Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.05.2021. 16:17
(poništenje aukcije) Nabavka kompjuterske i elektronske opreme i uređaja za potrebe Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH, lotovi: 5, 7, 8, 10, 11
OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE
1382-1-1-5-4-12/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FOND ZA ZAŠTITU OKOLIŠA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4201117120007
Kontakt osoba vedran damjanovic
Adresa Hamdije Čemerlića br 39a
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 723-680
Faks (033) 723-688
Elektronska pošta info@fzofbih.org.ba
Internet adresa www.fzofbih.org.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 2.c. Djelatnost
Zaštita okoline
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Poništava se
Više lotova
II 2.a-1. Redni brojevi lotova koji se poništavaju
5,7,8,10,11
II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kompjuterske i elektronske opreme i uređaja za potrebe Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka jeste nabavka kompjuterske i elektronske opreme i uređaja za potrebe Fonda za zaštitu okoliša
Federacije BiH, u skladu sa finansijskim planom Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za 2021. godinu („Službene novine
Federacije BiH“, broj 2/21) i Planom nabavki Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH za 2021. godinu, broj: 01-04-2-12/2021
od 21.01.2021. godine.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
30230000-0 | Kompjuterska oprema | |
31710000-6 | Elektronska oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
III 3. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?
Da
III 4. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
III 6. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?
Ne
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka rezača papira
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 31710000-6 Elektronska oprema
II Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1250,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.
III Potkriteriji
R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
29.4.2021.
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
7
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka skenera, tastatura i miševa
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30230000-0 Kompjuterska oprema
II Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1350,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.
III Potkriteriji
R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
29.4.2021.
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
8
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka projektora i platna
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 31710000-6 Elektronska oprema
II Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
700,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto, kao i stavljanje u funkciju iste.
III Potkriteriji
R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
29.4.2021.
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
10
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskih telefona
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 31710000-6 Elektronska oprema
II Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1200,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto
III Potkriteriji
R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
29.4.2021.
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
11
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka diktafona, kablova i sklopki
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30000000-9 Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine
osim namještaja i paketa programske podrške
Dodatni predmet(i) 31710000-6 Elektronska oprema
II Ukupna količina ili obim ugovora
Količina koja se nabavlja je tačna količina predmeta nabavke i naznačena je u Obrascu za cijenu ponude - robe koji je sastavni
dio ove tenderske dokumentacije.
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1130,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za početak isporuke predmeta nabavke počinje teći od dana obostranog potpisivanja ugovora i svaki ponuđač određuje
broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke. Ponuđeni broj dana kao rok za isporuku predmeta nabavke predstavlja
jedan od potkriterija za ocjenu pristiglih ponuda.
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Robu je potrebno isporučiti ugovornom organu u sjedište na adresi Hamdije Čemerlića 39a, 71000 Sarajevo. U cijenu
ponude uključen je, uz isporuku, istovar robe sa prevoznog sredstva odabranog najpovoljnijeg ponuđača na naznačeno
mjesto.
III Potkriteriji
R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
29.4.2021.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka