Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(poništenje) Izvođenje radova na sanaciji cestovne opreme na putevima na području općine Lukavac, lot 1
719-1-3-109-4-80/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD LUKAVAC
IDB/JIB 4209451920007
Kontakt osoba Merima Omerdić
Adresa Trg Slobode 1
Poštanski broj 75300 Lukavac (bhp sa)
Općina/Grad Lukavac
Telefon (035) 366-724
Faks (035) 366-703
Elektronska pošta merima.omerdic@lukavac.ba
Internet adresa www.lukavac.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 2.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Lukavac
I 2.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Poništava se
Jedan lot
II 2.a-1. Redni brojevi lotova koji se poništavaju
1
II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima se namjeravao zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
255300,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka radova na sanaciji cestovne opreme na putevima na području općine Lukavac
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka radova na sanaciji cestovne opreme na području općine Lukavac.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 4. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
III 5. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?
Ne
III 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
III 8. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?
Ne
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka radova na sanaciji horizontalne signalizacije - LOT 1.
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka radova na sanaciji horizontalne signalizacije na području općine Lukavac
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45233140-2 Cestovni radovi
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Data u tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
110000,00
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Područje Grada Lukavac.
V Potkriteriji
R.br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 2,00 %
2 Cijena 98,00 %
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne
nabavke:
Ponuđač „SACOM“ D.O.O. SARAJEVO je kao prvorangirani i jedini ponuđač, obaviješten o rezulatu postupka javne nabavke
te pozvan da dostavi originale ili ovjerene kopije dokumentacije iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama u roku od 7
(sedam) dana od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Obzirom da izabrani ponuđač „SACOM“ d.o.o Sarajevo“ do predviđenog roka za dostavu tražene dokumentacije nije
dostavio original ili ovjerene kopije dokumentacije iz člana 45. Zakona, i kako u predmetnom postupku više nema
prihvatljivih ponuda, postupak je poništen.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
VII 1. Datum poništenja
12.05.2023.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
ALMY-TRANSPORT d.o.o. Zenica - Ul. Bistua Nuova do broja 17 72000 Zenica
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
SVJETLOSNO SIGNALNA OPREMA D.o.o.Bijeljina - Tiršova br.9 76300 Bijeljina
-
ELCOR d.o.o. Grude - GZ Pogana vlaka - Poljanice br. 7 88340 Grude
-
MRKONJIĆPUTEVI d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
EURO ZNAK d.o.o. Banja Luka - Ulica Braće Pišteljića broj 1 78000 Banja Luka
-
MG MIND d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
03.11.2022
Izvođenje radova na sanaciji cestovne opreme na putevima na području općine Lukavac
-
19.01.2023
(izmjena) Izvođenje radova na sanaciji cestovne opreme na putevima na području općine Lukavac
-
22.12.2022
(izmjena) Izvođenje radova na sanaciji cestovne opreme na putevima na području općine Lukavac
-
07.04.2023
(izmjena) Izvođenje radova na sanaciji cestovne opreme na putevima na području općine Lukavac
-
28.02.2023
(izmjena) Izvođenje radova na sanaciji cestovne opreme na putevima na području općine Lukavac
-
24.02.2023
(izmjena) Izvođenje radova na sanaciji cestovne opreme na putevima na području općine Lukavac