Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.04.2018. 10:12
Izvođenje radova na uređenju okoliša objekta Urgentnog i Hemodijaliznog centra ZU Dom zdravlja Cazin
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
208-1-3-21-3-30/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZU DOM ZDRAVLJA CAZIN
IDB/JIB 4263129140009
Kontakt osoba Merima Ekmečić
Adresa Indire Pjanić 28
Poštanski broj 77220 Cazin (bhp sa)
Općina/Grad Cazin
Telefon (037) 515-441
Faks (037) 539-027
Elektronska pošta javne.nabavke@dzcazin.ba
Internet adresa www.dzcazin.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Unsko-sanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Javna nabavka radova na uređenju okoliša objekta Urgentnog i Hemodijaliznog centra ZU Dom zdravlja Cazin
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Javna nabavka radova na uređenju okoliša Urgentnog i Hemodijaliznog centra prema uslovima iz T.D., te u skladu sa
projektnom dokumentacijom koja se također objavljuje na portalu, kao dio T.D.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45450000-6 | Ostali završni građevinski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
115000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Okoliš objekta Urgentnog i Hemodijaliznog centra u ZU Dom zdravlja Cazin.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do izvršenja predmetnih radova.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u T.D.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u T.D
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u T.D
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u T.D
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
16.4.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.4.2018. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 26.4.2018. 11:00:00
Adresa i mjesto ZU Dom zdravlja Cazin, Ul.Indire Pjanić 28., 77220 Cazin
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Nema dodatnih informacija
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
ALMY-TRANSPORT d.o.o. Zenica - Ul. Bistua Nuova do broja 17 72000 Zenica
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
SVJETLOSNO SIGNALNA OPREMA D.o.o.Bijeljina - Tiršova br.9 76300 Bijeljina
-
ELCOR d.o.o. Grude - GZ Pogana vlaka - Poljanice br. 7 88340 Grude
-
MRKONJIĆPUTEVI d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
EURO ZNAK d.o.o. Banja Luka - Ulica Braće Pišteljića broj 1 78000 Banja Luka
-
MG MIND d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad