Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka osobnih zaštitnih sredstava za HEP Proizvodnju d.o.o.
Hrvatska-Zagreb: Radna odjeća
2019/S 199-484665
Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava
Roba
Legal Basis:
Direktiva 2014/25/EU
Odjeljak I: Naručitelj
I.1)Naziv i adrese
HEP - Proizvodnja d.o.o.
09518585079
Ulica grada Vukovara 37
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Mate Bubalo
Telefon: +385 16321857
E-pošta: proizvodnja-nabava4@hep.hr
Telefaks: +385 16321564
NUTS kod: HR
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.hep.hr/proizvodnja
I.2)Podaci o zajedničkoj nabavi
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F5-0040074
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.6)Glavna djelatnost
Električna energija
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Nabava osobnih zaštitnih sredstava za HEP Proizvodnju d.o.o.
Referentni broj: 27-V-53/19
II.1.2)Glavna CPV oznaka
18110000
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Nabava osobnih zaštitnih sredstava za HEP Proizvodnju d.o.o.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 4 190 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: da
Ponude se mogu podnijeti za sve grupe
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Zaštitna radna odjeća – rezervirani ugovori
Grupa br.: 1
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
18110000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Objekti HEP Proizvodnje d.o.o., odnosno točne lokacije navedene u Narudžbenici.
II.2.4)Opis nabave:
Zaštitna radna odjeća – rezervirani ugovori.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok za isporučenu robu / Ponder: 10 %;10bod
Cijena - Ponder: 90 %;90bod
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 600 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 180
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Za Grupu 1 pravo sudjelovanja je rezervirano sukladno članku 51. ZJN-a 2016.
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Zaštitna radna obuća
Grupa br.: 2
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
18830000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Objekti HEP Proizvodnje d.o.o., odnosno točne lokacije navedene u Narudžbenici.
II.2.4)Opis nabave:
Zaštitna radna obuća.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok za isporučenu robu / Ponder: 10 %;10bod
Cijena - Ponder: 90 %;90bod
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 400 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 180
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Zaštitne radne majice
Grupa br.: 3
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
18110000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Objekti HEP Proizvodnje d.o.o., odnosno točne lokacije navedene u Narudžbenici.
II.2.4)Opis nabave:
Zaštitne radne majice.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok za isporučenu robu / Ponder: 10 %;10bod
Cijena - Ponder: 90 %;90bod
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 710 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 180
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Zaštitna radna odjeća - kišna
Grupa br.: 4
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
18110000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Objekti HEP Proizvodnje d.o.o., odnosno točne lokacije navedene u Narudžbenici.
II.2.4)Opis nabave:
Zaštitna radna odjeća - kišna.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok za isporučenu robu / Ponder: 10 %;10bod
Cijena - Ponder: 90 %;90bod
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 480 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 180
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Za sve grupe
Ponuditelj mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja sposobnosti iz ove točke ponuditelj/članovi zajednice ponuditelja upisuju odgovore u rubrike ESPD-a za koje se informacije traže u dijelu IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti.
U slučaju da Naručitelj traži provjeru informacija navedenih u ESPD-u te dostavu ažuriranih dokumenata, sposobnost ponuditelja za obavljanje profesionalne djelatnosti iz ove točke dokazuje se:
— izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Ukoliko se radi o zajednici ponuditelja, svi članovi zajednice ponuditelja moraju dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.4)Objektivna pravila i kriteriji za sudjelovanje
Popis i kratki opis pravila i kriterija:
Sukladno DON-u.
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.1.6)Tražena jamstva :
— Jamstvo za ozbiljnost ponude,
— Jamstvo za uredno ispunjenje Okvirnog sporazuma,
— Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
III.1.7)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Sukladno DON-u.
III.1.8)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
Sukladno DON-u.
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Sukladno DON-u, iznimno samo za Grupu 1, pravo sudjelovanja je rezervirano sukladno članku 51. ZJN-a 2016.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 15/11/2019
Lokalno vrijeme: 09:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 4 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 15/11/2019
Lokalno vrijeme: 09:00
Mjesto:
HEP - Proizvodnja d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, HR-10000 Zagreb, I. kat, soba 124, HRVATSKA.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Žalba se izjavljuje u roku od 10 (deset) dana, i to od dana:
— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
— objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno gore navedenim opcijama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u članku 420. ZJN-a 2016.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
10/10/2019
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KOTEKS d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 43 74260 Tešanj
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
CINKEL-PLAST d.o.o. Kladanj - ul. Branilaca Bosne bb 75280 Kladanj
-
danial S d.o.o. Tešanj - Trg žrtava 3. augusta broj 1 74260 Tešanj
-
GOLUBOVIĆ d.o.o. - Druge sarajevske brigade 76. 71123 Istočno Sarajevo
-
ANG d.o.o. Banja Luka - Ulica Pilanska broj 15 78000 Banja Luka
-
ASTORIJA COMPANY d.o.o. Novi Grad - Ulica V kozarske brigade br. 5 79220 Novi Grad
-
USLUŽNOST DOO, SARAJEVO - ul. Branilaca Sarajeva br. 39 71000 Sarajevo