Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Izvođenja radova na završetku i opremanju operacione sale Klinike za očne bolesti na etaži B01 Južnog krila
1255-1-3-211-3-218/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jelena Pantić
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 343-391
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Građevinske instalacije, Druge instalacije u zgradama
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Imajući u vidu prirodu predmeta nabavke, a koja se odnosi na izvođenje radova podjela na lotove nije svrsishodna, usljed
čega Ugovorni organ nije ni pristupio istoj.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tender broj: 01-6163-1/23 radi izvođenja radova na završetku i opremanju operacione sale Klinike za očne bolesti na etaži
B01 Južnog krila
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na završetku i opremanju operacione sale Klinike za očne bolesti na etaži B01 Južnog krila
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45454100-5 | Radovi na obnovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
200000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO Objekat Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Traje do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sredstva tekućeg poslovanja
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 70,00 %
2 Rok završetka radova 30,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
02.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 02.06.2023. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora, Univerzitetskog kliničkog
centra Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba b.b.
Datum i vrijeme 02.06.2023. 10:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno:naziv i adresa ugovornog organa,
naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 01-6163-1/23, naziv predmeta nabavke i naznaka:"NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA"
na adresu: Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, ul. Dvanaest beba bb. Ponude se predaju lično na protokol
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se do 02.06.2023. godine do 09:00
časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati. Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog
ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Univerzitetski klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve
troškove ponuđača u otvorenom postupku. Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje
vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj:39/14 i
broj: 59/22).
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1255-1-3-211-3-218/23
-
GRATOD d.o.o. Banja Luka - Ulica XIV Srednjobosanske brigade broj 47 78000 Banja Luka
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
VK - KOM Brko distrikt BiH d.o.o. - ul. Dragice Pravice br. 15 76100 Brčko
-
ADI-KERAM d.o.o Tuzla, u likvidaciji - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-2 75000 Tuzla
-
GRADNJA INVEST 2 d.o.o. Odžak - Poslovni centar Stadion 76290 Odžak
-
RVI - 13. MART d.o.o. Tuzla - ul. Trnovac br. 12 75000 Tuzla
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
Ecoplan d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb. (zgrada INTEGRA IV kat) 88000 Mostar
-
MISIR d.o.o. Čapljina - ul. Blajburških žrtava bb. 88300 Čapljina
-
Interart d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-2 75000 Tuzla
-
COLOR PALETA d.o.o. Sarajevo (likvidiran) - Kolodvorska 11A 71000 Sarajevo
-
SELA d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta broj 31 71000 Sarajevo