Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(izmjena aukcije) Nabavka laboratorijskog potrošnog materijala (LOT 3c)

Datum objave: 08.10.2019. 11:32 / Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 08.10.2019.

ISPRAVKA ZA

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

208-1-1-55-8-36/19



Obavještenje koje se ispravlja

Broj obavještenja 208-1-1-55-3-30/19
Datum objave obavještenja 24.9.2019.

ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv ZU DOM ZDRAVLJA CAZIN
IDB/JIB 4263129140009
Kontakt osoba Emina Delić
Adresa Indire Pjanić 28
Poštanski broj 77220 Cazin (bhp sa)
Općina/Grad Cazin
Telefon (037) 515-441
Faks (037) 539-027
Elektronska pošta javne.nabavke@dzcazin.ba
Internet adresa www.dzcazin.ba

I 2. Ispravlja se sljedeće


Odjeljak IV 3.b. mijenja se i glasi:
14.10.2019.

Odjeljak IV 6. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 23.10.2019. 10:00:00


Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 23.10.2019. 11:00:00
Adresa i mjesto ZU Dom zdravlja Cazin, prostorija biblioteke


 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: