Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Izvođenje soboslikarskih radova na uredskim i zajedničkim prostorijama poslovnica DP Centra
OBAVIJEST O NABAVI
799-7-3-128-3-122/17
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv JP ELEKTROPRIVREDA HRVATSKE ZAJEDNICE HERCEG BOSNE D.D. MOSTAR
IDB/JIB 4227248350007
Kontakt osoba Zlatko Kvesić
Adresa Mile Budaka 106a
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-703
Faks (036) 335-787
Elektronička pošta sektor.nabave@ephzhb.ba
Internet adresa www.ephzhb.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorsko ugovorno tijelo iz članka 5. ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Bojenje i ustakljivanje
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Soboslikarski radovi na uredskim i zajedničkim prostorijama poslovnica DP Centra
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Soboslikarski radovi na uredskim i zajedničkim prostorijama poslovnica DP Centra
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45442100-8 | Ličilački radovi |
Dodatni predmet(i) | 45442110-1 | Radovi na bojenju zgrade |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
sukladno tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
26483,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Poslovna zgrada Novi Travnik - SBŽ, Poslovna zgrada Nova Bila – SBŽ, Poslovna zgrada Novi Šeher - ZDŽ, Poslovna zgrad
a Usora - ZDŽ, Skladište u Kaoniku - SBŽ
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
rok izvođenja radova je 40 dana od dana uvođenja u posao
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
sukladno tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Što se tiče profesionalne sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti u smislu čl. 46 Zakona, ponuditelji moraju biti
registrirani za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi s predmetom nabave.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
ne zahtjeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti u smislu čl. 51. Zakona, ponuditelji trebaju ispuniti sljedeće minimalne
uvjete:
a) uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog (1) ugovora u posljednjih pet (5) godina, čiji je karakter i
kompleksnost isti ili sličan onom koji se odnose na predloženi ugovor te čija vrijednost iznosi minimalno kao iznos
procijenjene vrijednosti javne nabave. Pod sličnim radovima se podrazumijevaju svi soboslikarski radovi.
b) primjerena kadrovska osposobljenost za izvođenje predmetnih radova.
Pod primjerenom kadrovskom osposobljenosti Ugovorno tijelo podrazumijeva da ponuditelj raspolaže sa adekvatnim
brojem djelatnika srazmjernim predmetu nabave koji će biti angažirani na izvođenju predmetnih radova i koji imaju
potrebnu stručnu spremu za izvođenje građevinskih radova iz predmeta nabave.
c) primjerena tehnička opremljenost tj. ponuditelj raspolaže adekvatnim građevinskim strojevima i tehničkom
opremom u svrhu provođenja ugovora.
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Ne
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
27.2.2017.
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 9.3.2017. 12:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 9.3.2017. 13:00:00
Adresa i mjesto Ulica Mile Budaka 106a, 88000 Mostar
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Naknada za tendersku dokumentaciju se ne naplaćuje.
Tenderska dokumentacija dostavlja se na pisani zahtjev ponuditelja, na jedan od sljedećih načina koji zahtjeva ponuditelj:
- Osobno preuzimanje u prostorijama ugovornog tijela, uz obveznu prethodnu najavu na tel. 036 335 729
- Putem pošte - preporučena pošiljka s povratnicom običnom ili brzom poštom (u slučaju da se dostavljanje vrši brzo
m poštom troškove dostavljanja snosi ponuditelj).
- Putem elektronske pošte
Svi zainteresirani ponuditelji imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju, prije nego što je preuzmu (osim ukoliko je
objavljena na portalu javnih nabava). Uvid će se omogućiti svakom zainteresiranom ponuditelju koji dostavi pisani zahtjev,
na jedan od sljedećih načina koje zahtjeva ponuditelj:
- U prostorijama ugovornog tijela
- Dostavljanjem poštom preporučeno s povratnicom
- Dostavljanjem elektroničkom poštom u zaštićenom, nepromjenjivom obliku
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Zlatko Kvesić
Adresa Mile Budaka 106a
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 335-729
Faks (036) 335-773
Elektronička pošta zlatko.kvesic@ephzhb.ba
Internet adresa www.ephzhb.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
799-7-3-128-3-122/17
-
CENTRUM TRADE d.o.o. Banja Luka - XVI Krajiške NOU brigade broj 10 78000 Banja Luka
-
TERMOELEKTRO d.o.o., Brčko distrikt - Bulevar mira 76000 Brčko Distrikt
-
ARCON-in d.o.o. Zenica - Ul.Zmaja od Bosne broj 27 72000 Zenica
-
SARAJEVOSTAN d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 147 71000 Sarajevo
-
SELA d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta broj 31 71000 Sarajevo
-
MEGA-PROJEKT d.o.o. Istočna Ilidža - Dabrobosanska 16 71123 Istočna Ilidža
-
Bijelić - Gradnja d.o.o. Brčko - Omerbegovača 76000 Brčko Distrikt
-
Colorservis d.o.o. Mostar - Ul. Kralja Petra Krešimira IV br.5 88000 Mostar
-
ALPROM d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska br. 45 71000 Sarajevo