Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 03.06.2020. 15:31

(aukcija) Nabavka sanitetskog materijala za potrebe JZU Bolnica Sveti apostol Luka Doboj

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 03.06.2020.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

704-1-1-227-3-62/20


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JZU BOLNICA "SVETI APOSTOL LUKA" DOBOJ
IDB/JIB 4400044160008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Branko Mišić
Adresa Pop Ljubina bb
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 241-213
Faks (053) 241-213
Elektronska pošta javne.nabavke@bolnicadoboj.com
Internet adresa www.bolnicadoboj.com

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Zdravstvo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

2

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

200000,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Otvoreni postupak javne nabavke roba – sanitetski materijal za potrebe JZU Bolnica „Sveti apostol Luka“ Doboj

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Sanitetski materijal za potrebe JZU Bolnica „Sveti apostol Luka“ Doboj

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33140000-3 Medicinski potrošni materijal


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Ugovorni organ neće prihvatiti ponudu u kojoj se zahtjeva avansno plaćanje roba navedenih u ovom pozivu.
Minimalan rok plaćanja iznosi 15 dana, a rok plaćanja u skladu sa Zakonom o rokovima izmirenja novčanih
obaveza u poslovnim transakcijama („Službeni glasnik Republike Srpske“, broj 31/18) ne može biti duži od 60
dana.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

a. Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjavu/potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje pravo ponuđača
da obavlja profesionalnu djelatnost koja je predmet ove nabavke. Dokaz se dostavlja kao original ili kopija
ovjerena od strane nadležne institucije, s tim da datum ovjere ne može biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući
od dana dostavljanja ponude.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

a. Potvrda o solventnosti – da račun ponuđača nije bio blokiran u poslednjih 6 mjeseci, izdata od strane
banke u kojoj ponuđač ima otvoren glavni račun;
b. Bilans uspjeha za poslednju godinu (2019), ovjeren od strane ponuđača.
Bilans uspjeha mora da bude pozitivan.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a) Važeću dozvolu/rješenje Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH kojom se ponuđaču odobrava
vršenje prometa medicinskim sredstvima (Dostaviti original dokument ili ovjerenu kopiju čiji datum ovjere ne
može biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od datuma dostavljanja ponude).
b) Rješenje/Potvrdu Agencije za lijekove i medicinska sredstva Bosne i Hercegovine da je ponuđeni predmet
nabavke registrovan u Bosni i Hercegovini, čiji rok važnosti nije istekao (Dostaviti original dokument ili
ovjerenu kopiju čiji datum ovjere ne može biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od datuma dostavljanja
ponude).
NAPOMENA:
Ukoliko ponuđač dostavlja Rješenje/Potvrdu Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH od nekog drugog
privrednog subjekta da je ponuđeni predmet nabavke registrovan u Bosni i Hercegovini, obavezan je uz to Rješenje
da dostavi i original ovjerenu i potpisanu Izjavu od strane privrednog subjekta čije je Rješenje dostavio, da mu je
dao saglasnost za distribuciju ponuđenih proizvoda.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

24.6.2020.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 24.6.2020. 11:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto JZU Bolnica "Sveti apostol Luka", Pop LJubina bb, Doboj, Uprava Bolnice
Datum i vrijeme 24.6.2020. 12:00

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija se preuzima isključivo preko Portala javnih nabavki BiH.


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Gaza, zavoji i vata

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal


III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u TD

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

100000,00

III 2. Trajanje okvirnog sporazuma

12 Mjesec(i)

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

franko Služba za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa, na adresi Pop LJubina bb, Doboj

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 24.6.2020.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 24.6.2020. 11:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 24.6.2020. 12:00



ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Gipsani zavoji i gipsane podloške

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal


III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u TD

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

100000,00

III 2. Trajanje okvirnog sporazuma

12 Mjesec(i)

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

franko Služba za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa, na adresi Pop LJubina bb, Doboj

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 24.6.2020.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 24.6.2020. 11:00


IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 24.6.2020. 12:00

 

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: