Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 09.09.2022. 16:28

(aukcija) Nabavka opreme za opremanje zgrade Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 09.09.2022.
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

862-1-1-129-3-181/22


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv UNIVERZITET U BANJOJ LUCI
IDB/JIB 4401017720006
Kontakt osoba/Služba za kontakt Tanja Babić
Adresa Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 326-004
Faks (051) 326-009
Elektronska pošta marina.viskovic@unibl.org
Internet adresa www.unibl.org

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Obrazovanje

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

3

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Javna nabavka opremanja zgrade Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta Univerziteta u
Banjoj Luci

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Opremanje zgrade Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Plaćanja odabranom ponuđaču za isporučenu i montiranu robu će se izvršiti na osnovu ispostavljene fakture i
zapisnika o prijemu isporučene i montirane robe, u roku do 30 (trideset) dana od dana prijema uredno
ispostavljene dokumentacije za plaćanje na protokol Ugovornog organa

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Da, detaljnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Ne

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Da, detaljnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

19.10.2022.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.10.2022. 12:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Zgrada Rektorata Univerziteta u Banjoj Luci – sala broj 8, Univerzitetski
grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, 78 000 Banja Luka.
Datum i vrijeme 19.10.2022. 13:00


ANEKS A


I 4. Adresa za dodatne informacije

Kontakt osoba Tanja Babić
Adresa Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 326-008
Faks (051) 326-009
Elektronska pošta tanja.babic@unibl.org
Internet adresa www.unibl.org



ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 1: Javna nabavka namještaja za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka namještaja za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta Univerziteta u Banjoj
Luci

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim

III Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

435000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Trajanje ugovora je od dana potpisivanja ugovora do isteka garantnog roka

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Univerzitet u Banjoj Luci, Univerzitetski grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 19.10.2022.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.10.2022. 12:00

IX Rok za otvaranje ponuda


Datum i vrijeme 19.10.2022. 13:00


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 2: Javna nabavka pločastog namještaja za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka pločastog namještaja za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog fakulteta
Univerziteta u Banjoj Luci

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim

III Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

445000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Trajanje ugovora je od dana potpisivanja ugovora do isteka garantnog roka

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Univerzitet u Banjoj Luci, Univerzitetski grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 19.10.2022.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.10.2022. 12:00

IX Rok za otvaranje ponuda


Datum i vrijeme 19.10.2022. 13:00


ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 3: Javna nabavka ostalog namještaja i prateće opreme za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i
Šumarskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka ostalog namještaja i prateće opreme za potrebe Arhitektonsko-građevinsko-geodetskog i Šumarskog
fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, uređaji za domaćinstvo (osim

III Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

120000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Trajanje ugovora je od dana potpisivanja ugovora do isteka garantnog roka

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Univerzitet u Banjoj Luci, Univerzitetski grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 19.10.2022.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 19.10.2022. 12:00

IX Rok za otvaranje ponuda


Datum i vrijeme 19.10.2022. 13:00


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name University of Banja Luka
UIN 4401017720006
Contact person Tanja Babić
Address Bulevar vojvode Petra Bojovića 1A
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 326-004
Fax number (051) 326-009
Email address marina.viskovic@unibl.org
Website address www.unibl.org

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Republika Srpska

I 3.c. Main activity of contracting authority

Education

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Subject of the procurement is equipping the building of Faculy of Arhitecture, Civil Engineering ang Geology and Faculty
Forestry University of Banja Luka

II 1.b. Description of the object of the contract

Subject of the procurement is equipping the building of Faculy of Arhitecture, Civil Engineering ang Geology and Faculty
Forestry University of Banja Luka


II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
  Main vocabulary
Code Description
Main object 39000000-2 Furniture (incl. office furniture), furnishings, domestic appliances (excl. lighting) and cleaning products

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
All details are in Tender documentation

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b-1. Obtainable until
Lot number Name Date
1 Banjoj Luci Univerziteta u Banjoj Luci fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci LOT 1: Javna nabavka namještaja za potrebe Arhitektonsko- 1 19.10.2022.
2 LOT 2: Javna nabavka pločastog namještaja za potrebe 1 19.10.2022.
3 LOT 3: Javna nabavka ostalog namještaja i prateće opreme za 1 19.10.2022.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

Yes

III 4.a. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Lot number Name Date and time
1 Banjoj Luci Univerziteta u Banjoj Luci fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci LOT 1: Javna nabavka namještaja za potrebe Arhitektonsko- 1 19.10.2022. 12:00
2 LOT 2: Javna nabavka pločastog namještaja za potrebe 1 19.10.2022. 12:00
3 LOT 3: Javna nabavka ostalog namještaja i prateće opreme za 1 19.10.2022. 12:00
 
Address and place University of Banja Luka, Univerzitetski grad, Bulevar vojvode Petra Bojovića 1

A, 78 000, Banja Luka, The Republic of Srpska, BiH

III 5. Submitting offer through e-Procurement system?

No

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: