Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.09.2022. 16:28
(aukcija) Nabavka opreme za opremanje zgrade Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci
862-1-1-129-3-181/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITET U BANJOJ LUCI
IDB/JIB 4401017720006
Kontakt osoba/Služba za kontakt Tanja Babić
Adresa Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 326-004
Faks (051) 326-009
Elektronska pošta marina.viskovic@unibl.org
Internet adresa www.unibl.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Javna nabavka opremanja zgrade Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta Univerziteta u
Banjoj Luci
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Opremanje zgrade Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanja odabranom ponuđaču za isporučenu i montiranu robu će se izvršiti na osnovu ispostavljene fakture i
zapisnika o prijemu isporučene i montirane robe, u roku do 30 (trideset) dana od dana prijema uredno
ispostavljene dokumentacije za plaćanje na protokol Ugovornog organa
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da, detaljnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Da, detaljnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
19.10.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.10.2022. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Zgrada Rektorata Univerziteta u Banjoj Luci – sala broj 8, Univerzitetski
grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, 78 000 Banja Luka.
Datum i vrijeme 19.10.2022. 13:00
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Tanja Babić
Adresa Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 326-008
Faks (051) 326-009
Elektronska pošta tanja.babic@unibl.org
Internet adresa www.unibl.org
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1: Javna nabavka namještaja za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka namještaja za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta Univerziteta u Banjoj
Luci
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
435000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje ugovora je od dana potpisivanja ugovora do isteka garantnog roka
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, Univerzitetski grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 19.10.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.10.2022. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.10.2022. 13:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2: Javna nabavka pločastog namještaja za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka pločastog namještaja za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
445000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje ugovora je od dana potpisivanja ugovora do isteka garantnog roka
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, Univerzitetski grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 19.10.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.10.2022. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.10.2022. 13:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3: Javna nabavka ostalog namještaja i prateće opreme za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i
Šumarskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka ostalog namještaja i prateće opreme za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog
fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
120000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje ugovora je od dana potpisivanja ugovora do isteka garantnog roka
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Univerzitet u Banjoj Luci, Univerzitetski grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 19.10.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.10.2022. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.10.2022. 13:00
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name University of Banja Luka
UIN 4401017720006
Contact person Tanja Babić
Address Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 326-004
Fax number (051) 326-009
Email address marina.viskovic@unibl.org
Website address www.unibl.org
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Education
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Subject of the procurement is equipping the building of Faculy of Arhitecture, Civil Engineering ang Geology and Faculty
Forestry University of Banja Luka
II 1.b. Description of the object of the contract
Subject of the procurement is equipping the building of Faculy of Arhitecture, Civil Engineering ang Geology and Faculty
Forestry University of Banja Luka
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 39000000-2 | Furniture (incl. office furniture), furnishings, domestic appliances (excl. lighting) and cleaning products |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
All details are in Tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b-1. Obtainable until
Lot number | Name | Date |
---|---|---|
1 Banjoj Luci Univerziteta u Banjoj Luci fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci | LOT 1: Javna nabavka namještaja za potrebe Arhitektonsko- 1 | 19.10.2022. |
2 | LOT 2: Javna nabavka pločastog namještaja za potrebe 1 | 19.10.2022. |
3 | LOT 3: Javna nabavka ostalog namještaja i prateće opreme za 1 | 19.10.2022. |
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4.a. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Lot number | Name | Date and time |
---|---|---|
1 Banjoj Luci Univerziteta u Banjoj Luci fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci | LOT 1: Javna nabavka namještaja za potrebe Arhitektonsko- 1 | 19.10.2022. 12:00 |
2 | LOT 2: Javna nabavka pločastog namještaja za potrebe 1 | 19.10.2022. 12:00 |
3 | LOT 3: Javna nabavka ostalog namještaja i prateće opreme za 1 | 19.10.2022. 12:00 |
Address and place | University of Banja Luka, Univerzitetski grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1 |
A, 78 000, Banja Luka, The Republic of Srpska, BiH
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Design office d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Ulica Pave Radana broj 2 78000 Banja Luka
-
ADRIALINE d.o.o. Banja Luka - Ulica Ilije Garašanina bb 78000 Banja Luka
-
UNIVERZAL-DO d.o.o. Doboj - ul. Svetog Save br. 79 74000 Doboj
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
Mihajlović d.o.o. Bijeljina - Ljeljenča br. 56 76300 Bijeljina
-
VELMAINEX d.o.o. Derventa - Trg pravoslavlja br.16 74400 Derventa
-
Koncept adc d.o.o. Banja Luka - Jovana Dučića br 74 c 78000 Banja Luka