Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka kancelarijskog namještaja
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1081-7-1-64-3-24/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MJEŠOVITI HOLDING "ELEKTROPRIVREDA REPUBLIKE SRPSKE" MATIČNO
PREDUZEĆE A.D. TREBINJE ZAVISNO PREDUZEĆE "ELEKTRO-HERCEGOVINA" A.D.
TREBINJE
IDB/JIB 4401354720000
Kontakt osoba Tomaš Brnjoš
Adresa Jovana Raškovića br. 6
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 279-801
Faks (059) 260-678
Elektronska pošta nabavke@elektrohercegovina.com
Internet adresa www.elektrohercegovina.com
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog namještaja
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kako je navedeno u tenderskom dokumentu
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kako je navedeno u tenderskom dokumentu
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kako je navedeno u tenderskom dokumentu
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kako je navedeno u tenderskom dokumentu
III 4. Ograničenja za učešće
Kako je navedeno u tenderskom dokumentu
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kako je navedeno u tenderskom dokumentu
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kako je navedeno u tenderskom dokumentu
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kako je navedeno u tenderskom dokumentu
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
30.6.2015.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 7.7.2015. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 7.7.2015. 13:00:00
Adresa i mjesto Upravna zgrada preduzeća, Sala za sastanke
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Tomaš Brnjoš
Adresa Jovana Raškovića br. 6
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 279-851
Faks (059) 279-888
Elektronska pošta nabavke@elektrohercegovina.com
Internet adresa www.elektrohercegovina.com
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1081-7-1-64-3-24-15.pdf
-
Dineco d.o.o. Trebinje - Melentija Perovića, Lučin do bb 89101 Trebinje
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljkova br.13 76300 Bijeljina
-
Hafele BH d.o.o. Gračanica - Ul. Miričina bb 75329 Gračanica
-
DESIGN OFFICE d.o.o. Banja Luka, likvidiran - Pave Radana br.2 78000 Banja Luka
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
10.09.2015