Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka beskonačnih predštampanih obrazaca sa ljepilom i rasterom za potrebe Službe Hibridna pošta
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
238-7-1-854-3-177/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba Zlatko Lazović, tel: 033 252-868; fax: 033 252-813; e-mail adresa:
zlatko.lazovic@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka beskonačnih predštampanih obrazaca sa ljepilom i rasterom za potrebe Službe Hibridna pošta
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka beskonačnih predštampanih obrazaca sa ljepilom i rasterom za potrebe Službe Hibridna pošta
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30199340-5 | Beskonačni obrasci |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
280.000 kom
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
DDP skladište Ugovornog organa, ul. Put života bb, 71000 Sarajevo.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci od dana obostranog potpisivanja obje ugovorne strane.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
a) U svrhu dokazivanja prava na obavljanje profesionalne djelatnosti, u skladu sa članom 46. Zakona, ponuđač mora
dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan ili da
obezbijedi posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu
djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke. Dostavljeni dokazi se priznaju na teritoriju Bosne i Hercegovine, bez obzira
na kojem nivou vlasti su izdati. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije;
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
b) U svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan dostaviti slijedeće dokaze kojima se
dokazuje ispunjavanje uslova iz tačke 2.1. pod c) tenderske dokumentacije:
Spisak izvršenih Ugovora o isporučenim robama, koje su predmet nabavke, u posljednje tri godine (2017.,2018. i
2019.) ili od datuma registracije računajući od datuma za dostavljanje ponuda, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač
registrovan, odnosno počeo da radi prije manje od tri godine, uz potvrdu koju daje druga ugovorna strana o njihovoj
realizaciji, u skladu sa članom 48. st. (2) Zakona i članom 7.st. (4) pod b) 2). Uputstva za pripremu modela Tenderske
dokumentacije koja sadrži najmanje jedan Ugovor čija minimalna vrijednost treba biti u iznosu od 30.000,00KM bez
uračunatog PDV-a.
Uz spisak izvršenih Ugovora ponuđač je dužan dostaviti minimalno jednu potvrdu u gore navedenom iznosu koja je u vezi sa
listom isporučene robe, a koju daje druga ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje obavezno sadrže: naziv i sjedište
ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet Ugovora, vrijednost Ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja Ugovora i navode
o uredno izvršenim Ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, važi
Izjava ponuđača o uredno izvršenim Ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde
obezbjede.
i) Po pet primjeraka od obrazaca navedenih u tehničkoj specifikaciji Aneksa 3
Napomena:
Ukoliko ponuđač ne dostavi tražene uzorke prema specifikaciji u Aneksu 3, ponuda će se smatrati nepotpunom i neće se
uzeti u daljnje razmatranje
j) Dokumenti pribavljeni od proizvođača papira na kojem se ponuđeni obrasci štampaju (izjava proizvođača papira ili
potvrda laboratorija za ispitivanje kvaliteta), a kojim se potvrđuje kvalitet papira koji je zahtjevan u Aneksu 3. TD (original ili
ovjerena kopija)
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
17.12.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.12.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 17.12.2019. 12:15:00
Adresa i mjesto Obala Kulina bana 8,7100 Sarajevo
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - PJ Tuzla - Albina Herljevića 31 75000 Tuzla
-
Meligrafprint d.o.o. Zenica - Poslovna zona 1 Poslovni inkubator A6 72000 Zenica
-
JU SLUŽBENI GLASNIK REPUBLIKE SRPSKE Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
BURGIĆ -PROM d.o.o. Lukavac - ul. Skendera Kulenovića b.b. 75300 Lukavac
-
GRAL d.o.o. Široki Brijeg - Stjepana Radića 18a 88220 Široki Brijeg
-
FAMIS EXPORT-IMPORT d.o.o. Mostar - Opine bb. (Novo Naselje) 88000 Mostar
-
Svjetlost-Štampa d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša broj 3-5 71000 Sarajevo
-
s.t.r. OLOVKA Grude - Dr.Franje Tuđmana 23 88344 Drinovci, Grude
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOTIP d.o.o. Široki Brijeg - Vaganska br. 5 88220 Široki Brijeg
-
12.02.2020
Beskonačni predštampani obrasci sa ljepilom i rasterom za potrebe Službe Hibridna pošta
-
20.01.2020
-
17.01.2020