Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.12.2022. 15:43
Izvođenje radova na sanaciji (rekonstrukciji) saobraćajnice kroz industrijsku zonu Ozrakovići, sa izgradnjom javne rasvjete, oborinske i fekalne kanalizacije i sanacijom ulica Kadije Uvejsa i Bosne Srebrene
870-1-3-119-3-185/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD VISOKO
IDB/JIB 4218275170003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Nabavke Visoko
Adresa Alije Izetbegovića 12A
Poštanski broj 71300 Visoko (bhp sa)
Općina/Grad Visoko
Telefon (032) 732-500
Faks (032) 738-330
Elektronska pošta gradonacelnik@visoko.gov.ba
Internet adresa www.visoko.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Visoko
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih
objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Radi se o kompleksnom projektu koji iziskuje promptno djelovanje od strane ugovornog organa i izvođača radova posebno
uzimajući u obzir da se radi o industrijskoj zoni, te o radovima koji se istovremeno izvode gdje su sve faze međusobno
funkcionalne i tehnički povezane.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Sanacija (rekonstrukcija) saobraćajnice kroz industrijsku zonu Ozrakovići, sa izgradnjom javne rasvjete, oborinske i fekalne
kanalizacije i sanacijom ulica Kadije Uvejsa i Bosne Srebrene
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Sanacija (rekonstrukcija) saobraćajnice kroz industrijsku zonu Ozrakovići, sa izgradnjom javne rasvjete, oborinske i fekalne
kanalizacije i sanacijom ulica Kadije Uvejsa i Bosne Srebrene, detaljno prema tenderskoj dokumentaciji i prilozima tenderske
dokumentacije.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljno prema predmjeru radova
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1494996,60
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
MZ Željeznička stanica, Visoko
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok izvođenja radova: 60 kalendarskih dana od dana uvođenja u posao
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sredstva su obezbijeđena iz budžeta Grada Visoko za 2022. godine – Program kapitalnih ulaganja iz sredstava Gradskog
budžeta, iz budžeta Federalnog ministarstva finansija na osnovu zaključenog Ugovora o dodjeli potpore iz Proračuna
Federacije BiH broj: 01/1-02-121/22 od 19.08.2022.godine i od strane Ministarstva za poljoprivredu, šumarstvo i
vodoprivredu ZDK na osnovu zaključenog Sporazuma o zajedničkom učešću u realizaciji projekata iz „Programa utroška
sredstava vodnih naknada za 2022.godinu – „Finansiranje izgradnje ili rekonstrukcije vodnih objekata od značaja za jedinice
lokalne samouprave (JLS) (zaštitni vodni objekti, vodni objekti za vodonabdijevanje i vodni objekti za zaštitu voda od
zagađenja) uključujući izradu projektne dokumentacije“ broj: 01/1-02-596/22 od 23.05.2022.godine.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Član 46. ZJN
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Član 47. ZJN
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Član 51. ZJN
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 80,00 %
2 Rok plaćanja 20,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
26.12.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.01.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Grad Visoko, Alije Izetbegovića 12A, 71 300 Visoko, Mala Sala Gradske uprave
Datum i vrijeme 06.01.2023. 12:15
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
-
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Alma Ahmić
Adresa Alije Izetbegovića 12A
Poštanski broj 71300 Visoko (bhp sa)
Općina/Grad Visoko
Telefon (032) 732-513
Faks (032) 738-330
Elektronska pošta nabavke.visoko@gmail.com
Internet adresa www.visoko.gov.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II, bb 76100 Brčko
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt
-
16.10.2023
-
10.01.2023
-
30.12.2022