Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji trotoara Bulevar VII korpusa (FIS-Karića most)
141-7-3-10-3-13/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA ,,OPĆINSKI FOND ZA KOMUNALNE DJELATNOSTI I
INFRASTRUKTURU''
IDB/JIB 4263448910003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Fazir Vukalić
Adresa Prijedorska br.3
Poštanski broj 79260 Sanski Most (bhp sa)
Općina/Grad Sanski Most
Telefon (037) 683-020
Faks (037) 683-020
Elektronska pošta fond_sm@hotmail.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Sanski Most
I 5.c. Djelatnost
Upravljanje i održavanje stambenih objekata i ostale komunalne djelatnosti
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih
objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nabavku nije potrebno dijeliti, jer je jedna cjelina i mogu je realizovati mali i srednji subjekti
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izgradnja trotoara FIS-Karića most
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na izgradnji trotoara Bulevar VII korpusa (FIS-Karića most)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45233120-6 | Građevinski radovi na cesti |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
kao u td
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
42735,04
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
kao u td
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
kao u td
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u td
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u td
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u td
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
27.06.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.06.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Prijedorska br 3 - prostorije Ugovornog organa
Datum i vrijeme 27.06.2023. 15:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija u ovom postupku javne nabavke će biti objavljena u sistemu “E-nabavke”. Zainteresirani ponuđači
istu mogu preuzeti isključivo putem sistema “E-nabavke”, te im se ista na drugi način neće dostavljati.
Postavljanje zahtjeva za pojašnjenje TD i odgovora sa pojašnjenjem može se izvršiti samo u formi i na način kako je
definisano u sistemu “E-nabavke”.
Ugovorni organ će u ovom postupku javne nabavke provesti ,, E-aukciju''.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
NISKOGRADNJA a.d. Teslić - ul. Sime Lozanića broj 17 74270 Teslić
-
ALMY-TRANSPORT d.o.o. Zenica - Ul. Bistua Nuova do broja 17 72000 Zenica
-
POROBIĆ d.o.o. Zavidovići - Radnička ulica bb 72220 Zavidovići
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
PRIJEDORPUTEVI a.d. Prijedor - Ulica 27. juna 17 79101 Prijedor
-
Geoput d.o.o. Banja Luka - Kralja Nikole br 13 78000 Banja Luka
-
TB INŽENJERING d.o.o. Breza - Ul. Bosanska br.40 71370 Breza
-
E - BEGANOVIĆ d.o.o. Cazin - Generala Izeta Nanića bb 77220 Cazin
-
KOZARAPUTEVI d.o.o. Banja Luka - Tunjice bb 78000 Banja Luka
-
AD PROJEKT Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 1/IV 78000 Banja Luka
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
23.08.2023