Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka raznih lijekova - ponovljeni postupak za 2019. godinu
OBAVIJEST O NABAVI
835-1-1-211-3-75/19
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv ZAVOD ZA ZBRINJAVANJE MENTALNO INVALIDNIH OSOBA BAKOVIĆI
IDB/JIB 4236135900000
Kontakt osoba Jedinko Katava
Adresa Bakovići bb
Poštanski broj 71270 Fojnica (bhp sa)
Općina/Grad Fojnica
Telefon (030) 803-198
Faks (030) 803-093
Elektronička pošta info@zavod-bakovici.ba
Internet adresa www.zavod-bakovici.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
10 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1200,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Razni lijekovi - ponovljeni postupak, za 2019. godinu
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave su: glukoza, natrijum klorid, voda za injekcije i slično.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33690000-3 | Razni lijekovi |
Dodatni predmet(i) | 33692100-8 | Infuzijske otopine |
33692500-2 | Injekcijske otopine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
1.404,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba - Bakovići (ambulanta), Bakovići bb, 71270 Fojnica
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
U TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U TD
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
2.11.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 14.11.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 14.11.2019. 13:00:00
Adresa i mjesto Zgrada Centra "Budućnost", u krugu Zavoda, sala za sastanke
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Izravni kontakt telefon: 030/803-093; Kontakt osobe Jedinko Katava i Irena Bošnjak; e-mail: tenderi@zavod-bakovici.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
JZU Univerzitetski klinički centar Republike Srpske - Ulica dvanaest beba bb 78000 Banja Luka
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
Hercegovinalijek d.o.o. Mostar - Muje Pašića br.4 88000 Mostar
-
MGM FARM d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 97 72240 Kakanj
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Novo naselje bb 75300 Lukavac
-
PHARMA - MAAC d.o.o. Sarajevo - Bačići broj 7 71000 Sarajevo
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
INTERPROMET d.o.o. Novi Grad - Ulica Kulska obala bb 79220 Novi Grad