Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Ureda za reviziju institucija u FBiH za 2020. godinu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
296-7-1-1-3-2/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv URED ZA REVIZIJU INSTITUCIJA U FEDERACIJI BIH
IDB/JIB 4200679850001
Kontakt osoba Ajsela Tanković
Adresa Ložionička 3
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 723-550
Faks (033) 716-400
Elektronska pošta vrifbih@vrifbih.ba
Internet adresa www.vrifbih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Ureda za reviziju institucija u FBiH za 2020. godinu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Ureda za reviziju institucija u FBiH za 2020. godinu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
Dodatni predmet(i) | 30190000-7 | Razna kancelarijska oprema i potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Navedeno u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
5.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.2.2020. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 14.2.2020. 10:30:00
Adresa i mjesto Ložionička br 3, Sarajevo
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Obrasci i papiri
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka obrazaca i papira
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5950,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od momenta zaključenja ugovora do 31.12.2020. godine
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo, Ložionička br. 3
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Administrativni materijal
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka administrativnog materijala
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
8350,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od momenta zaključenja ugovora do 31.12.2020. godine
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo, Ložionička br. 3
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Higijenski materijal
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka higijenskog materijala
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od momenta zaključenja ugovora do 31.12.2020. godine
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo, Ložionička br. 3
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
296-7-1-1-3-2/20
-
Defter-komerc d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o. NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića 26 76300 Bijeljina
-
Biscommerce d.o.o. Banja Luka - Miše Stupara 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Petra Kočića 1 78000 Banja Luka