Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 30.03.2022. 13:19

(pregovarački postupak) Nabavka tahografskih kartica druge generacije (Smart tahografa) sa sistemom za njihovu personalizaciju, izdavanje i primjenu

Izvor: Akta.ba, 30.03.2022.
30.03.2022. Poziv za dostavljanje zahtjeva za učešce u pregovaračkom postupku bez objave obavještenja za nabavku tahografskih kartica

 

Bosna i Hercegovina

Agencija za idenlifikacijske/identifikacione isprave/dokumente, evidenciju i razmjenu podataka

 

Broj: 15-03-16-5-30-5/21

Datum: 29.3.2022. godine

 

PREDMET: Poziv za dostavljanje zahtjeva za učešće u prcgovaračkorn postupku bez objave obavještenja za nabavku tahografskih kartica druge generacije (Smart tahografa) sa sistemom za njihovu personaiizaciju, izdavanje i primjenu - dostavljamo

Agencija za identifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Agencija), sa sjedištem u Banjoj Luci  u skladu sa planiranim aktivnostima ima potrebu za javnu nabavku tahografskih kartica drugc generacije (Smart tahografa) sa sistemom za njihovu personalizaciju, izdavanje i primjenu.

Imajući u vidu prethodno navedeno pozivamo vas na učcšće u pregovaračkom postupku bez objave obavještenja za dodjclu ugovora za nabavku tahografskih kartica druge generacije (Smart tahografa) sa sistemom za njihovu personallizaciju, izdavanje i primjenu.

 

1 INFORMACIJE O UGOVORNOM ORGANU

Ugovorni organ: Agencija za idcntifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu podataka Bosnc i Hercegovine

Adresa: ul. Kralja Pctra I Karađorđcvića 83A, 78 000 Banja Luka

Identifikacijski broj: 4402889700004

Telefonski broj: 051/340-170

Faks: 051/340-180

Web stranica: www.iddeea.gov.ba

Lice koje je ovlašćcno da vodi komunikaciju u ime ugovornog organa sa kandidatom: Slavica Vučić Vojnović,

Tel. br. 051/336-300, e-mait slavica.vucic.vojnovic@iddeea.gov.ba.

 

2 PREDMET NABAVKE

Prcdmet pregovaračkog postupka bez objave obavjcštenja o nabavci je dodjela ugovora za nabavku tahografskih kartica druge generacijc (Smart tahografa) sa sistemom za njihovu personalizaciju, izdavanje i primjcnu. Kandidat je obavezan da zahtjev za učešće na osnovu ovog poziva na prcgovarački postupak dostavi u skladu sa tehničkom specifikacijom i navodima iz ovog poziva.

Broj nabavke: 15-03-16-5-30/22.

Oznaka i naziv iz JRJN-a: Pametne kartice, CPV kod 3016200-2; Mašine za obradu podataka (hardver), CPV kod 30210000-4, i Programski paketi i intormacioni sistemi, CPV kod 48000000-8.

Vrsta postupka javne nabavko: Pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci. Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez uključenog PDV) je: 2.051.282,05 KM. Vrsta ugovora o javnoj nabavci: Robe.

Javna nabavka predviđena Dopunom plana javnih nabavki za prvi kvartal 2022. godine od 24.3.2022. godine pod red. br. 1.

Količina predmeta nabavke: nabavlja se 50.000 kartica vozača. 3.000 kartica radionice, 1.000 kontrolnih kartica, 5.000 kartica preduzeća i 1.000 testnih kartica.

Rok isporuke i izvršenja je: šest (6) mjeseci računajući od dana zaključenja ugovora.

Mjesto isporuke je: Banja Luka. Vuka Karadžića 6, na paritetu DDP.

Nije predviđeno zaključivanje okvirnog sporazuma.

Ugovorni organ ne snosi nikakve troškove kandidata nastale po ovom postupku javne nabavke.

Predmetni pregovarački postupak se provodi u tri faze :

-              Prva faza pretkvalifikacije - kandidat podnosi zahtjev za učešće u formi i na način propisane ovim pozivom;

Druga faza pregovaranja - po prijema zahtjeva za učešće ugovorni organ dostavlja poziv za dostavljanje početnih ponuda kandidatima koji su zadovoljili kvalifikacijske uslove ugovornog organa. Nakon prijerna počctnih ponuda ugovorni organ pisanim putem poziva sve kandidate/ponuđače koji su dostavili početne ponude da započnu pregovore sa ugovornim organom:

-              Treća faza dostavljanja konačne ponude i njene ocjene - nakon zaključivanja pregovora ugovorni organ poziva sada ponudače sa kojima je pregovarao da podnesu konačne ponude. Ponuđači dostavljaju konačne ponude koje se otvaraju, pregledaju i ocjenjuju i nakon toga dodjeljuje ugovor ponuđaču koji podneso najbol'je ocijenjenu prihvatljivu ponudu.

 

3             PRAVO UČEŠĆA

Nema privrednih subjekata koji ne mogu učestvovati u ovom postupku nabavke zbog sukoba interesa u skladu članom 52. stav (4) Zakona o javnim nabavkama ( Službeni glasnik BiH", broj 39/14) (u daljem tekstu: Zakon).

Pravo učešća u ovom pregovaračkom postupku ima kandidat koji dokaže da zadovoljava uslovi za učešće propisane ovim pozivom.

 

4             USLOVI ZA PRETKVALIFIKACIJU I TRAŽENI DOKAZI

4.1. U skladu sa čl. 44. - 52. Zakona kandidat treba ispunjavati sljedeće uslove:

a)            da nema smetnji za njegovo učešće u smislu odredbe člana 45 Zakona-

b)           da ima pravo na obavljanje profesionalne djelatnosti i/ili da je registrovan u relevantnim profesionalnim ili trgovačkim registrima u smislu odredbe člana 46. Zakona;

c)            da njegovo ekonomsko i finansijsko stanje garantuje uspješnu realizaciju ugovora u smislu odredbe člana 47. Zakona;

d)           da njegova tchnička i profesionalna sposobnost garantuje uspješnu realizaciju ugovora u smislu odredbe člana 48. Zakona;

e)           da ne postoji osnov za diskvalifikaciju zbog sukoba interesa ili korupcije u smislu odredbe člana 52. Zakona.

4.2. Kandidat je dužan u svrhu dokazivanja lične sposobnosti iz člana 45. Zakona dokazati da:

a)            u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala. korupciju, prevaru ili pranje novca u skladu sa važecim propisirna u Bosni i Hercegovini ili zemlje u kojoj je registrovan;

b)           nije pod stečajem, te da nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana, kao i da nije predmet postupka likvidacije, odnosno nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti u skladu sa važečim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlje u kojoj jo registrovan;

c)            ispunio je obaveze u vezi sa plaćanjem penzijskog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u kojoj je registrovan;

d)           ispunio je obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektmh poreza u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u kojom je registrovan.

4.2.1. Kandidat je u svrhu dokaza o ispunjavanju uslova iz člana 45. Zakona dužan uz zahtjev za učešće dostaviti:

- izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačke a) do d) Zakona (popunjen i potpisan Aneks 3), ovjerenu kod notara ili drugog nadležnog organa.

Ukoliko zahtjev za učešće dostavlja grupa kandidata, svaki član grupe je dužan da dostavi ovjerenu izjavu.

Kandidat kojem bude dodijeljen ugovor obavezan ie. u roku od pet (5) dana od dana zaprimanja obavieštenja o rezultatima postuoka, u oriciinalu ili ovicrcnoj kopiji, dostaviti sliedcće dokumente, ne starije od tri (3) mjeseca od dana dostavljanja zahtjeva za učešće, a kojima potvrđuje da se slučajevi navedeni u izjavi nc odnose na njega:

a)            uvjerenja'izvode/potvrde iz evidencijc nadležnih sudova kojim dokazuje da u krivičnom postupku nijc izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlje u kojoj je registrovan. Izabrani ponuđač koji je registrovan u Bosni i Hercegovini dostavlja kumulativno uvjerenje/izvod/potvrdu Šuda Bosne i Hercegovine i uvjerenje/ izvod/potvrdu suda prerna svom sjedištu (dva dokumenta);

b)           uvjerenje/izvod/potvrdu nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registrovan kojim se potvrđuje da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, te da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti u skladu sa važećirii propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlje u kojoj |е registrovan;

c)            uvjerenje/izvod/potvrdu nadležnih institucija (nadležne poreske uprave ili druge nadležne institucije ukoliko nije registrovan u Bosni i Hercegovini) kojim se potvrđuje da je izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje;

d)           uvjerenje/izvod/potvrdu nadležnih institucija da je uredno izmirio dospjele obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.

Kandidat registrovan u Bosni i Herccgovini pribavlja dokument od Suda Bosne i Hercegovine, naveden pod tačkom a) u prethodnom pasusu, podnošenjem zahtjeva Sudu Bosne i Hercegovine u skladu sa instrukcijom za podnošenje zahtjeva za izdavanje uvjerenja, koja se može preuzeti na vvebstranici: http://www.sudbih.gov.ba.

Nije prihvatljivo uvjerenje/izvod/potvrda izdato od bilo kojeg suda u Bosni i Hercegovini ako u njemu nisu naznačena sva navedena krivična djela, već samo neka od njih ili uvjerenje/izvod/potvrda suda koji uopšte nije nadležan prema sjedištu kandidata/ponuđača.

Dokazi koje je dužan dostaviti izabrani ponuđač moraju sadržavati potvrdu da je u momentu dostavljanja zahtjeva za učešćo ispunjavao uslove koji se traže pozivom/tenderskom dokumentacijom, u protivnom se smatra da je dao lažnu izjavu iz člana 45. Zakona.

Kao dokaz za ispunjavanje uslova iz tačke c) i d) prihvata se i sporazum kandidata/ponuđača s nadležnim poreskim institucijama o reprogramiranom, odnosno odgođenom plaćanju obaveza kandidata po osnovu poreza i doprinosa i indirektnih poreza, uz potvrdu poreskih organa da kandidat u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze. U slučaju da kandidat ima zaključen sporazum o reprogramu obaveza, odnosno odgođenom plaćanju, po osnovu doprinosa za penzijsko-invalidsko osiguranje. zdravstveno osiguranje, direktne i indirektne poreze, dužan je dostaviti potvrdu nadležne institucije/a da u prcdviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze Ukoliko je kandidat zaključio sporazum o reprogramu obaveza ili odgođenom plaćanju obaveza i izvršio samo jednu uplatu obaveza, neposredno prije dostavljanja zahtjeva za učešće, ne smatra se da u predviđenoj dinamici izvršava svoje obaveze i taj kandidat neće biti kvalifikovan u ovom postupku javne nabavke.

Ako ugovorni organ ima sumnje u postojanje okolnosti u izjavi o ispunjenosti uslova i traženih dokaza može se obratiti nadležnim organima s ciljem pribavljanja potrebnih informacija u predmetnom postupku.

Ukoliko zahtjev za učešće dostavlja grupa kandidata, poslije ponuđača, svaki član grupe mora ispunjavati uslove u pogledu lične sposobnosti i dokazi se dostavljaju za svakog člana grupe.

4.3. U pogledu sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti, u skladu sa članom 46. Zakona, kandidat mora ispunjavati minimalno sljedeći uslov:

• da je registrovan u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj je registrovan da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabavke.

4.3.1. Kandidat u svrhu dokaza o ispunjavanju uslova iz člana 46. Zakona dužan je uz zahtjev za učešće, u originalu ili ovjerenoj kopiji, dostaviti:

dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj je registrovan ili da osigura posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabavke.

Navedeni dokumenti priznaju se na teritoriji Bosne i Hercegovine bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Ukoliko zahtjev za učešće dostavlja grupa kandidata, dokaz o registraciji obavezno dostavljaju svi članovi grupe kandidata od kojih minimalno jedan član grupe mora biti registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabavke.

NAPOMENA: Ugovorni organ zadržava pravo da nakon javnog otvaranja zahtjeva za učešće izvrši provjeru istinitosti i tačnosti dostavljcnih dokumenata i traži odgovarajuća pojašnjonja od kandidata.

4.4.        U pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, u skladu sa članom 47. Zakona, kandidat mora ispunjavati minimalno sljedeće uslove:

a)            da njegov račun nije bio blokiran u posljednjih šest (6) mjeseci od roka za prijem zahtjeva za učešće;

b)           da ima pozitivni finansijski rezultal poslovanja za posljednje tri (3) finansijske godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmontu, ako je rcgistrovan, odnosno počco s radom prije manje od tri (3) godine.

4.4.1. Kandidat u svrhu dokaza o ispunjavanju uslova iz člana 47. Zakona, dužan je uz zahtjev za učešće dostaviti sljedeća dokumenta:

a)            izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačke a) i c) Zakona (popunjon i potpisan i ovjorcn od kandidata Aneks 4);

b)           potvrdu banke kojom se dokazuje da u posljednjih šest (6) mjeseci od dana njenog izdavanja račun kandidata nije bio blokiran. Potvrda ne smije biti starija od tri (3) mjeseca od roka za prijem zahtjeva za učešće.

c)            pozitivne poslovne bilanse ili izvode iz poslovnih bilansa za posljednje tri (3) finansijske godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu, ako je kandidat registrovan, odnosno počeo s radom prijc manje od tri (3) godine, ako je objavljivanje poslovnog bilansa zakonska obaveza u zemlji u kojoj je kandidat registrovan. U slučaju kada no postoji zakonska obaveza u zemlji u kojoj je kandidat registrovan, dužan je dostaviti izjavu ovjerenu od nadležnog organa. Negativan finansijski rezultat će biti razlog za diskvalifikaciju karididata.

Dokumenti navedeni u tački 4.4.1 pod b) i c) dostavljaju se uz zahtjev za učešće kao obične kopijo.

Dokaze o kvalifikaciji navedene u tački 4.4.1 pod b) i c) izabrani ponuđać ie dužan dostaviti, u originalu ili ovjerenoj kopiji, u roku od pet (5) dana, nakon što svi ponuđači budu obaviješteni od strane ugovornog organa o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

4.5.        U pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. Zakona, kandidat mora ispunjavati minimalno sljodeće uslove:

                da je u posljednje tri (3) godine računajući od dana dostavljanja zahtjeva za učešće uredno izvršio minimalno jedan (1) ugovor u kojerri je predmet nabavke uspješna implemontacija sistema tahografa druge generacije i isporuka tahografskih kartica druge generacije;

                da je tehnički opremljen i osposobljen, odnosno da raspolaže potrebnim mjerama za izvršenje isporuke tahografskih kartica i osiguranje kvaliteta prema uslovima koji su navedeni u Ancksu 1. - Tehnička specitikacija Poziva'tenderske dokumentacijc i to:

-              da prihvata da provode obuku za dva (2) zaposlena ugovornog organa, koja će obuhvatiti PKI i CIA sisteme, i dva (2) zaposlena ugovornog organa za CP sistem u skladu sa zahtjevima definisanim u Aneksu 1 - Tehnička specifikacija Poziva;

-              da prihvata da omogući prijavu i evidenciju ncpravilnosti u radu opreme i softvera putem telefona, e-mail-a i SMS poruka;

-              da je u mogućnosti izraditi kartice prema uslovima koji su navedeni u Aneksu 1

-              Tehnička specifikacija Poziva:

-              da prihvata postupak kontrole kvaliteta proizvedenih tahografskih kartica i to najmanje sedam (7) dana рпје planirane isporuke, kako je to definisano Aneksom 1 - Tehnička specifikacija ovog poziva/ove tenderske dokumentacije;

c) da ima implementirane sertifikovane sisteme upravljanja, odnosno standarde ISO 9001, ISO 27001 i ISO 14298 ili ekvivalentne standarde.

4.5.1. Kandidat u svrhu dokaza o ispunjavanju uslova iz člana 48. Zakona, dužan je uz zahtjev za učešče, u originalu ili ovjerenoj kopiji, dostaviti:

a)            dokaz o uredno izvršenim ugovorima u formi spiska izvršenih ugovora, u kojima je predmet nabavke implementacija sistema tahografa druge generacije i isporuka tahografskih kartica druge generacije, u posljednje tri (3) godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je registrovan, odnosno počeo s radom prije manje od tri (3) godine. Uz spisak izvršenih ugovora mora se dostaviti minimalno jedna (1) potvrda a u kojoj je predmet nabavke implementacija sistema tahografa druge generacije i isporuka tahografskih kartica druge generacije. U slučaju da se takva potvrda iz obiektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, vrijedi izjava privrednog subjckta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takva potvrda osigura;

b)           izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 49. Zakona (popunjen Aneks 5) potpisanu i ovjerenu da je tehnički opremljen i osposobljen, odnosno da raspolaže potrebnim mjerama za izvršenje isporuke tahografskih kartica prema uslovima koji su navedeni u Aneksu 1. - Tehnička specifikacija Poziva/tenderske dokumentacije i to:

da prihvata da provede obuku za dva (2) zaposlena ugovornog organa, koja će obuhvatiti PKI i CIA sistema, i dva (2) zaposlena ugovornog organa za CP sistem u skladu sa zahtjevima delinisanim u Aneksu 1 - Tehnička specifikacija Poziva;

da prihvata da omogući prijavu i evidenciju nepravilnosti u radu opreme i softvera putem telefona, e-mail-a i SMS poruka, a koja će biti dostupna 24 sata sedam (7) dana u sedmici;

-              da je u mogućnosti izraditi kartice prema uslovima koji su navedeni u Aneksu 1 - Tehnička specifikacija Poziva;

da prihvata postupak kontrole kvaliteta proizvedenih tahografskih kartica i to najmanje sedam (7) dana prije planirane isporuke, kako je to definisano Aneksom 1 - Tehnička spccifikacija ovog poziva/ove tenderske dokumentacije;

sertifikate ISO 9001, ISO 27001 i ISO 14298 ili ekvivalentne sertifikate koje posjeduje.

Dokumenti/sertifikati navedeni u tački 4.5.1 pod c) dostavljaju se uz zahtjev za učešće kao obične kopije, dok se ostali dokumenti i dokazi navodeni u ovoj tački pod a) i b) dostavljaju uz zahtjev za učešće u originalu ili ovjerenoj kopiji.

Dokaze o kvalifikaciii navedene u tački 4.5.1 b) izabrani ponuđać ie dužan dostaviti. u originalu ili ovjerenoi kopiji, u roku od pet (5) dana. nakon što svi ponuđači budu obaviješteni od strane ugovornog organa o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

Potvrda/e o uredno izvršenim ugovorima koje su tražene ovom tenderskom dokumentacijom moraju sadržavati minimalno sljedeće podatke:

a)            naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata;

b)           predmet ugovora;

c)            vrijednost ugovora;

d)           vrijeme i mjesto izvršenja ugovora;

e)           navode o uredno izvršenim ugovorima.

NAPOMENE: Ugovorni organ zadržava pravo da nakon javnog otvaranja zahtjeva za učešće izvrši provjeru istinitosti i tačnosti dostavljenih dokumenata, traži odgovarajuća pojašnjenja od kandidata i traži dostavljanje ovjorenih dokumenata navedenih u izjavama. Ako se vrši podugovaranje podugovarač mora dostaviti dokaze da ispunjava minimalno uslove utvrđene tačkom 4.5 Poziva.

Iznosi navedeni u reterentnim pismima, odnosno potvrdama o uredno izvršenim ugovorima, garancijama ili drugim dokumontima koji su traženi ovom tonderskom dokumentacijom mogu da budu izraženi i u drugoj valuti.

4.6.        Kandidat je, u vezi člana 52. Zakona, odnosno osnova za diskvalifikaciju zbog sukoba interesa ili korupcije, dužan uz zahtjev za učešćc dostaviti:

izjavu u vezi člana 52. Zakona (popunjen i potpisan Aneks 6) ovjerenu kod notara ili drugog nadležnog organa.

4.7.        Ako se u ovom pozivu zahtijeva osiguranje certifikata kojc izdaiu nezavisna tijela, a kojima se potvrđuje da kandidat zadovoljava određene standarde osiguranja kvaliteta, ugovorni organ se poziva na sistcme osiguranja kvaliteta koji se zasnivaju na odgovarajućim evropskim serijama standarda koje su potvrdila tijela koja su u skladu s evropskim serijama standarda koje se tiču izdavanja ccrtifikata. Ugovorni organ prihvata i druge dokaze o ekvivalentnim mjerama osiguranja kvaliteta od kandidata koji nemaju pristupa takvim ccrtifikatima, ali je kandidat u zahtjevu za učešće dužan da navede i opiše da je navedeni dokaz o mjerama osiguranja kvaliteta ekvivalcntan mjerama osiguranja kvaliteta koje su tražene.

4.8.        Ako je period od registracije/osnivanja kandidata krači od perioda za koji ugovorni organ zahtijcva izjavc i dokumente koji se odnose na ekonomsko i finansijsko stanje i tehničku i profesionalnu sposobnost kandidata. kandidat treba dostaviti dokumente samo za period od svoje registracije/osnivanja. U slučaju ozbiljne sumnje u pogledu autentičnosti ili čitljivosti kopije, odnosno cjelokupne dokumentacije dostavljene uz zahtjev za učcšće, ugovorni organ rnože zahtijevati da se dostave dokumenti u originalu.

4.9.        U slučaju da zahtjcv za ućcšće dostavlja fizičko lice u smislu odredbe člana 2. stav (1) tačka c) Zakona, u svrhu dokaza u smislu ispunjavanja uslova lične sposobnosti to lije jo dužno dostaviti sljedeće dokaze:

a)            potvrdu nadležnog opštinskog organa da jc registrovano i da obavlja djelatnost za koju je registrovano,

b)           potvrdu nadležnc porcskc uprave da izmiruje doprinose za penzijsko-invalidsko osiguranje i zdravstvcno osiguranje za sebe i zaposlenc (ukoliko ima zaposlenih u radnorn odnosu),

c)            potvrdu nadležne poreske uprave da izrniruje sve poreskc obaveze kao fizičko lice registrovano za samostalnu djelatnost.

Pored dokaza o lićnoj sposobnosti, fizičko lice dužno je dostaviti sve dokaze u pogledu okonomsko-finansijske sposobnosti i tehničke i profesionalne sposobnosti, koji se traže Pozivom/teriderskom dokumentacijom.

4.10.      U slučaju da zahtjev za učešće dostavlja grupa kandidata. ugovorni organ će prilikom ocjcne stepena u kojem su ispunjeni uslovi utvrđeni u Tenderskoj dokumentaciji, uzeti u obzir finansijsko stanje, kvalifikacije i tehničku i profesionalnu sposobnost članova grupe kandidata. Stoga, članovi grupe kandidata mogu dostaviti jedan paket dokumenata koji su navedeni u tački 4.4.1. i 4.5.1. Tenderske dokumentacije. Dokumenti koji su navedeni pod tačkom 4.2.1, 4.3.1 i 4.6 moraju se posebno priprcmiti za svakog člana grupe kandidata, kao i dokumenti za koje je tenderskom dokumentacijom određeno da je svaki član grupe kandidata dužan dostaviti.

Kandidat koji je samostalno dostavio zahtjcv za učešće, ne može biti član grupe kandidata u istom postupku javne nabavke. Član grupc kandidata ne može biti član druge grupe kandidata u istom postupku javne nabavke. Grupa kandidata solidarno odgovara za sve obaveze.

4.11.      Ugovorni organ odbacuje zahtjev za učešće ako kandidat nije dostavio tražene dokaze ili je dostavio nepotpune dokazc ili je lažno predstavio informacije koje su dokaz ispunjavanja uslova iz člana 45. Zakona.

4.12.      Ugovorni organ može pozvati kandidata da u roku od tri (3) dana pojasni dokumente koje je dostavio u skladu s članom 45. Zakona ili da dostavi originalne dokumente radi poređenja s kopijom koja je dostavljena uz zahtjev za učešće, a s ciljem otklanjanja formalnog nedostatka dokumenta.

4.13.      Ugovorni organ dužan je odbaciti zahtjev za učešće u sljedećim slučajevima

ako:

a)            bankarska garancija za ozbiljnost ponudc nije dostavljena uz zahtjev za učešće;

b)           nije otklonjen nedostatak iz tačke 4.12.;

c)            je u ponudi data alternativna ponuda, a ona nije dopuštena;

d)           u zahtjevu za učešće pisanim objašnjenjem kandidata nije otklonjen nedostatak ili nejasnoća;

e)           zahtjev za učešće nije potpun i ne ispunjava zahtjeve iz Tenderske dokumentacije;

f)            i u drugim opravdanim slučajevima.

 

5             ZAHTJEVI PO PITANJU JEZIKA

Zahtjev i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa zahtjevom između kandidata i ugovornog organa moraju biti napisani na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini. U slučaju da su pojedini dijelovi dokumentacije dostavljeni na nekom drugom jeziku, kandidat obavezno prilaže i prevod ovlašćenog sudskog tumača za jezik sa kojeg je prevod izvršen. Štampana literatura. brošure, katalozi ili slično prilažu se bez prevoda, osim ako se pozivom ne zahtijeva da se i ti dijelovi prevedu.

 

6             GARANCIJA ZA OZBILJNOST PONUDE

Da bi učestvovali u postupku javne nabavke kandidati trebaju dostaviti u originalu garanciju za ozbiljnost ponudc. Iznos tražene garancije za ozbiljnost ponude je 30.000,00 KM (slovima: tridesethiljada KM).

Garancija za ozbiljnost ponude dostavlja se u zatvorenoj plastičnoj foliji (koja se npr. na vrhu zatvori naljepnicom na kojoj je stavljen pečat ponuđača ili se otvor na foliji zatvori jemstvenikom, a na mjesto vezivanja zalijcpi naljepnica i otisne pcčat ponuđača) i uvczana u cjelinu čini sastavni dio ponude.

Garancija ne smije biti ni na koji način oštećena (bušenjem i sl.) i mora biti u obliku bezuslovne bankarske garancije.

Ukoliko garancija za ozbiljnost ponude nije dostavljena na propisan način ugovorni organ je obavezan takvu ponudu odbaciti.

Obrazac bezuslovne bankarske garancije za ozbiljnost ponudc definisan je Pravilnikom o formi garancije za ozbiljnost ponude i izvršenje ugovora {„Službeni glasnik BiH", broj 90/14), odnosno prilogom tog pravilnika.

Okolnosti pod kojima se iznos garancije vrača ili zadržava su utvrđeni u Pravilniku o formi garancije za ozbiljnost ponude i izvršenje ugovora.

Ukoliko garanciju za ozbiljnost ponude dostavlja grupa kandidata, garanciju za ozbiljnost ponudc može dostaviti jedan član grupe, više članova grupe ili svi članovi grupe.

Tražena garancija za ozbiljnost ponude mora da bude važeća minimalno u periodu od 150 dana od isteka roka za podnošenjc zahtjeva za učešće.

 

7 PRIPREMA ZAHTJEVA

7.1. Kandidat je obavezan da pripremi zahtjev za učešće u skladu sa uslovima koji su utvrđeni u ovom pozivu.

Original i sve kopije zahtjeva za učešće trebaju biti otkucani ili napisani neizbrisivom tintom. Sve ispravke koje su učinjene u zahtjevu za učešće moraju biti čitljive i potvrđene potpisom kandidata. Kopije zahtjeva za učešće moraju da sadrže stranice identične stranicama u originalu zahtjcva za učcšćc. Sve stranice zahtjeva za učešće moraju biti numcrisane na naćin da je vidljiv redni broj stranice, kao i čvrsto uvczane iemstvenikom, osim bankarske garancije, štampane literature. hrošura. kataloga i sl. Jernstvenik ima za cilj da omogući zajedničko uvezivanje cjelokupne dokumentacije odnosno svih stranica koje čine sastavni dio zahtjcva za učešće u jednu cjelinu, na način da se onemogući naknadno umetanje ili vađonje bilo kojih dijelova odnosno stranica zahtjeva za učešće, a sve iz razloga pravne sigurnosti kako u pogledu ugovornog organa tako i u pogledu kandidata.

Ako zbog obima ili drugih objektivnih okolnosti zatitjev za učešće ne može biti izrađen na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili višc dijelova. Ako je zahtjev za učešće izrađen u dva ili više dijelova, svaki dio se čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađcnje ili umetanje listova. Dijelove zahtjeva za učešce kao što su uzorci, katalozi, mediji za pohranjivanje podataka i sl. koji ne mogu biti uvezani kandidat obilježava nazivom i navodi u sadržaju zahtjeva za učešće kao dio zahtjeva za učešće.

Ako je zahtjev za učešće izrađen od više dijelova kandidat mora u sadržaju zahtjeva za učešće navosti od koliko se dijelova zahtjev sastoji. Kada jo zahtjev za učešće izraden od više dijelova, strariice se označavaju na način da svaki sljedeći dio započinje rednim brojem kojim se nastavlja redni broj stranice kojim završava prethodni dio.

Uvezivanje zahtjeva za učešće jemstvenikom vrši se čvrstim najčešće višebojnim koncem i to tako što se konac odnosno jemstvenik provlači kroz sve stranice zahtjeva za učešće, a potom se krajevi jemstvenika na zahtjevu za učešće zapečate odgovarajućom naljepnicom na koju se otisne pečat kandidata. Krajevi jemstvenika se mogu zapečatiti i voskom ili plombom. Jemstvcmkom moraju biti odvojeno uvezani i original zahtjeva za učešće i kopije zahtjeva za učešće, ali na način da je original jcdna cjelina, a svaka od kopija je druga cjelina.

Zahtjev za učešće obavezno sadrži:

a) ime i prezime/naziv i sjedište kandidata, a za grupu kandidata podatke o svakom članu grupe kandidata, kao i jasno odredenje člana grupe koji je ovlašćeni predstavnik grupe kandidata za učešće u postupku javne nabavke, za komunikaciju i za zaključivanje ugovora;

b)           dokaze o ličnoj, poslovnoj, ekonomsko-finansijskoj, tehničkoj i profesionalnoj sposobnosti prema uslovima iz Poziva;

c)            datum zahtjeva za učešče;

d)           potpis podnosioca zahtjeva za učešče ili ovlašćenog lica na osnovu punomoći koja u tom slučaju mora biti priložena u originalu ili ovjerenoj kopiji;

e)           zahtjev mora biti ovjeren pečatom podnosioca zahtjeva za učešće, ako po zakonu države u kojoj je sjedište kandidata podnosilac zahtjeva za učešće ima pečat, ili dokaz da po zakonu države u kojoj je sjedište kandidata podnosilac zahtjeva za učešće nema pečat;

f)            bankarsku garanciju za ozbiljnost ponude;

g)            sporazum za grupu kandidata (ukoliko zahtjev za učešće dostavlja grupa kandidata);

h)           punomoć kojom se lica ovlašćuju da predstavljaju grupu kandidata u toku postupka nabavke, ako zahtjev za učešće dostavlja grupa kandidata (punomoć može sadržavati i ovlašćenje za potpisivanje ugovora);

i)             ostale dokumente tražene Pozivom;

j) popis dokumentacije priložene uz zahtjev za učešće.

7.2. Kandidat dostavlja zahtjev za učešće u originalu i dvije (2) kopije na kojima će čitko napisati: "ORIGINAL ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE" i "KOPIJA ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE". U slučaju razlika između originala i kopije zahtjeva za učešće, vjerodostojan je original zahtjeva za učešće. Original zahtjeva za učešće i kopije zahtjeva za učešće sa pečatom i potpisom pakuju se na način da je original jedna cjelina, a kopije druge dvije cjeline, te trebaju biti dostavljene zajedno u jednoj zatvorenoj neprovidnoj koverti ili paketu sa nazivom i adresom kandidata, na kojoj će pisati sljedeće riječi:

ZAHTJEV ZA UČEŠĆE ZA NABAVKU TAHOGRAFSKIH KARTICA DRUGE GENERACIJE (SMART TAHOGRAFA) SA SISTEMOM ZA NJIHOVU PERSONALIZACIJU, IZDAVANJE I PRIMJENU

Evidencijski broj nabavke: 15-03-16-5-30/22

Ne otvarati prije sesije otvaranja zahtjeva za učešće Komisija za provođenje postupka javne nabavke Agencija za identifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu podataka BiH ul. Kraija Petra I Karađorđevića 83A 78 000 Banja Luka, BiH

Na koverti u gornjem lijevom uglu mora biti naznačen naziv i adresa kandidata.

 

8             MJESTO, DATUM I VRIJEME PRIJEMA ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE

Zahtjov za učešće se treba dostaviti na sljedeću adresu: Agencija za identifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine, ul. Kralja Petra I Karađorđevića 83A, 78 000 Banja Luka.

Rok za prijem zahtjeva za učešće ističe 15.4.2022. godine do 10:00 sati.

 

9             KRITERIJUM ZA DODJELU UGOVORA I USLOVI UGOVORA

Kriterijum za dodjelu ugovora u ovom postupku nabavke je „najniža cijena", te se ugovor se dodjeljuje kvalifikovanom ponuđaču čija ponuda je prihvatljiva i sa najnižom cijenom.

Nacrt ugovora čini Aneks 6. ovog poziva. Kandidat treba popuniti nacrt sa podacima i detaljima njegovog zahtjeva za učešće (tj. uslovi osim cijene koja se dostavlja uz početnu ponudu), te priložiti uz zahtjev za učešće. 

 

10           DATUM I VRIJEME DRUGE I TREĆE FAZE PREGOVARAČKOG POSTUPKA

Informacije u vezi sa drugom i trećom fazom pregovaračkog postupka ugovorni organ dostavlja nakon što utvrdi da su se za to stekli svi potrebni uslovi, odnosno blagovremeno obaviještava sve kandidate, odnosno ponuđače.

Po prijemu zahtjeva za učcšćo ugovorni organ u drugoj fazi pregovaračkog postupka vrši pregled i ocjenu kvalifikovanosti kandidata, te po završenim aktivnostima o rezultatima kvalifikovanosti kandidata komisija ugovornog organa sastavlja zapisnik u koji se unose sve bitne činjenice i koji se dostavlja onim kandidatima koji se nisu kvalifikovali. Kvalitikovanc kandidate ugovorni organ poziva da dostave početne ponudc. Dostavljanje počctnih ponuda je osnov za pregovaranje. Ugovomi organ na prcgovore o ekonomskim, pravnim i drugim aspektima ugovora poziva ponuđača (kvalifikovanog kandidata) čija početna ponuda je prihvatljiva za fazu pregovaranja u cilju postizanja najpovoljnije ponude za ugovorni organ.

Redoslijed kandidata za pregovore određuje se na osnovu redosiijeda podnošenja početnih ponuda kojc su blagovrcmeno zaprimljene na protokol ugovornog organa i koje su prihvatljive, na način da se pregovori sa ponuđačima vrše onim redoslijedom kako su početne ponude podnesene na protokol ugovornog organa. U konkretnom slučaju na pregovore se prvo poziva kandidat/ponuđač čija je ponuda prva zaprimljena na protokol ugovomog organa, a zatim ponuda kandidata/ponuđača čija je ponuda zaprimljena nakon toga. U slučaju da su dvije početne ponude zaprimljene u isto vrijeme, redoslijed ponuđača, koji su dostavili ponude u isto vrijeme, se za prcgovore određuje žrijebom. Lica koja budu predstavljala kandidata tokom pregovora moraju dostaviti dokaz kojim potvrđuju da imaju punomoć kojom su ovlašćena da djeluju u tom svojstvu (u originalu ili ovjerenoj kopiju punomoći).

O rokovima u vezi treće faze postupka ugovorni organ će obavijestiti ponuđače, nakon što utvrdi da su se za to stekli svi potrebni uslovi, odnosno ako je nakon pregovaranja njihova ponuda prihvatljiva za ugovorni organ. Ugovorni organ će ponuđače sa prihvatljivim ponudama pozvati da dostave konačne ponude uključujući i konačnu cijenu, na bazi uslova koji su dogovoreni tokom pregovora i utvrđenih uslova. Pozvani ponuđači dostavljaju konačne ponude koje se otvaraju, pregledaju i ocjenjuju i nakon toga u skladu sa kriterijumom dodjeljuje ugovor ponuđaču koji podnese najbolje ocijenjenu prihvatljivu ponudu.

 

11           OSTALE NAPOMENE U VEZI DOSTAVLJANJA ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE

Sve anekse, osim Aneksa 1, koji su sastavni dio Poziva kandidat je dužan da dostavi popunjene na način definisan u Pozivu.

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: