Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 26.05.2021. 16:17

(poništenje aukcije) Nabavka kompjuterske i elektronske opreme i uređaja za potrebe Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH, lotovi: 5, 7, 8, 10, 11

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 26.05.2021.

OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE

1382-1-1-5-4-12/21


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv FOND ZA ZAŠTITU OKOLIŠA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4201117120007
Kontakt osoba vedran damjanovic
Adresa Hamdije Čemerlića br 39a
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 723-680
Faks (033) 723-688
Elektronska pošta info@fzofbih.org.ba
Internet adresa www.fzofbih.org.ba

I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 2.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 2.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 2.c. Djelatnost

Zaštita okoline

I 3. Zajednička nabavka

Ne

I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Poništava se

Više lotova

II 2.a-1. Redni brojevi lotova koji se poništavaju

5,7,8,10,11

II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka kompjuterske i elektronske opreme i uređaja za potrebe Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Predmet ovog postupka jeste nabavka kompjuterske i elektronske opreme i uređaja za potrebe Fonda za zaštitu okoliša
Federacije BiH, u skladu sa finansijskim planom Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za 2021. godinu („Službene novine
Federacije BiH“, broj 2/21) i Planom nabavki Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za 2021. godinu, broj: 01-04-2-12/2021
od 21.01.2021. godine.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške
  30230000-0 Kompjuterska oprema
  31710000-6 Elektronska oprema


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

ODJELJAK III: POSTUPAK


III 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

III 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

III 3. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?

Da

III 4. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

III 6. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?

Ne


ANEKS E


Broj lota koji se poništava

5


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka rezača papira

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 31710000-6 Elektronska oprema

II Ukupna količina ili obim ugovora

Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1250,00

II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.

III Potkriteriji

R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %

ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA

Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku


ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Datum poništenja

29.4.2021.


ANEKS E


Broj lota koji se poništava

7


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka skenera, tastatura i miševa

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30230000-0 Kompjuterska oprema

II Ukupna količina ili obim ugovora

Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1350,00

II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.

III Potkriteriji

R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %

ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA

Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE



V 1. Datum poništenja

29.4.2021.


ANEKS E


Broj lota koji se poništava

8


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka projektora i platna

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 31710000-6 Elektronska oprema

II Ukupna količina ili obim ugovora

Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

700,00

II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto, kao i stavljanje u funkciju iste.

III Potkriteriji

R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %

ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA

Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku


ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Datum poništenja

29.4.2021.


ANEKS E


Broj lota koji se poništava

10


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka kancelarijskih telefona

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 31710000-6 Elektronska oprema

II Ukupna količina ili obim ugovora

Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1200,00

II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto

III Potkriteriji

R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %

ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA

Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku


ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Datum poništenja

29.4.2021.


ANEKS E


Broj lota koji se poništava

11


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka diktafona, kablova i sklopki

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 31710000-6 Elektronska oprema

II Ukupna količina ili obim ugovora

Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1130,00

II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.

III Potkriteriji

R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %

ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA

Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku


ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Datum poništenja

29.4.2021.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: