Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.12.2019. 10:26
(HR) Nabavka opreme za Kompleks studentskog doma
Hrvatska-Dubrovnik: Namještaj
2019/S 251-621703
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Sveučilište u Dubrovniku
Nacionalni registracijski broj: 01338491514
Poštanska adresa: Branitelja Dubrovnika 29
Mjesto: Dubrovnik
NUTS kod: HR037
Poštanski broj: 20000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Marija Žuvelek, mag. oec.
E-pošta: marija.zuvelek@unidu.hr
Telefon: +385 20445888
Telefaks: +385 435590
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.unidu.hr
Adresa profila kupca: www.unidu.hr
I.2)Podaci o zajedničkoj nabavi
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2019/S+0F2-0050612
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Obrazovanje
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Nabava opreme za Kompleks studentskog doma
Referentni broj: E-VV-1-2019
II.1.2)Glavna CPV oznaka
39100000
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Predmet ove nabave je unutarnje uređenje Kompleksa studentskog doma Sveučilišta u Dubrovniku, a sve po vrsti, kvaliteti i količini koja je utvrđena troškovnicima, nacrtima, opisima i ostalim traženim uvjetima naznačenim u Dokumentaciji o nabavi.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 34 600 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: da
Ponude se mogu podnijeti za sve grupe
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Namještaj i unutarnja oprema
Grupa br.: 1
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
39100000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR037
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Isporuka i ugradnja predmeta nabave je fco. mjesto gradnje Kompleksa studentskoga doma Sveučilišta u Dubrovniku na novoformiranoj čest. zem. 606/89 k. o. Gruž (adresa Marka Marojice 4, HR-20000 Dubrovn
II.2.4)Opis nabave:
Predmet nabave Grupe 1. – Namještaj i unutarnja oprema obuhvaća nabavu novog i neupotrebljavanog namještaja i unutarnje opreme za potrebe Kompleksa studentskog doma Sveučilišta u Dubrovniku, i to:- nabavu, izradu, dostavu i montažu do pune funkcionalosti projektirane opreme,- nabavu, dostavu i montažu do pune funkcionalosti tipske opreme,- nabavu, dostavu, montažu i instalaciju do pune funkcionalosti audio-vizualnih i elektroničkih uređaja,- nabavu i dostavu obvezne posteljine i ostalih tekstilnih proizvoda,- nabavu, dostavu i montažu do pune funkcionalosti opreme za fitness,prema detaljnom opisu Troškovnika namještaja i unutarnje opreme (Prilog 1. Dokumentacije o nabavi).
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Specifično iskustvo stručnjaka (T) / Ponder: 40 bodova
Cijena - Ponder: 60 bodova
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 26 000 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 90
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Broj ili uputa na projekt:
Nabava robe koja je predmet ovog nadmetanja financira se sredstvima za projekte koji se financiraju iz europskih strukturnih i investicijskih fondova, a temeljem Ugovora o dodjeli bespovratnih sreds
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Mrežna oprema
Grupa br.: 2
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
32420000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR037
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Isporuka robe je iz Troškovnika mrežne opreme (Prilog 7.) je fco. Sveučilište u Dubrovniku, Centar za informatičku potporu, Ćira Carića 4, Dubrovnik. Skladištenje osigurava Naručitelj. Usluga insta
II.2.4)Opis nabave:
Predmet nabave Grupe 4. - Mrežna oprema obuhvaća nabavu, dostavu, isporuku, instalaciju i puštanje u rad mrežne opreme za Kompleks Studentskog doma Sveučilišta u Dubrovniku prema detaljnom opisu Tehničke specifikacije mrežne opreme (Prilog 6. Dokumentacije o nabavi) i Troškovnika mrežne opreme (Prilog 7. Dokumentacije o nabavi), te ostvarivanje funkcionalnosti povezivanja s postojećom mrežom Sveučilišta u Dubrovniku.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Specifično iskustvo stručnjaka (T) / Ponder: 30 bodova
Cijena - Ponder: 70 bodova
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 600 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 90
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Broj ili uputa na projekt:
Nabava robe koja je predmet ovog nadmetanja financira se sredstvima za projekte koji se financiraju iz europskih strukturnih i investicijskih fondova, a temeljem Ugovora o dodjeli bespovratnih sreds
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Svaki gospodarski subjekt u ovom postupku javne nabave mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovna nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Ugovorna strana izvršava ugovor o javnoj nabavi u skladu s uvjetima određenim u ovoj Dokumentaciji o nabavi i odabranom ponudom. Na odgovornost ugovornih strana za ispunjenje obveza iz ugovora o javnoj nabavi primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18).
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 06/02/2020
Lokalno vrijeme: 10:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Ponuda mora biti valjana do: 31/03/2020
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 06/02/2020
Lokalno vrijeme: 10:00
Mjesto:
Sveučilište u Dubrovniku, Rektorat, Branitelja Dubrovnika 29, Dubrovnik, HRVATSKA.
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Javno otvaranje ponuda održat će se u prostorijama Naručitelja na adresi Sveučilište u Dubrovniku, Branitelja Dubrovnika 29, Dubrovnik, HRVATSKA.
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici Ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda ima samo stručno povjerenstvo za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici Ponuditelja.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku od 10 dana, i to od dana:
— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
? objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
? objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
? otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
? primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
27/12/2019
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CREDIBIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 5 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Apical d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska broj 53 71000 Sarajevo
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
D.o.o. BSP Brčko - ul. Nikolaja Velimirovića br.6 76100 Brčko
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
REMA-TRADE d.o.o. Laktaši - Vidovdanska ulica broj 2 78252 Laktaši
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
Koncept adc d.o.o. Banja Luka - Jovana Dučića br 74 c 78000 Banja Luka
-
Forster Metallbau Gsellschaft GmbH Österreich - Weyrer Straße 135 3340 Österreich