Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka potrošnog materijala za hematološki brojač Humacount 80 TS
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
796-7-1-14-3-5/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv DOM ZDRAVLJA UGLJEVIK
IDB/JIB 4400445310002
Kontakt osoba Dalibor Kojić
Adresa Ćirila i Metodija bb
Poštanski broj 76330 Ugljevik (sp bl)
Opština/Grad Ugljevik
Telefon (055) 416-016
Faks (055) 416-017
Elektronska pošta dzugljevik@gmail.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Ugljevik
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog materijala za hematološki brojač "Humacount 80 TS"
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Potrošni materijal za hematološki brojač "Humacount 80 TS"
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141500-5 | Hematološki potrošni materijal |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
detaljno u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
6000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU Dom zdravlja Ugljevik
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
godinu dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
član 45. ZJN BiH, detaljno u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
detaljno u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
6.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 6.2.2020. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 6.2.2020. 10:30:00
Adresa i mjesto JZU Dom zdravlja Ugljevik, Ćirila i Metodija bb 76330 Ugljevik
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
796-7-1-14-3-5/20
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Ul. Branka Popovića br. 39 78000 Banja Luka
-
DIAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Nike Kolumbića Šake broj 22 71210 Ilidža
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br. 89 76300 Bijeljina
-
Euromedicina d.o.o. Bijeljina - Stefana Dečanskog bb 76300 Bijeljina
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka u stečaju - Ilije Garašanina 6 78000 Banja Luka
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
Medichem d.o.o. Sarajevo - ul. Bugojanska broj 12 71000 Sarajevo
-
Rauche medical d.o.o. Mostar - ul. Zagrebačka br.4 88000 Mostar
-
DERBY TRADE d.o.o. BRČKO DISTRIKT - Ul. Jovana Dučića br. 1 76100 Brčko
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
PHARMA - MAAC d.o.o. Sarajevo - Bačići broj 7 71000 Sarajevo
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo