Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka saksija i repromaterijala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
393-7-1-38-3-25/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRADSKO GROBLJE A.D. BANJA LUKA
IDB/JIB 4400873890005
Kontakt osoba Željka Šurlac
Adresa Rade Radića bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 216-412
Faks (051) 216-437
Elektronska pošta javnenabavke@ggroblje.com
Internet adresa www.ggroblje.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Banja Luka
I 5.c. Djelatnost
Upravljanje i održavanje stambenih objekata i ostale komunalne djelatnosti
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka saksija i repromaterijala
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka saksija i repromaterijala za potrebe cvjećare Gradskog groblja JK a.d. Banja Luka
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 19520000-7 | Proizvodi od plastike |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
12.300,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Skladište Centralnog Gradskog groblja JK a.d. Balja Luka, Vrbanja, Rade Radića bb, Banja Luka
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
60 dana od dana ispostavljanja fakture
III 4. Ograničenja za učešće
nema
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa TD članom 46. ZJN BiH
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa TD članom 47. ZJN BiH
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa TD članom 49. ZJN BiH
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
14.10.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.10.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 15.10.2019. 12:30:00
Adresa i mjesto Uprava Gradskog groblja JKa.d. Rade Radića bb, Vrbanja, 78000 Banja Luka
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KAKTUS d.o.o. Sarajevo - u stečaju - Igmanska 84 71320 Vogošća
-
OICOS d.o.o. Sarajevo Ilidža (likvidiran) - ul. Mala Aleja br. 78 71210 Ilidža
-
CVJEĆARA KAMELIJA vl. HAKIĆ NEDŽAD Tuzla - Rudarska 15 75000 Tuzla
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
JPŠ ŠUME REPUBLIKE SRPSKE a.d. Sokolac - Romanijska 1. 71350 Sokolac
-
ŽUPLJANKA d.o.o. Hrvaćani, Prnjavor - Hrvaćani 78430 Prnjavor