Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) (izmjena) Nabavka opreme za znanstveno istraživački rad u području prehrambene tehnologije - pivarstva i edukacije zaposlenika za rad s novom opremom te edukacijskih stupova
Hrvatska-Karlovac: Laboratorijska, optička i precizna oprema (osim naočala)
2019/S 206-502096
Ispravak
Obavijest o izmjenama ili dodatnim informacijama
Roba
(Dodatak Službenom listu Europske unije, 2019/S 182-442519)
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj/naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 62820859976
Poštanska adresa: Trg J. J. Strossmayera 9
Mjesto: Karlovac
NUTS kod: HR04D
Poštanski broj: 47000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: dr. sc. Nikolina Smajla
E-pošta: nikolina.smajla@vuka.hr
Telefon: +385 47843500
Telefaks: +385 47843503
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.vuka.hr
Odjeljak II: Predmet
Nabava opreme za znanstveno istraživački rad u području prehrambene tehnologije - pivarstva i edukacije zaposlenika za rad s novom opremom te edukacijskih stupova (5 grupa nabave)
Predmet ove nabave je nabava opreme za znanstveno istraživački rad u području prehrambene tehnologije (pivarstva) koja uključuje namještaj za opremanje praktikuma, knjižnice i kabineta, laboratorijsku opremu za potrebe kemijskog i mikrobiološkog laboratorija, tehnološku opremu (uključujući certifikat za tankove) i analitičku opremu za analizu piva. Uz opremu, predviđena je instalacija i validacija uređaja, te osnovna i dodatna (napredna) edukacija zaposlenika za rad s novom opremom.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Odjeljak VII: Izmjene
Ugovaratelj će ispostaviti eRačun nakon uredne primopredaje opreme. Račun, s naznakom naziva ugovora, se dostavlja putem elektroničkog računa, a sukladno odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (“Narodne novine”, br. 94/18) i ostalih podzakonskim propisa donesenih na temelju navedenog Zakona.
Naručitelj će platiti račun za isporučenu robu u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa, doznakom na račun ponuditelja odnosno podugovaratelja.
U slučaju korištenja predujma, Naručitelj će uplatiti iznos predujma na temelju potpisanog Ugovora o javnoj nabavi u roku od 60 dana od dana potpisa Ugovora.
Plaćanje će se izvršiti nakon uredne primopredaje (nakon potpisa Primopredajnog zapisnika po grupi predmeta nabave).
Primopredaja opreme
Grupa 1: Po završetku montaže namještaja naručitelj i odabrani ponuditelj sastavit će zapisnik o primopredaji s opisom svih eventualnih nedostataka koji se moraju otkloniti (ako je primjenjivo). Svi nedostaci moraju se otkloniti u roku od 15 kalendarskih dana. Konačni Primopredajni zapisnik potvrditi će se po otklanjanju eventualnih nedostataka.
Grupa 2: Po završetku montaže namještaja naručitelj i odabrani ponuditelj sastavit će zapisnik o primopredaji s opisom svih eventualnih nedostataka koji se moraju otkloniti. Svi nedostaci moraju se otkloniti u roku od 15 kalendarskih dana. Konačni Primopredajni zapisnik za namještaj potvrditi će se po otklanjanju eventualnih nedostataka.
Za opremu, primopredajni zapisnik potpisat će se po urednoj isporuci, instalaciji, validaciji uređaja i održanoj osnovnoj i naprednoj edukaciji. Plaćanje za grupu 2 će se izvršiti nakon što oba Primopredajna zapisnika budu uredno potpisana.
Grupa 3:. Primopredajni zapisnik potpisati će se po urednoj isporuci, instalaciji i validaciji uređaja.
Grupa 4: Primopredajni zapisnik potpisati će se po urednoj isporuci, instalaciji, validaciji uređaja i održanoj osnovnoj i naprednoj edukaciji.
Gospodarski subjekt je obvezan tijekom izvršenja ugovora o javnoj nabavi pridržavati se primjenjivih obveza u području prava okoliša, socijalnog i radnog prava, uključujući kolektivne ugovore, a osobito obvezu isplate ugovorene plaće, ili odredaba međunarodnog prava okoliša, socijalnog i radnog prava navedenim u Prilogu XI. Zakona o javnoj nabavi ("Narodne novine", broj 120/16).
Primopredaja opreme
Grupa 1: Po završetku montaže namještaja naručitelj i odabrani ponuditelj sastavit će zapisnik o primopredaji s opisom svih eventualnih nedostataka koji se moraju otkloniti (ako je primjenjivo). Svi nedostaci moraju se otkloniti u roku od 15 kalendarskih dana. Konačni Primopredajni zapisnik potvrditi će se po otklanjanju eventualnih nedostataka.
Grupa 2: Po završetku montaže namještaja naručitelj i odabrani ponuditelj sastavit će zapisnik o primopredaji s opisom svih eventualnih nedostataka koji se moraju otkloniti. Svi nedostaci moraju se otkloniti u roku od 15 kalendarskih dana. Konačni Primopredajni zapisnik za namještaj potvrditi će se po otklanjanju eventualnih nedostataka.
Za opremu, primopredajni zapisnik potpisat će se po urednoj isporuci, instalaciji, validaciji uređaja i održanoj osnovnoj i naprednoj edukaciji. Plaćanje za grupu 2 će se izvršiti nakon što oba Primopredajna zapisnika budu uredno potpisana.
Grupa 3:. Primopredajni zapisnik potpisati će se po urednoj isporuci, instalaciji i puštanju u rad uređaja.
Grupa 4: Primopredajni zapisnik potpisati će se po urednoj isporuci, instalaciji, puštanju u rad uređaja i održanoj osnovnoj i naprednoj edukaciji.
Gospodarski subjekt je obvezan tijekom izvršenja ugovora o javnoj nabavi pridržavati se primjenjivih obveza u području prava okoliša, socijalnog i radnog prava, uključujući kolektivne ugovore, a osobito obvezu isplate ugovorene plaće, ili odredaba međunarodnog prava okoliša, socijalnog i radnog prava navedenim u Prilogu XI. Zakona o javnoj nabavi ("Narodne novine", broj 120/16).
Veleučilište u Karlovcu, Trg J. J. Strossmayera 9, HR-47000 Karlovac, HRVATSKA.
Veleučilište u Karlovcu, Ivana Meštrovića 10, HR-47000 Karlovac, HRVATSKA.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80/I 71000 Novo Sarajevo
-
SONO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija broj 36 71000 Sarajevo
-
EMEDING d.o.o. Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović bb, Poslovni objekt 6 71000 Sarajevo
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
MIKRO+POLO d.o.o. Sarajevo - ul. Pijačna br. 14K 71210 Ilidža
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SONECOMP d.o.o. Beograd - Svetozara Markovaća 22 11000 Beograd
-
Phillips International Trading Company d.o.o. Beograd - Žarkovačka 54 11030 Beograd
-
AlphaChrom d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović br.1 71000 Sarajevo
-
Erkona d.o.o. Sarajevo - Ul. Paromlinska br. 33 71000 Sarajevo
-
Analitika d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7 71000 Novo Sarajevo