Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka, isporuka i ugradnja rezervnih dijelova u svrhu funkcionalnog osposobljavanja više medicinskih uređaja proizvođača Olympus
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
40-7-2-44-3-54/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA KANTONALNA BOLNICA "DR. SAFET MUJIĆ" MOSTAR
IDB/JIB 4227855320001
Kontakt osoba Sanja Šarić
Adresa Maršala Tita 294
Poštanski broj 88104 Mostar (bhp sa)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 503-127
Faks (036) 576-915
Elektronska pošta sanja.saric@kbmostar.ba
Internet adresa www.kbmostar.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Hercegovačko-neretvanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka,isporuka i ugradnja rezervnih dijelova u svrhu funkcionalnog osposobljavanja više medicinskih uređaja proizvođača
Olympus
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka,isporuka i ugradnja rezervnih dijelova u svrhu funkcionalnog osposobljavanja više medicinskih uređaja proizvođača
Olympus za potrebe J.U. KB „Dr Safet Mujić“ Mostar “
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50400000-9 | Usluge popravaka i održavanja medicinske i precizne opreme |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
J.U. KB "Dr Safet Mujić" M.Tita 294 Mostar
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do izvršenja obaveza iz ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke ponuđač mora ispuniti slijedeći uslov sposobnosti obavljanja
profesionalne djelatnosti i to :
- da je registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke;
Kao dokaz za ispunjenje gore navedenih uslova ponuđač je dužan dostaviti slijedeće:
- Aktuelni izvod iz sudskog registra iz kojeg je vidljivo da je ponuđač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je
predmet ove nabavke.
Navedeni dokazi sposobnosti obavljanja profesionale djelatnosti iz ove tačke tenderske dokumentacije dostavljaju se u
orginalu ili ovjerenoj kopiji orginala,s tim da datum izdavanja orginala ne može biti stariji od tri mjeseca računajući od dana
dostavljanja ponude (pod danom dostavljanja ponude smatra se dan /datum koji je ugovorni organ odredio u ovoj
tenderskoj dokumentaciji kao dan/datum za prijem ponuda).
Ukoliko ponuđač u ponudi ne dostavi navedene dokaze sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti iz ove tačke
tenderske dokumentacije ili je ne dostavi na gore traženi način,njegova ponuda će se odbaciti zbog neispunjavanja uslova
za kvalifikaciju.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Uslovi:
Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora ispuniti slijedeće uslove sposobnosti obavljanja
tehničke i profesionalne djelatnosti i to:
a) Autorizacija proizvođaća u smislu da ponuđač ima odgovarajuće ovlaštenje za zastupanje navedenog proizvođača,
b) Da je tehnički opremljen i osposobljen za vršenje konkretnih usluga i osiguranje kvaliteta.
Kao dokaz za ispunjenje uslova iz tač.3.3.a. i b. ponuđač je dužan dostaviti slijedeće:
1. Validnu dokumentaciju kojim se dokazuje da je ponuđač jedini - ekskluzivni predstavnik, distributer i serviser
proizvođača predmetne opreme na teritoriji BiH (dostaviti ovjerene kopije autorizacije izdate od strane proizvođača
opreme);
2. Izjava ponuđača kojom se obavezuje da će isporučiti samo nove orginalne rezervne dijelove/kitove, te da će
garancija za iste biti minimalno 6 mjeseci od dana ugradnje
3. Ostale dokumente koje smatrate bitnim za ocjenu Vas kao ponuđača ili za procjenu Vaše ponude.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 10,00 %
2 Cijena 90,00 %
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
16.10.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.10.2019. 09:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.10.2019. 10:00:00
Adresa i mjesto J.U.KB "Dr Safet Mujić" M.Tita 294 , Mostar
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ELEKTRO-NIERE EXPORT-IMPORT d.o.o. Sarajevo - Čekaluša 66 71000 Sarajevo
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SONO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija broj 36 71000 Sarajevo
-
EMEDING d.o.o. Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović bb, Poslovni objekt 6 71000 Sarajevo
-
OTTO BOCK ADRIA d.o.o. Sarajevo - ul. Ramiza Salčina broj 85 71000 Sarajevo
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
LaboKem d.o.o. Sarajevo - ul. Zagrebačka br.20 71000 Sarajevo
-
D.o.o EURO LAB Bijeljina - Filipa Višnjića broj 22 76300 Bijeljina
-
Hercegovinalijek d.o.o. Mostar - Muje Pašića br.4 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
Hospital Plus d.o.o. Beograd - Svetozara Papića 21 11000 Zemun
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo