princip najefikasnijeg korištenja javnih sredstava.

 

10.INFORMACIJE O ZAŠTITI PRAVA PONUĐAČA/DOBAVUAČA

Svaki ponuđač koji ima opravdan interes za ugovor o javnoj nabavci i smatra da je ugovorni organ u toku postupka izbora najpovoljnijeg ponuđača izvršio povrede Zakona i/ili podzakonskih akata, ima pravo da uloži žalbu na postupak na način i u roku koji je određen u odredbama člana 99. i 101. Zakona.

Žalba se podnosi Uredu za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa, u pisanoj formi u rokovima utvrđenim u članu 101. Zakona.

Postupak ugovornog organa po žalbi utvrđen je članom 100. Zakona.

 

Nebojša Ćavriz

 

PRILOG:

Poziv%20za%20dostavu%20ponude%2002-19-III-RSP_511774356.pdf

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: