Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.05.2023. 15:52
Izvođenje radova rehabilitacije dijela ulice Septembarska
719-1-3-38-3-70/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD LUKAVAC
IDB/JIB 4209451920007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Edisa Suljić
Adresa Trg Slobode 1
Poštanski broj 75300 Lukavac (bhp sa)
Općina/Grad Lukavac
Telefon (035) 366-724
Faks (035) 366-703
Elektronska pošta merima.omerdic@lukavac.ba
Internet adresa www.lukavac.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Lukavac
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih
objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Priroda predmeta je takva da postupak nabavke nije moguće podijeliti na lotove jer predmet nabavke čini kompaktnu
cjelinu.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Rehabilitacija dijela ulice Septembarska.
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je Rehabilitacija dijela ulice Septembarska detaljno opisano u Obrascu za cijenu ponude koji je dat
kao Prilog 3. Tenderske dokumentacije.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45233120-6 | Građevinski radovi na cesti |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
136752,13
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Područje Grada Lukavac.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
75 kalendarskih dana računajući od dana uvođenja izvođača u posao.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 98,00 %
2 Rok plaćanja 2,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
12.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.06.2023. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Zgrada Gradske uprave Lukavac, Trg slobode br. 1, Sala za sastanke, soba broj
28, I sprat
Datum i vrijeme 13.06.2023. 10:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
NISKOGRADNJA a.d. Teslić - ul. Sime Lozanića broj 17 74270 Teslić
-
ALMY-TRANSPORT d.o.o. Zenica - Ul. Bistua Nuova do broja 17 72000 Zenica
-
POROBIĆ d.o.o. Zavidovići - Radnička ulica bb 72220 Zavidovići
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
PRIJEDORPUTEVI a.d. Prijedor - Ulica 27. juna 17 79101 Prijedor
-
Geoput d.o.o. Banja Luka - Kralja Nikole br 13 78000 Banja Luka
-
TB INŽENJERING d.o.o. Breza - Ul. Bosanska br.40 71370 Breza
-
E - BEGANOVIĆ d.o.o. Cazin - Generala Izeta Nanića bb 77220 Cazin
-
KOZARAPUTEVI d.o.o. Banja Luka - Tunjice bb 78000 Banja Luka
-
AD PROJEKT Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 1/IV 78000 Banja Luka
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
03.08.2023