Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Izvođenje radova na adaptaciji dijela objekta pošte 89101 Trebinje
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1180-1-3-201-3-242/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POŠTE SRPSKE A.D. BANJA LUKA
IDB/JIB 4400959000002
Kontakt osoba Aleksandar Božić
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 241-599
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta sonja.plavsic@postesrpske.com
Internet adresa
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
ADAPTACIJA DIJELA OBJEKTA POŠTE 89101 TREBINJE-IZVOĐENJE RADOVA
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
ADAPTACIJA DIJELA OBJEKTA POŠTE 89101 TREBINJE-IZVOĐENJE RADOVA
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45262700-8 | Adaptacija zgrada |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljno navedeno u TD.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
100000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Objekat Pošte 89101 Trebinje
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do ispunjenja ugovornih obaveza
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
u skladu sa td
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
18.1.2018.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
10 KM ž.r. NLB 562-100-8000000-561
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.1.2018. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 18.1.2018. 10:00:00
Adresa i mjesto Kralja Petra I Karađorđevića 93,(sala za tendere II sprat)
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Aleksandar Božić
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 246-037
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta aleksandar.bozic@postesrpske.com
Internet adresa
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KGH - INSTALACIJE d.o.o. Brčko distrikt BiH - Maoča bb 76000 Brčko
-
SAMD - GRAĐENJE Bosanska Krupa - u stečaju d.o.o. - Sokak bb 77240 Bosanska Krupa
-
Global One d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića broj 81 B 71000 Sarajevo
-
ARCON-in d.o.o. Zenica - Ul.Zmaja od Bosne broj 27 72000 Zenica
-
KALIMAN-COMPANY D.o.o Kalimanići-Srebrenica - Kalimanići bb 75430 Srebrenica
-
TERMOELEKTRO d.o.o., Brčko distrikt - Bulevar mira 76000 Brčko Distrikt
-
18.05.2018
-
27.03.2018
-
22.02.2018
(izmjena) Izvođenje radova na adaptaciji dijela objekta pošte 89101 Trebinje
-
11.01.2018
(izmjena) Izvođenje radova na adaptaciji dijela objekta pošte 89101 Trebinje