Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka i isporuka kancelarijskog materijala
UNIONBANKA
Union Banka dd Sarajeva
Hamdije Kreševljakovića 19,71000 Sarajevo
POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA
ZA ISPORUKU KANCELARIJSKOG MATERIJALA
Pozivaju se potencijalni ponuđači za dostavljanje ponuda za isporuku kancelarijskog materijala za potrebe Union banke d.d. Sarajevo.
Kao preduslov za preuzimanje tenderske dokumentacije u cilju podnošenja ponude, potrebno je da zainteresirani ponuđači dostave sljedeće potrebne dokaze:
1. Naziv i tačnu adresu registrovanog sjedišta ponuđača u Bosni i Hercegovini, broj tel/fax, e-mail, odgovorno lice i kontakt osobu, osnovne informacije o ponuđaču;
2. Kopije aktuelnog izvoda iz sudskog registra, identifikacionog i PDV broja ponuđača.
Navedena dokumentacija se može dostaviti putem protokola Banke ili skenirano na email: tenderi@unionbank.ba , najkasnije do petka 27.09.2019. godine, do 15 sati.
U slučaju sticanja preduslova za učešće u pozivu za dostavljanje ponuda (dostave gore navedene dokumentacije), potencijalni ponuđači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju na protokolu Union banke, svakog radnog dana u periodu od 9 do 15 sati. Na izričit zahtjev potencijalnog ponuđača, tenderska dokumentacija se može dostaviti putem pošte.
Krajnji rok za dostavljanje ponuda je utorak 01.10.2019. godine u 12h, primljeno na protokolu Banke, adresa Hamdije Kreševljakovića br. 19, 71000 Sarajevo.
ODJEL ZA OPŠTE POSLOVE
Broj: OO-11/4-17-12882/19
Datum: 24.09.2019. godine
Za sve dodatne informacije kontakt email je: tenderi@unionbank.ba.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LOGOTIP d.o.o. Široki Brijeg - Vaganska br. 5 88220 Široki Brijeg
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
GLAS SRPSKI - TRGOVINA a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 93 78101 Banja Luka
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
PARAGRAF-PRINT d.o.o. Kakanj - u stečaju - Ul. 309. Brdske brigade broj 21 72240 Kakanj
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - PJ Tuzla - Albina Herljevića 31 75000 Tuzla
-
Co. FARMUS-COMMERCE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Sarajevo
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Dr. Hasana Muminagića br. 2-a 72000 Zenica
-
SARAMERC DOO SARAJEVO - ul. Dajanli Ibrahim bega broj 21 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar