Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka kompjuterske i elektronske opreme i uređaja za potrebe Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1382-1-1-5-3-4/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FOND ZA ZAŠTITU OKOLIŠA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4201117120007
Kontakt osoba/Služba za kontakt vedran damjanovic
Adresa Hamdije Čemerlića br 39a
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 723-680
Faks (033) 723-688
Elektronska pošta info@fzofbih.org.ba
Internet adresa www.fzofbih.org.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zaštita okoline
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
11
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kompjuterske i elektronske opreme i uređaja za potrebe Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka jeste nabavka kompjuterske i elektronske opreme i uređaja za potrebe Fonda za zaštitu okoliša
Federacije BiH, u skladu sa finansijskim planom Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za 2021. godinu („Službene novine
Federacije BiH“, broj 2/21) i Planom nabavki Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za 2021. godinu, broj: 01-04-2-12/2021
od 21.01.2021. godine.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
2.4.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Sjedište ugovornog organa na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo - III
sprat, soba broj 307
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Trošak pripreme i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti isključivo na portalu www.ejn.gov.ba u skladu sa članom 9. Uputstva o o
uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u sistemu „E-nabavke“
(„Službeni glasnik BiH“, broj 90/14 i 53/15).
U slučaju da ponudu dostavi ponuđač koji nije preuzeo tendersku dokumentaciju na navedeni način nego je do iste došao na
neki drugi način, te u sistemu „E-nabavke“ ne postoji evidencija o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane
navedenog ponuđača, takva ponuda će biti odbačena kao neprihvatljiva u skladu sa članom 68. stav (4) tačka j) Zakona.
Navedeno postupanje ugovorni organ opravdava činjenicom da ukoliko bi ponuda navedenog ponuđača bila prihvaćena i
ukoliko bi ista bila ocijenjena kao prihvatljiva u postupku nabavke ugovorni organ ne bi bio u mogućnosti okončati postupak
nabavke u skladu sa Zakonom, te ne bi mogao objaviti obavještenje o dodjeli ugovora niti dostaviti izvještaj u postupku
nabavke.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kompjutera i monitora
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
13262,57
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka laptopa
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
17200,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka tableta
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka printera
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2100,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka rezača papira
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1250,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kopir aparata
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto, kao i stavljanje u funkciju iste.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
7
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka skenera, tastatura i miševa
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1350,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
8
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka projektora i platna
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
700,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto, kao i stavljanje u funkciju iste.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
9
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka antispam uređaja
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
6000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto, kao i stavljanje u funkciju iste.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
10
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskih telefona
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1200,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
11
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka diktafona, kablova i sklopki
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1130,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 02.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.04.2021. 12:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka
-
27.05.2021
-
27.05.2021
-
27.05.2021
-
27.05.2021
-
27.05.2021
-
27.05.2021
-
26.05.2021
-
14.05.2021
-
14.05.2021
-
14.05.2021
-
14.05.2021
-
14.05.2021
-
14.05.2021
-
14.05.2021