Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.03.2024. 14:27
(poništenje aukcije) Izvođenje radova na izgradnji Osnovne škole Stup, općina Ilidža
888-1-3-15-4-99/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA ILIDŽA
IDB/JIB 4200319720000
Kontakt osoba Arnela Merdžanić
Adresa Butmirska cesta 12
Poštanski broj 71210 Ilidža (bhp sa)
Općina/Grad Ilidža
Telefon (033) 775-682
Faks (033) 637-862
Elektronska pošta javne.nabavke@opcinailidza.ba
Internet adresa www.opcinailidza.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 2.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Ilidža
I 2.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
JN 08/24 Izvođenje radova na izgradnji Osnovne škole Stup, općina Ilidža
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na izgradnji Osnovne škole Stup, općina Ilidža
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45214200-2 | Građevinski radovi na školskim zgradama |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Ilidža
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
24 mjeseca
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 4. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 5. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?
Da
III 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
III 8. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?
Ne
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne
nabavke:
Nakon objavljenog predmetnog postupka i tenderske dokumentacije na Portalu javnih nabavki, veći broj potencijalnih
ponuđača je postavio pitanja u vezi predmjera radova iz priloga tenderske dokumentacije. Na osnovu postavljenih pitanja i
zahtjeva za pojašnjenjem u vezi predmjera radova iz tenderske dokumentacije, ugovorni organ je izvršio 8 (osam) izmjena
tenderske dokumentacije. Određene izmjene imale su za posljedicu brisanje određenog broja stavki iz predmjera radova kao
i preformulaciju opisa većeg broja stavki.
Na osnovu jednog od postavljenih pitanja od strane potencijalnog ponuđača u vezi izrade geotehničke izvedbene studije
misije G31, utvrđeno je i da je projektant propustio da uradi Elaborat o izvršenim geološkim radovim, Glavni geotehnički
projekat, kao i da je uz misiju G21 potrebno je provesti i misiju G23 ili reviziju geotehničkog projekta.
Za izradu navedene dokumentacije potreban je duži vremenski period kako bi se otklonili formali i tehnički nedostaci.
Ugovorni organ je na osnovu navedenog utvrdio da bi nastavak postupka sa ovoliko učinjenih i objavljenih izmjena
tenderske dokumentacije kao i naknadno utvrđenih nedostataka u predmjeru radova zbog propusta projektanta moglo
dovesti do otežanog pripremanja ponuda s obzirom na veliki broj nejasnoća, što bi moglo dovesti do nepravilnosti, odnosno
neprihvatljivosti ponuda kao i samog predmetnog postupka te ostvarivanje same svrhe postupka javne nabavke.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
14.03.2024.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II, bb 76100 Brčko
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt