Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.04.2021. 14:18
Nabavka ogrjevnog drveta I klase
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1241-7-1-37-3-15/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPŠTINA NOVI GRAD
IDB/JIB 4400764840006
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jadranka Vidović
Adresa Petra Kočića br. 2
Poštanski broj 79220 Novi Grad (sp bl)
Općina/Grad Novi Grad
Telefon (052) 720-900
Faks (052) 720-901
Elektronska pošta javne.nabavke@opstina-novigrad.com
Internet adresa www.opstina-novigrad.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (RS),Novi Grad
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Ogrjevno drvo I klase.
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka ogrjevnog drveta I klase (mješavina bukva i hrast) je 179,21 m³. (Iznos od 179,21 m³ odgovara količini od 259,85
prostornih metara).
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03413000-8 | Drvo za ogrjev |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
11111,11
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Stovarište Isporučioca
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
31.12.2021.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Obračun i fakturisanje će se vršiti prema isporučenim količinama, na osnovu uredno potpisane otpremnice od strane
Naručioca, a plaćanje će se vršiti prema ispostavljenim fakturama u roku od 60 dana.
III 4. Ograničenja za učešće
U skladu sa članom 52. Zakona o javnim nabavkama BiH nema privrednih subjekata koji ne mogu učestvovati u ovom
postupku javne nabavke.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi sa predmetom nabavke, u skladu sa
članom 46. Zakona.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 70,00 %
2 udaljenost od mjesta isporuke 30,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
10.5.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.05.2021. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Opština Novi Grad, Petra Kočića broj 2, kancelarija broj 45 (III sprat)
Datum i vrijeme 10.05.2021. 09:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDEKS-PROM d.o.o. Šipovo - Ulica Prve šipovačke brigade broj 6 70270 Šipovo
-
JPŠ ŠUME REPUBLIKE SRPSKE a.d. Sokolac - Romanijska 1. 71350 Sokolac
-
DRVOSJEČA d.o.o. Sarajevo - ul. Bačići do broja 72 71000 Novi Grad
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
JP ŠPD ZDK d.o.o. Zavidovići - Ul. Alije Izetbegovića broj 25 72220 Zavidovići
-
ŠPD UNSKO - SANSKE ŠUME d.o.o. Bosanska Krupa - ulica Radnička bb 77240 Bosanska Krupa
-
BA & HAM Bosanska Krupa d.o.o. - Vranjska bb 77240 Bosanska Krupa
-
FL WOOD d.o.o. - u stečaju Foča - Nikole Bojovića bb 73309 Foča
-
BIRAČ šumsko gazdinstvo Vlasenica - Njegoševa br.1 75440 Vlasenica
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
12.05.2021