Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka sredstava za dezinfekciju instrumenata, medicinskih aparata i radnih površina
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1221-7-1-42-3-2/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU "DOM ZDRAVLJA" DOBOJ
IDB/JIB 4400017940000
Kontakt osoba Tanja Kršić
Adresa Nemanjina 18
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 490-300
Faks (053) 490-301
Elektronska pošta info@domzdravljadoboj.ba
Internet adresa www.domzdravljadoboj.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Doboj
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka sredstava za dezinfekciju instrumenata, medicinskih aparata i radnih površina
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka sredstava za dezinfekciju instrumenata, medicinskih aparata i radnih površina
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33631600-8 | Antiseptici i dezinficijensi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Dato u tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
6.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 6.2.2020. 07:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 6.2.2020. 08:00:00
Adresa i mjesto JZU Dom zdravlja Doboj, Nemanjina 18, 74000 Doboj, mala sala DZ, uprava
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Tanja Kršić
Adresa Nemanjina 18
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 490-300
Faks (053) 490-301
Elektronska pošta tanja.krsic@domzdravljadoboj.ba
Internet adresa www.domzdravljadoboj.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Tanja Kršić
Adresa Nemanjina 18
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 490-300
Faks (053) 490-301
Elektronska pošta tanja.krsic@domzdravljadoboj.ba
Internet adresa www.domzdravljadoboj.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1221-7-1-42-3-2/20
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
FARMAVITA d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 5a 71320 Vogošća
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Nenada Kostića 24A 78000 Banja Luka
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka u stečaju - Ilije Garašanina 6 78000 Banja Luka
-
BANJALUKAFARM-PLUS d.o.o. Banja Luka - Ulica Sime Miljuša b.b. 78000 Banja Luka
-
INTERPROMET d.o.o. Novi Grad - Ul. Kulska obala bb 79220 Novi Grad
-
Đaković VS d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 4 78000 Banja Luka
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo
-
ITR d.o.o. Sarajevo - ul. Vinka Šamarlića broj 6 71210 Ilidža
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo