Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Izvođenje radova na izgradnji rasvjete za pristupni put i vodopad Kravica
OBAVIJEST O NABAVI
158-1-3-7-3-5/17
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv OPĆINA LJUBUŠKI
IDB/JIB 4272111190008
Kontakt osoba Stipe Bubalo
Adresa Zrinsko Frankopanska 71
Poštanski broj 88320 Ljubuški (hp mo)
Općina/Grad Ljubuški
Telefon (039) 835-532
Faks (039) 835-532
Elektronička pošta javne.nabav@gmail.com
Internet adresa www.ljubuski.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN
I 5.b. Razina
Općinska razina (FBIH),Ljubuški
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Građevinske instalacije
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Radovi na izgradnji rasvjete za pristupni put i vodopad Kravica
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Radovi na izgradnji rasvjete za pristupni put i vodopad Kravica
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45316100-6 | Instalacija vanjske rasvjete |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
85.470,00 KM
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
85470,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Turistička zona "Objekata vanredne prirodne ljepote i prirodne rijetkosti " Kravica, Općina Ljubuški
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 dana po uvođenju Izvođača radova u posao
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
7.2.1. Ponuditelji moraju biti registrirani za obavljanje djelatnosti koja je predmet javne nabave.
7.2.2. U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuditelji trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u
odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrirani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu
nadležnog tijela kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom
nabave. Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojoj razini vlasti su izdati. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti
originali ili ovjerene kopije.
7.2.3. Ponuditelji vezano za ovu točku također trebaju dostaviti ovjerene kopije identifikacijskog i poreznog broja.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
7.3.1. Što se tiče ekonomske i financijske sposobnosti, u skladu sa člankom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena ako
ponuditelj ne ispuni slijedeće minimalne uvjete a koji se mogu potvrditi s dokazima iz članka 47. Zakona a to su:
a) likvidnost ponuditelja
7.3.2. Ocjena ekonomskog i financijskog stanja ponuditelja će se izvršiti na osnovu dostavljene izjave ovjerene od strane
ponuditelja, koja se dostavlja u formi utvrđenoj Aneksom VI tenderske dokumentacije i dostavljene obične kopije sljedećih
dokumenata:
a) izvod iz Jedinstvenog registra transakcijskih računa u BiH, ne stariji od tri mjeseca, da nijedan račun ponuditelja nije
blokiran.
7.3.3. Ponuditelj čija ponuda bude izabrana kao najpovoljnija, dužan je nakon prijema odluke
o izboru dostaviti u roku od 7 (sedam) dana originale ili ovjerene kopije dokumenata kojim dokazuje ekonomsku i financijsku
sposobnost.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
7.4.2. Ocjena tehničke i profesionalne sposobnosti ponuditelja će se izvršiti temeljem sljedećih dokumenata koje su
ponuditelji dužni dostaviti:
a) Popis izvršenih ugovora o radovima a koji su u vezi s predmetom nabave u posljednje 3 (tri) godine ili od datuma
registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuditelj registriran, odnosno počeo raditi prije manje od tri godine.
7.4.3. Ponuditelj je dužan dostaviti u sastavu ponude originale ili ovjerene kopije dokumenata kojim dokazuje tehničku i
profesionalnu sposobnost.
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
17.2.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 28.2.2017. 11:45:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 28.2.2017. 12:00:00
Adresa i mjesto U prostorijama Općine Ljubuški, Zrinskofrankopanska 71, 88320 Ljubuški
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
158-1-3-7-3-5/17
-
ENERGO SISTEMd.o.o.Brčko distrikt - ul. Dejtonska br. 141 A 76000 Brčko Distrikt
-
MAGNET d.o.o. Brčko distrikt BiH - Malezijski put bb 76100 Brčko
-
ROHR BAU, Brka bb, Brčko, vl. Hodžić Ago s.p. - Brka bb 76206 Brčko
-
BLAGO d.o.o. Posušje - Ul. Fra Petra Bakule 28 88240 Posušje
-
Elko-Marić d.o.o. Mostar - Ul. Maršala Tita 294 88000 Mostar
-
KONS d.o.o. Ljubuški - Pregrađe, Fra Nikole Ivankovića 13a 88320 Ljubuški
-
TRASA d.o.o. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića br.3 71000 Sarajevo
-
Elektroobnova d.o.o. Banja Luka - Dragočaj b.b. 78240 Banja Luka
-
BES COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 4 71320 Vogošća