Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka betona i pijeska
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
775-1-1-35-3-25/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KANTONALNO JAVNO KOMUNALNO PREDUZEĆE POKOP D.O.O.
IDB/JIB 4200119040004
Kontakt osoba Amar Helać
Adresa Mula Mustafe Bašeskije 38
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Stari Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 535-170
Faks (033) 535-164
Elektronska pošta kjkp_pokop@bih.net.ba
Internet adresa www.pokop.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
250000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka betona i pijeska
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka betona i pijeska
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44114000-2 | Beton |
Dodatni predmet(i) | 14211000-3 | Pijesak |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke su objekti proizvodnje betona i pijeska najbolje ocjenjenog ponuđača
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Detaljnije informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljnije informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Detaljnije informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljnije informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 4.3.2020. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 4.3.2020. 10:30:00
Adresa i mjesto Sarajevo, Mula Mustafe Bašeskije 38
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
775-1-1-35-3-25/20
-
AB-Trans d.o.o. Tešanj - Ul. Patriotske lige broj 40 74260 Tešanj
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Kalesija - Patriotske lige br. 5 75260 Kalesija
-
OXA Sarajevo d.o.o. - ul. Dobrinjske bolnice broj 13 71000 Sarajevo
-
MGV GRADNJA d.o.o. Zavidovići - Tvornička b.b. 72220 Zavidovići
-
LIV ELEKTRONIK d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Novo Sarajevo
-
GRADIZ d.o.o. Sarajevo - ul. Halida Kajtaza br. 1 71000 Centar
-
E - BEGANOVIĆ d.o.o. Cazin - Generala Izeta Nanića bb 77220 Cazin
-
TR PLAVO OKO vl. Salihamdžić Ramiz Kladanj - Vitalj bb. 75280 Kladanj
-
GANIĆ Sanski Most d.o.o. - Muse Ćazima Ćatića broj 13. 79260 Sanski Most
-
POROBIĆ d.o.o. Zavidovići - Radnička ulica bb 72220 Zavidovići
-
25.01.2022
-
28.01.2021
-
20.04.2020