Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka lož ulja za grejnu sezonu 2019/2020. godine
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
20540-7-1-1-3-1/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OŠ 21.MART
IDB/JIB 4218091790009
Kontakt osoba DELVETA AVDIĆ
Adresa OŠ 21.MART TRG 21.MARTA BROJ 12
Poštanski broj 74203 Matuzići (bhp sa)
Općina/Grad Doboj Jug
Telefon (032) 465-132
Faks (032) 465-132
Elektronska pošta os21mart@bih.net.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Zeničko-dobojski kanton
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka lož ulja za grejnu sezonu 2019/2020. godine
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka lož ulja za grejnu sezonu 2019/2020. godine za JU OŠ „21.mart“ Matuzići
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09135000-4 | Lož ulja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
7 tona
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
14530,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU OŠ „21.mart“ Matuzići i to na slijedećoj adresi:
JU OŠ „21.mart“ Matuzići, trg 21.marta br. 12.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
U roku 15 dana, od dana potpisivanja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje roba će se izvršiti u roku od tri mjeseca po ispostavljenoj fakturi.
III 4. Ograničenja za učešće
Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora zadovoljiti minimalne kvalifikacione uslove, a
odnose se na: a) ličnu sposobnost ponuđača iz člana 45. stav (1) Zakona; b) sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti
koja je u vezi sa predmetom nabavke, a u skladu sa članom 46. Zakona;
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti u skladu sa članom 46. Zakona o javnim nabavkama ponuđači
moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet javne nabavke.U svrhu dokazivanja profesionalne
sposobnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru
u zemlji u kojoj su registrovani ili da obezbjede posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom dokazuje njihovo pravo
da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke. Dostavljeni dokazi se priznaju bez obzira na
kojem nivou vlasti su izdati. Ponuđači su dužni uz ponudu dostaviti slijedeće dokumente kojima dokazuju da su registrovani
za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabavke:
- Aktuelan izvod iz sudskog registra ili bilo koji drugi dokument izdat od strane nadležne institucije, kojim ponuđač
nedvosmisleno dokazuje da je u vrijeme predaje ponude bio registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti; Dokumenti
kojima se dokazuje sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti moraju biti originali ili ovjerene kopije.
Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svi članovi grupe zajedno moraju biti registrovani za
obavljanje djelatnosti, koja je predmet nabavke ili za dio predmeta nabavke
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
a) Ponuđač je dužan u svrhu dokazivanja lične sposobnosti u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama dokazati da
:c) je ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem penzijskog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu sa važećim
propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u kojoj je registrovan;
d) je ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini
ili zemlji u kojoj je registrovan.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet javne nabavke.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
24.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 24.2.2020. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 24.2.2020. 13:00:00
Adresa i mjesto JU OŠ „21.mart“ Matuzići, trg 21.marta br. 12. u prostorijama ugovornog
organa-kancelarija direktora škole
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
20540-7-1-1-3-1/20
-
SISTEM QUALITAS d.o.o. Pale - Jovana Cvijića broj 2B 71420 Pale
-
VRANJEŠ d.o.o. Grude - Hrvatskih branitelja br. 32 88340 Grude
-
Hifa d.o.o. Tešanj - Podružnica Bistrik Sarajevo - Put mladih muslimana bb 71000 Sarajevo
-
NESTRO PETROL a.d. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83A 78000 Banja Luka
-
D.O.O. SUPER-PETROL Banja Luka - Ulica Krajiških brigada broj 183 78000 Banja Luka
-
JUNUZOVIĆ-KOPEX d.o.o. Lukavac - Modrac, Studenac bb 75300 Lukavac
-
BRČKO - GAS d.o.o. Brčko, ul. Banjalučka br.8 - Banjalučka br. 76000 Brčko Distrikt