Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 02.11.2016. 13:54

Izvođenje radova na izgradnji objekta Graničnog prelaza Ivanica

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 02.11.2016.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

743-1-3-163-3-158/16



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv UPRAVA ZA INDIREKTNO OPOREZIVANJE BIH
IDB/JIB 4401711930000
Kontakt osoba ERVINA SAMARDŽIĆ
Adresa Bana Lazarevića bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 335-100
Faks (051) 335-338
Elektronska pošta ervina.catak@uino.gov.ba
Internet adresa

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Državni nivo

I 5.c. Djelatnost


Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Izvođenje radova na izgradnji objekta Graničnog prelaza Ivanica


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Izvođenje radova na izgradnji objekta Graničnog prelaza Ivanica

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Kao u TD

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1709401,71

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Granični prelaz Ivanica, Bosna i Hercegovina, Općina Ravno

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Kao u TD

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Kao u TD

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Kao u TD

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Kao u TD

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

18.11.2016.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 28.11.2016. 14:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 28.11.2016. 14:15:00
Adresa i mjesto Uprava za indirektno oporezivanje BIH, Središnji ured, UL.Bana Lazarevića bb,
Banja Luka

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Preuzimanje tenderske dokumentacije od strane ponuđača moguće je isključivo preko Portala e-nabavke.Ugovorni organ u
navedenom slučaju ne smije dostaviti tendersku dokumentaciju ponuđaču na druge načine(putem e-maila, pošte i sl.)Uvid i
preuzimanje TD, zahtjev za pojašnjenje i odgovor na pojašnjenje, moguće je isključivo preko Portala e-nabavke.Uslov za
učešće u postupku javne nabavke je da ponuđač preuzme TD sa Portala e-nabavke, www.ejn.ba.
tenderska dokumentacija se može preuzet najkasnije do 18.11.2016.godine.
NAPOMENA:Sastavni dio Tenderske dokumentacije čini Troškovnik – Predmjer i predračun radova.
Ugovorni organ-Uprava za indirektno oporezivanje će svim ponuđačima koji preuzmu tendersku dokumentaciju
putem Portala E-nabavke dostaviti putem pošte na adresu koja je na portalu navedena kao adresa ponuđača: Trškovnik-
Predmjer i predračun radova parafiran i numerisan od strane ugovornog organa/Uprave za indirektnog oporezivanja BIH
kojeg su ponuđači obavezni popuniti i dostaviti kao sastavni dio svoje ponude.

 

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: