Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka IT i ostale opreme za potrebe Drive caffea u Avaz Twist Tower-u FCO
POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDE
Kompanija G-Petrol doo Sarajevo sprovodi postupak izbora
Ponuđača za nabavku:
IT I OSTALE OPREME ZA POTREBE DRIVE CAFFEA U AVAZ TWIST TOWER-U FCO: Avaz twist Tower, Tešanjska 24 a, sprat 3
(Isporučeno ocarinjeno) svi troškovi uračunati. Izrada ponude:
Ponuđač je dužan da dostavi kompletno popunjen Obrazac ponude (Prilog 1) u skladu sa Tehnickim zadatkom (Prilog 2).
Ponuđač može da konkuriše jedan ili više LOT-ova u skladu sa svojim mogućnostima stim da za LOT za koji konkuriše mora da dostavi cene za sve tražene stavke ponuđenog LOT-a.
Pravo konkurisanja u delu IT opreme imaju Ponuđači koji imaju
licencu/zastupništvo/predstavništvo/zvanični prodajni lanac proizvođača ponuđene opreme.
Naručilac zadržava pravo da izvrši izbor pobednika u skladu sa svojim poslovnim interesima bez obaveze da poraženoj strani po ovom tenderu dostavi informacije o razlozima izbora Pobednika.
Ugovorna dokumentacija:
> Obrazac za proveru privrednih društava (Prilog 3)
> Tispki Aneks HSE (Prilog 4)
> Tispki Ugovor o povjerljivosti podataka (Prilog 5)
> Izjava (Prilog 6)
Cijena i valuta ponude:
Ponuđač je dužan da cijenu iskaže u valuti KM sa uračunatim svim troškovima. Naknadni troškovi neće se uvažavati !!!
Plaćanje:
•Minimum 30 dana, Bez Avansa ali ne pre 01.01.2020.godine.
• Osnov za plaćanje: Potpisan Ugovor, faktura po ugovoru, zapisnisnik o izvršenim uslugama/prijemu robe potpisan od odgovrnog lica Naručioca i odgovrnog lica Ponuđača.
Sredstva obezbjeđenja:
• Izabrani Ponuđač je pod prijetnjom raskida ugovora obavezan da u roku od 20 dana od dana obostranog potpisivanja Ugovora sa Naručiocem kao sredstvo obezbjeđenja dobrog izvršenja posla dostavi blanko sopstvenu mjenicu, sa klauzulom ''bez protesta'' i mjenično ovlašćenje za popunjavanje mjenice na iznos 20% od ukupne vrijednosti Ugovora sa obračunatim PDV, sve ovjereno pečatom izabranog ponuđača i potpisano od strane zakonskog zastupnika izabranog Ponuđača i karton deponovanih potpisa lica ovlašćenih za zastupanje ovjerenih od strane banke.
Rok važnosti ponude mora biti najmanje 90 kalendarskih dana od dana otvaranja ponuda
Rok za dostavu ponuda: četvrtak 03.10.2019. DO 12:00 ČASOVA.
Kompletna Ponuda sadrži:
1.Skenirani PDF - dokument - Potpisan i pečatiran obrazac Ponude (Prilog 1)
2. Skenirani PDF - dokument - Potpisan Obrazac za provjeru privrednih društava (Prilog 3)
3. Skenirani PDF - dokument - Rešenje o registraciji
4. Skenirani PDF - dokument - Potpisana Izjava (Prilog 6)
5. Skenirani PDF - dokument - Izveštaj o računaima pravne osobe-dokument koji izdaje Centalna banka Bosne i Hercegovine a koji nije stariji od 60 dana
6. Skenirani PDF - dokument - Detaljna specifikacija ponuđene robe
7. Skenirani PDF - dokument - Potpisana Izjava ponuđača na memorandumu kompanije u kojem se prihvata tražene garancije.
8. Izjavu da ponuđena cijena obuhvata sve troškove koji su neophodni da bi se izvršila isporuka na željenu adresu, odnosno u sjedište G-Petrol d.o.o. na adresi Tešanjska 24a, 71000 Sarajevo (Avaz Twist Tower)
Dostavljanje komercijalne ponude, obratiti posebnu pažnju!
Odvojena PDF dokumenta (prvih 5) se šalju isključivo na mail: branislav.zezelj@nis.eu u traženom roku.
• Ponuda koja stigne poslije traženog roka NECE SE UZIMATI U DALJE RAZMATRANJE,
• Veličina skenirane Ponude maximum 10 MB,
• U subjectu maila napisati: Ponuda za nabavku IT i ostale opreme za Drive Caffe.
•U tijelu maila napisati: Ovo je nasa Ponuda za nabavku IT i ostale opreme za Drive Caffe.
• Obavezno u potpisu treba da budu informacije o kompaniji i licu zaduženom za ovaj tender (ime i prezime, tel. mob. E mail).
• Ukoliko je veličina maila preko 10 MB pa je potrebno poslati jos jedan:
• U Subjectu maila se nakon dijela „Ponuda za nabavku IT i ostale opreme za Drive Caffe" stavlja napomena PRVI MAIL a u Subjectu finalnog maila se nakon dijela „Ponuda za nabavku IT i ostale opreme za Drive Caffe" stavlja napomena POSLJEDNJI MAIL.
Dostavljanje Tehničke ponude, obratiti posebnu pažnju!
Odvojena PDF dokumenta (pod brojem 6,7,8) se šalju isključivo na mail: naim.opardija@nis.eu (u cc branislav.zezelj@nis.eu ) u traženom roku.
• Veličina skenirane tehničke Ponude maximum 10 MB,
• U subjectu maila napisati: Tehnička Ponuda za nabavku IT i ostale opreme za Drive Caffe
• U tijelu maila napisati: Ovo je nasa tehnička Ponuda za nabavku IT i ostale opreme za Drive Caffe
• Obavezno u potpisu treba da budu informacije o kompaniji i licu zaduženom za ovaj tender (ime i prezime, tel. mob. E mail).
Odustanak naručioca od nabavke. Naručilac zadržava pravo da u svakom momentu, a najkasnije do zaključenja ugovora sa izabranim ponuđačem i bez navođenja razloga odustane od daljeg sprovođenja ovog postupka nabavke, bez bilo kakvog prava ponuđača da mu Naručilac zbog toga nadoknadi eventualno prouzrokovanu štetu ili bilo koje troškove učešća u postupku nabavke po ovom Pozivu.
Nakon prijema ponuda, Naručilac zadržava pravo da sprovede postupak sa pogađanjem o čemu će svi ponuđači biti blagovremeno obavješteni.
Traženje i davanje obavještenja u vezi poziva za dostavljanje ponuda. Sve dodatne informacije u vezi ovog postupka nabavke mogu se dobiti svakog radnog dana u vremenu od 08,00 do 16,00 sati.
Kontakt osobe:
Komercijalna pitanja Branislav Žeželj
Menadžer za podršku poslovnim procesima Nabavke
Tehnička pitanja Naim Opardija Koordinator za IT poslove G-Petrol d.o.o. Sarajevo Tešanjska 24 a, Sarajevo tel.: +387 33 944 954, mob: +387 66 290 406 naim.opardija@nis.eu
G-Petrol d.o.o. Sarajevo +387 66 915 734 +387 51 971982 branislav.zezelj@nis.eu
Dokumentacija-1569571928-5015-1569571934-1146.zip
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Sony & Computers d.o.o. Bijeljina - Filipa Višnjića 67 76301 Bijeljina
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo Ilidža - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
Vizija d.o.o.Brčko distrikt BiH - Svetog Save br.45 76100 Brčko
-
TELEGROUP d.o.o. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj broj 8 78000 Banja Luka
-
Imel d.o.o. Lukavac - ul. Skendera Kulenovića bb 75300 Lukavac
-
PRINTEX d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Sušića broj 9 i 11 71000 Sarajevo
-
MP Sistemi d.o.o. Ljubljana - Brnčičeva ul.21 1231 Ljubljana
-
Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo - ul. Blažujski drum br. 14 71210 Ilidža
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar