Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka kancelarijskog materijala za 2020. godinu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
22402-7-1-1-3-1/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVOD ZA OBRAZOVANJE ODRASLIH
IDB/JIB 4403124710008
Kontakt osoba Bojan Bajić
Adresa Vuka Karadžića br. 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 228-280
Faks (051) 227-863
Elektronska pošta mpoo@mpoo.org
Internet adresa www.mpoo.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog materijala za 2020. godinu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog materijala za 2020. godinu prema specifikaciji datoj u Prilogu 2 Obrasca za cijenu
ponude.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijske i računarske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske |
30192000-1 | Kancelarijske potrepštine | |
Dodatni predmet(i) | 30197000-6 | Sitna kancelarijska oprema |
30199000-0 | Papirne potrepštine i ostali artikli |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
detaljno navedeno u konkurentskom zahtjevu
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
11111,11
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prostorije Zavoda za obrazovanje odraslih, Vuka Karadžića 1, Banja Luka, kao i Ispitni centri u Banjoj Luci,
Prijedoru, Gradišci, Doboju, Bijeljini, Zvorniku, Trebinju, Foči i Istočnom Sarajevu
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do isporuke robe, a najkasnije do 31.12.2020
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Detaljno navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljno navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne traži se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljno navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
17.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.2.2020. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 17.2.2020. 12:00:00
Adresa i mjesto Vuka Karadžića br.1 Banjaluka
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
22402-7-1-1-3-1/20
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
Biscommerce d.o.o. Banja Luka - Miše Stupara 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Petra Kočića 1 78000 Banja Luka
-
EMC d.o.o. Sarajevo - ul. Kralja Tvrtka broj 8 71000 Sarajevo
-
CT Retail d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića bb 71000 Sarajevo
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Sony & Computers d.o.o. Bijeljina - Filipa Višnjića 67 76301 Bijeljina
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla