Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 11.10.2022. 12:10

(pregovarački postupak) Nabavka parne lokomotive Kusače za potrebe Bistričke stanice

Izvor: Akta.ba, 10.10.2022.

 Bosna i Hercegovina 

Federacija Bosne i Hercegovine 

Kanton Sarajevo 

Grad Sarajevo

GRADONAČELNIK

 

Broj: 01/14-11-6730-2/22 

Sarajevo, 07.10.2022.godine

 

Informacija o Pregovaračkom postupku bez objave obavještenja o nabavci

U skladu sa članom 28. stav (4) Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“ broj: 39/14) Grad Sarajevo objavljuje informaciju, da shodno članu 22. tačka d) Zakona o javnim nabavkama BiH, provodi Pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci za „Nabavka parne lokomotive Kusače za potrebe Bistričke stanice“.

U cilju dodatnog uređenja turistički atraktivnog lokaliteta Bistričke stanice, Gradsko vijeće Grada Sarajeva je donijelo Odluku o davanju suglasnosti gradonačelnici Grada Sarajeva za pristupanje postupku nabavke (otkupa) parne lokomotive (Službene novine Kantona Sarajevo, broj 24/22). Navedenom Odlukom Gradsko vijeće Grada Sarajeva je dalo suglasnost za pristupanje nabavke muzejskog eksponata - lokomotive ,,Kusače“, serijski broj 4379, proizvedene 1901. godine u fabrici ,,Kraus“ Comp. Munchen&Linz, Njemačka, snage 90KS, izložene u krugu tvornice ,,Krivaja“ u Zavidovićima.

Na osnovu naprijed navedenog a u skladu sa članom 22. tačka d) Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“ broj: 39/14), Grad Sarajevo će provesti proceduru javne nabavke putem Pregovaračkog postupka bez objave obavještenja o nabavci za „Nabavka parne lokomotive Kusače za potrebe Bistričke stanice“.

Poziv za dostavljanje početnih ponuda bit će objavljen na web portalu ugovornog organa, i bit će dostupan svim zaineresovanim ponuđačima.

 

 

Broj: 01/14-11-6730-1/22 

Datum: 07.10.2022. godine

GRAD SARAJEVO

 

POZIV ZA DOSTAVLJANJE ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE I POČETNIH PONUDA U PREGOVARAČKOM POSTUPKU BEZ OBJAVE OBAVJEŠTENJA O NABAVCI

 

ZA 

Nabavka parne lokomotive Kusače za potrebe Bistričke stanice

Oktobar 2022. godine 

 

1. OPĆI PODACI

1.1 Podaci o ugovornom organu

Ugovorni organ:

Grad Sarajevo

Adresa:

Hamdije Kreševljakovića 3, 71000 Sarajevo

Identifikacijski broj:

4200295100005

Telefon:

033 208 340

Faks:

033 208 341

Web stranica:

sarajevo.ba

E mail:

grad@sarajevo.ba

 

1.2 Podaci o osobi zaduženoj za kontakt

Kontakt osoba:

Elvir Hadžiahmetović

Telefon:

033 407 558

Fax:

033 208 341

E-mail:

elvir.hadziahmetovic@sarajevo.ba

1.3       Definicije pojmova / skraćenica

Pojmovi / skraćenice koji se koriste u ovoj tenderskoj dokumentaciji imaju sljedeća značenja: „Ovlašteno lice/lica” - koje/a je ugovorni organ ovlastio da djeluje/u njegovo ime ili lica koja/e imaju pismenu punomoć da djeluje/u uime ponuđača;

„Ugovorni organ” - Grad Sarajevo

„Zakon” - Zakon o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14); „Postupak nabavke”- postupak koji provodi ugovorni organ na osnovu ove tenderske dokumentacije; „Podzakonski akti” - podzakonski akti koji su doneseni na osnovu Zakona;

„Ponuđač” - privredni subjekt koji može biti fizičko ili pravno lice ili grupa ponuđača koja na tržištu nudi usluge i koji je predao ponudu u skladu sa tenderskom dokumentacijom;

„Dobavljač”- privredni subjekt kojem je nakon postupka javne nabavke dodijeljen ugovor o javnoj nabavci; „TD” - ova tenderska dokumentacija.

Postupak javne nabavke će se provesti u skladu sa Zakonom, podzakonskim aktima koji su doneseni u skladu sa Zakonom i TD.

1.4       Popis privrednih subjekata, koji su isključeni iz postupka javne nabavke zbog postojanja sukoba interesa, u skladu sa članom 52. Zakona o javnim nabavkama:

Kod ugovornog organa ne postoje privredni subjekti, koji se u planiranom postupku javne nabavke ugovornog organa, mogu pojaviti kao učesnici, a koji su u situacijama iz člana 52. st. (4) i (5) Zakona.

1.5       Podaci o postupku javne nabavke

Pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci.

Pregled procesa provođenja postupka:

Ovaj postupak ima tri glavne faze: kvalifikacionu fazu za podnošenje zahtjeva za učešće i početnih (inicijalnih) ponuda, pregovaračku fazu i fazu podnošenja konačnih ponuda.

Faza broj 1 - kvalifikacija

Kandidati/ponuđači podnose zahtjeve za učešće i početne ponude na način i u formi koju nalaže ugovorni organ. Ugovorni organ pregleda zahtjeve za učešće i početne ponude koji su pristigli od kandidata/ponuđača u skladu sa odredbama čl.45. - 51. Zakona o javnim nabavkama i potvrđuje da li su kandidati/ponuđači kompetentni, pouzdani i sposobi za izvršenje Ugovora uzimajući u obzir:

a)         Ličnu situaciju kandidata/ponuđača lična sposobnost,

b)         Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti,

Ugovorni organ u fazi pretkvalifikacije sastavlja zapisnik.

Zahtjev za učešće sa podnošenjem početne ponude, podrazumjeva da kandidati/ponuđači dostave svu kvalifikacionu dokumentaciju u formi i na način kako je predviđen ovim pozivom odnosno tenderskom dokumentacij om.

Rok za dostavljanje zahtjeva za učešće i početnih ponuda je 14.10.2022. godine do 11:00 sati. Zahtjevi za učešće sa početnom ponudom koji budu dostavljeni nakon isteka roka, biće vraćeni neotvoreni, a kandidati/ponuđači neće moći pristupiti pregovorima, niti dalje učestvovati u postupku.

Faza broj 2 - Poziv za dostavljanje konačnih ponuda i ocjenjivanje konačnih ponuda

Nakon zaključivanja pregovora ugovorni organ šalje poziv za dostavljanje konačne ponude onim ponuđačima sa kojima je pregovarao. Ponuđači dostavljaju konačne ponude, koje se javno otvaraju i koje će ugovorni organ pregledati da bi se osiguralo da su ponude prihvatljive. Ugovorni organ dodjeljuje ugovor ponuđaču koji podnese najbolje ocijenjenu prihvatljivu ponudu.

 

2.  PREDMET NABAVKE

2.1       Predmet nabavke

Nabavka parne lokomotive Kusače za potrebe Bistričke stanice CPVkod broj: 34631000-9

Procijenjena vrijednost nabavke predmetnih radova je: 40.000,00 KM. Obrazac za cijenu početne ponude je u prilogu ove TD i njen je sastavni dio.

2.2       Mjesto isporuke

Grad Sarajevo - Bistrička stanica

2.3       Rok isporuke 30 dana

2.4       Alternativne ponude

Ponuđačima nije dozvoljeno da dostavljaju alternativne ponude.

Dostavljanje osnovne i alternativne ponude ili više alternativnih ponuda od jednog ponuđača, razlog je za odbijanje te ponude.

2.5       Ugovorna kazna

Ponuđač je dužan obavijestiti ugovorni organ ukoliko dođe do eventualnog kašnjenja u izvršenju ugovora najkasnije u roku od sedam dana od dana saznanja.

Ukoliko ponuđač ne izvrši ugovor, ugovorni organ može zahtijevati ili izvršenje ugovora s novim rokom određenim aneksom ugovora ili ugovornu kaznu u iznosu od 5% od ukupno ugovorenog iznosa.

Ukoliko se tokom izvršenja ugovora utvrdi da je postupak dodjele ugovora zasnovan na značajnim greškama, nepravilnostima ili prevari za koje je odgovoran ponuđač, ugovorni organ može odbiti ili obustaviti plaćanja po ovom ugovoru, zahtijevati povrat plaćenog iznosa ili raskid ugovora u odnosu na obim i ozbiljnost grešaka, nepravilnosti ili prevara.

Ugovorna kazna ne oslobađa ponuđača od odgovornosti po propisima o obligacionim odnosima za neispunjenje ili neuredno ispunjenje ugovora, sve do namirenja stvarne štete.

Ugovorni organ neće naplatiti ugovorenu kaznu ukoliko je do kašnjenja došlo uslijed više sile. Pod višom silom se podrazumijeva slučaj kada ispunjenje obaveze postane nemoguće zbog vanrednih vanjskih događaja na koje dobavljač nije mogao uticati niti ih predvidjeti.

 

3.  USLOVI ZA KVALIFIKACIJU KANDIDATA/PONUĐAČA

3.1       Kriteriji za učešće i potrebni dokazi

3.1.1     Lična sposobnost:

U skladu sa članom 45. stav (1) Zakona Zahtjev za učešće i početna ponuda neće biti prihvatljiva ako je:

a)         je kandidat/ponuđač u krivičnom postupku osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organiziranog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu s važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;

Kandidat/ponuđač je u svrhu dokaza o ispunjavanju prethodnih uslova lične sposobnosti dužan dostaviti izjavu ovjerenu kod nadležnog organa (sud, notar ili općina). Datum izjave i ovjere iste ne smije biti stariji od 15 dana od dana predaje zahtjeva za učešće i početne ponude.

Kandidat/ponuđač će biti isključen iz daljeg učešća zbog neispunjavanja navedenog uslova za kvalifikaciju, ukoliko se u zahtjevu za učešće i početne ponude ne dostavi navedena Izjava, na način na koji je traženo TD.

Obrazac Izjave o ispunjenosti uslova lične sposobnosti je u prilogu ovog poziva i TD i njen je sastavni dio.

3.2.      SPOSOBNOST OBAVLJANJA PROFESIONALNE DJELATNOSTI

U svrhu ispunjavanja USLOVA za dokazivanje sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti, propisane članom 46. Zakona, kandidati treba da budu registrovani u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su registrovani ili su osnovali firmu.

Kao DOKAZ kojim se potvrđuje ispunjavanje uslova kandidati trebaju dostaviti Rješenje o upisu u sudski registar ili (Aktuelni) izvod iz sudskog registra (original ili ovjerena kopija)

Kandidat /ponuđač je u obavezi dostaviti i Odluku Odbora povjerilaca da se daje suglasnost stečajnom upravniku o prodaji parne lokomotive Gradu Sarajevo (original ili ovjerena kopija),

3.3.      Posebno definisani uslovi za kvalifikaciju ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača

Grupa ponuđača, odnosno svaki član grupe dostavlja ponudu na način i sa sadržajem preciziranim u TD.

Dokumenti koji su navedeni pod 3.1 (lična sposobnost) i TD moraju se posebno dostaviti/pripremiti za svakog člana grupe ponuđača;

Članovi grupe ponuđača mogu dostaviti jedan set/paket dokumenata koji su navedeni u tački 3.3. tehnička i profesionalna sposobnost ove tenderske dokumentacije, kao i ostalih dokumenata, koji su traženi tenderskom dokumentacijom.

Grupa ponuđača ne mora osnovati novo pravno lice kako bi dostavila ponudu, ali se uz ponudu mora dostaviti potpisan originalni primjerak, odnosno ovjerena kopija konzorcijalnog sporazuma zaključenog između svih članova grupe ponuđača koji mora sadržavati informacije o članovima grupe ponuđača, sa tačnim identifikacionim elementima, ko ima pravo istupa, predstavljanja i ovlaštenje za potpisivanje ugovora u ime grupe ponuđača, kao i utvrđenu solidarnu odgovornost između članova grupe ponuđača za obaveze koje preuzima grupa ponuđača.

Pored ovoga potrebno je da svi dokumenti imaju ovjeren prijevod od strane sudskog tumača na jedan od službenih jezika u Bosni i Hercegovini.

Ukoliko se ponuđač odlučio da učestvuje na tenderu kao član grupe ponuđača za ugovorni organ nije prihvatljivo da može učestvovati i samostalno sa svojom ponudom u istom tenderu.

Ponuđač koji je samostalno podnio ponudu, ne može biti član grupe ponuđača u istom postupku javne nabavke. Član grupe ponuđača ne može biti član druge grupe ponuđača u istom postupku javne nabavke. U suprotnom će ugovorni organ odbaciti obje ponude kao nedopuštene, i to: ponude grupe ponuđača kao i pojedinačne - samostalne ponude ponuđača - člana grupe ponuđača.

Članovi grupe ponuđača solidarno odgovaraju za sve obaveze grupe ponuđača.

4.         PODACI O ZAHTJEVU ZA UČEŠĆE I POČETNE PONUDE

4.1       Sadržaj zahtjeva za učešće i početne ponude

Zahtjev za učešće i početna ponuda treba da sadrži:

a)         Obrazac za dostavljanje zahtjeva za učešće i početne ponude;

b)         Obrazac za cijenu početne ponude;

c)         Izjave o ispunjenosti uslova iz tačke 3.1.1. tenderske dokumentacije (lična sposobnost);

d)         Izjava iz člana 52. Zakona o javnim nabavkama;

e)         Povjerljive informacije;

f)          Potpisan Nacrt ugovora;

g)         Aktuelni izvod iz sudskog registra (original ili ovjerena kopija)

h)         Odluku Odbora povjerilaca da se daje suglasnost stečajnom upravniku o prodaji parne lokomotive Gradu Sarajevo (original ili ovjerena kopija),

i)          potpis podnosioca zahtjeva za učešće i početne ponude i svih ostalih dokumenata koji čine sastavni dio zahtjeva za učešće i početne ponude od strane ovlaštenog lica ili lica na osnovu punomoći, koja u tom slučaju mora biti priložena uz zahtjev za učešće i početnu ponudu u originalu ili ovjerenoj kopiji,

j)          zahtjev za učešće i početna ponuda mora biti ovjerena pečatom podnosioca zahtjeva za učešće i početne ponude, ako po zakonu države u kojoj je sjedište podnosioca zahtjeva za učešće i početne ponude podnosilac ponude ima pečat ili dokaz da po zakonu države u kojoj je sjedište podnosioca zahtjev aza učešće i početne ponude podnosilac zahtjev aza učešće i početne ponude nema pečat,

k)         popis dokumenata uz zahtjev za učešće i početne ponude koji čini sadržaj zahtjeva za učešće i početne ponude.

Obrazac za dostavljanje zahtjeva za učešće i početne ponude je sastavni dio ove TD.

Obrazac za dostavljanje zahtjeva za učešće i početne ponude najmanje sadrži:

a)         naziv i sjedište ugovornog organa,

b)         naziv i sjedište ponuđača, adresa, IDB/JIB (ili jedinstveni identifikacioni broj prema zemlji sjedišta privrednog subjekta, ako je primjenjivo), broj računa, navod o tome je li ponuđač u sistemu poreza na dodatnu vrijednost, adresa za dostavu pošte, adresa e-pošte, kontakt osoba ponuđača, broj telefona, broj faksa,

c)         predmet nabavke,

d)         podatke o podugovaračima, ako je moguće, i/ili podatke o dijelu ugovora o javnoj nabavci, ako se dio ugovora o javnoj nabavci daje u podugovor,

e)         cijenu početne ponude bez poreza na dodatu vrijednost,

f)          iznos poreza na dodatu vrijednost u skladu sa Zakonom o PDV-u („Službeni glasnik BiH“, broj 09/05), Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o PDV-u („Službeni glasnik BiH“, broj 35/05); Zakon o dopunama Zakona o PDV-u („Službeni glasnik BiH“, broj 100/08)

g)         cijenu početne ponude s porezom na dodatu vrijednost,

h)         rok važenja početne ponude,

i)          datum i potpis ponuđača.

4.2       Način izrade zahtjeva za učešće i početne ponude

Zahtjev za učešće i početna ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog obima ili drugih objektivnih okolnosti zahtjev za učešće i početna ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova. 

Zahtjev za učešće i početna ponuda se čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.

Zahtjev za učešće i početna ponuda mora biti čvrsto uvezana i sve strane zahtjeva za učešće i početne ponude numerisane (izuzev garancije za ozbiljnost ponude, CD-a, te štampane literature, kataloga i si.). Pod čvrstim uvezom podrazumijeva se zahtjev za učešće i početna ponuda ukoričena u knjigu ili zahtjev za učešće i početna ponuda osigurana jamstvenikom.

Ako je zahtjev za učešće i početna ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio se čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.

Ako je zahtjev za učešće i početna ponuda izrađena od više dijelova kandidat/ponuđač mora u sadržaju zahtjeva za učešće i početne ponude navesti od koliko se dijelova zahtjev za učešće i početna ponuda sastoji.

Stranice zahtjeva za učešće i početne ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice. Kada je zahtjev za učešće i početna ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki sljedeći dio započinje rednim brojem kojim se nastavlja redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Garancija za ozbiljnost ponude kao dio zahtjeva za učešće i početne ponude se ne numeriše. Ako sadrži štampanu literaturu, brošure, kataloge koji imaju izvorno numerisane brojeve, onda se ti dijelovi zahtjeva za učešće i početne ponude ne numerišu dodatno.

Izuzetno od prethodnog stava, zahtjev za učešće i početna ponuda neće biti odbačena ukoliko su listovi zahtjeva za učešće i početna ponuda numerisani na način daje obezbijeđen kontinuitet numerisanja, te će se smatrati manjim odstupanjem koje ne mijenja, niti se bitno udaljava od karakteristika, uslova i drugih zahtjeva utvrđenih u obavještenju o nabavci i TD.

Zahtjev za učešće i početna ponuda mogu biti otkucane, odštampane ili napisane neizbrisivom tintom, ali moraju biti potpisane i pečatom ovjerene od strane osobe ili osoba ovlaštenih da potpisuju u ime ponuđača.

Zahtjevi za učešće i početna ponuda, neće sadržavati izmjene ili dodatke, osim onih koje se slažu sa instrukcijama koje izdaje ugovorni organ, ili ako su neophodne za ispravljanje grešaka koje je načinio kandidat/ponuđač, u kojem slučaju će ispravke biti označene inicijalima osobe ili osoba koje potpisuju zahtjev za učešće i početnu ponudu.

Ukoliko je dokument dostavljen na stranom jeziku, potrebno je da svi dokumenti imaju ovjeren prijevod, od strane sudskog tumača na jedan od službenih jezika u Bosni i Hercegovim.

Napomena: Sve troškove za pripremu zahtjeva za učešće i početnie ponude ponuđači snose sami.

4.3.      Način dostave zahtjeva za učešće i početne ponude

Zahtjevi za učešće i početna ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti na adresu ugovornog organa navedenu u tenderskoj dokumentaciji.

Na koverti zahtjeva za učešće i početne ponude mora biti naznačeno:

a)         naziv i adresa ugovornog organa,

b)         naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte,

c)         evidencijski broj nabavke,

d)         naziv predmeta nabavke,

e)         naznaka „ne otvaraj

Svaki ponuđač može podnijeti samo jedan zahtjev za učešće i početnu ponudu. Nije dozvoljeno da ponuđači dostave više modaliteta zahtjeva za učešće i početne ponude.

4.4       Način određivanja cijene početne ponude

Kandidat/Ponuđač izražava početnu cijenu ponude u konvertibilnim markama (KM).

Početna cijena ponude obuhvaća sve stavke iz obrasca za cijenu početne ponude.

Cijena početne ponude piše se brojevima i slovima. U slučaju neslaganja iznosa upisanih brojčano i slovima, prednost se daje iznosu upisanom slovima.

U cijenu početne ponude bez poreza na dodatu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi, s tim da se popusti posebno navode, u koloni posebno naznačenoj u obrascu za cijenu početne ponude.

Ukoliko ponuđač ne iskaže popust na način daje posebno iskazan u obrascu za cijenu početne ponude, smatrat će se da nije ponudio popust.

Kandatii/Ponuđači su dužni dostaviti popunjen obrazac za cijenu početne ponude i predmjer radova u skladu sa svim zahtjevima koji su defmisani, za sve stavke koje su sadržane u obrascu i predmjeru radova.

U cijeni početne ponude se obavezno navodi cijena ponude (bez PDV-a),ponuđeni popust i na kraju cijena ponude sa uključenim popustom (bez PDV-a).

PDV se obračunava po stopi u iznosu od 17%, a sve u skladu sa Zakonom o PDV-u („Službeni glasnik BiH“, broj 09/05), Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o PDV-u („Službeni glasnik BiH“, broj 35/05), Zakon o dopunama Zakona o PDV-u („Službeni glasnik BiH“, broj 100/08)

4.5       Kriterij za dodjelu ugovora

Ugovor se dodjeljuje izabranom ponuđaču na osnovu kriterija najniže cijene.

O početnoj cijeni ugovorni organ će pregovarati sa ponuđačima koji su zadovoljili kvalifikacijske uvjete.

Ukoliko ponuđač kojem je dodijeljen ugovor propusti da dostavi originale ili ovjerene kopije izjava o kvalifikacijskim uslovima, u pisanoj formi odbije dodjelu ugovora, propusti potpisati ugovor u roku koji je odredio ugovorni organ ili odbije zaključiti ugovor pod uslovima navedenim u TD i dostavljenoj ponudi, ugovorni organ dostavlja prijedlog ugovora onom ponuđaču čija je ponuda po rang-listi odmah nakon ponude najuspješnijeg ponuđača.

Ponude će biti odbijene i ugovori raskinuti ako se ispostavi da je provedba ugovora prouzrokovala neuobičajene komercijalne troškove.

Takvi neuobičajeni komercijalni troškovi su provizije koje nisu pomenute u glavnom ugovoru ili one koje ne potiču iz propisno zaključenih ugovora koji se odnose na glavni ugovor, provizije koje nisu plaćene kao naknada za bilo kakve stvarne i legitimne usluge, provizije koje su doznačene u zemlju u kojoj se ne plaća nikakav porez, provizije koje su plaćene primaocu koji nije jasno identifikovan ili provizije koje su plaćene kompaniji koja u svakom pogledu liči na kompaniju koja samo služi kao paravan.

4.6.      Jezik i pismo zahtjeva za učešće i početne ponude

Zahtjev za učešće i početna ponuda i ostala dokumentacija dostavljaju se najednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini, na latiničnom ili ćiriličnom pismu.

Štampana literatura, brošure, katalozi ili slično mogu se priložiti bez prijevoda ukoliko su na engleskom jeziku.

Pored ovoga potrebno je da svi dokumenti imaju ovjeren prijevod od strane sudskog tumača na jedan od službenih jezika u Bosni i Hercegovini.

4.7.      Period važenja ponuda

Ponude moraju važiti 90 dana, računajući od isteka roka za podnošenje početne ponude.

U periodu važenja ponude, ugovorni organ može zahtijevati od ponuđača, u pisanoj formi, da produži period važenja do određenog roka. Svaki ponuđač ima pravo odbiti takav zahtjev.

Ako ponuđač ne odgovori na pismeni zahtjev ugovornog organa u pogledu produženja perioda važenja ponude ili ne pristane produžiti rok važenja ponude, smatra se da je ponuđač odbio zahtjev ugovornog organa, te se njegova ponuda ne razmatra u daljnjem toku postupka.

Ponuđač koji pristane produžiti period važenja ponude, i o tome u pisanoj formi obavijesti ugovorni organ, produžava period važenja ponude. U periodu produženja važenja ponude ponuda se ne može mijenjati.

4.8.      Mjesto, datum i vrijeme za prijem zahtjeva za učešće i početne ponude

Zahtjev za učešće i početna ponuda se trebaju dostaviti na sljedeću adresu: Cemaluša broj 9, Sarajevo, na protokol ugovornog organa najkasnije do 14.10.2022. godine do 11:00 sati.

Svaki blagovremeno dostavljen zahtjev za učešće i početna ponuda upisuje se u zapisnik o zaprimanju zahtjeva za učešće i početnih ponuda te dobij a redni broj prema redoslijedu zaprimanja.

Ako je dostavljena izmjena i/ili dopuna zahtjeva za učešće i početne ponude, ona se upisuje u zapisnik o zaprimanju ponuda te dobija redni broj prema redoslijedu zaprimanja. Zahtjev za učešće i početna ponuda se u tom slučaju smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja posljednje izmjene i/ili dopune ponude.

Zapisnik o zaprimanju zahtjeva za učešće i početna ponuda je sastavni dio zapisnika o javnom otvaranju ponuda.

Na omotnici zahtjeva za učešće i početne ponude označava se datum i vrijeme zaprimanja, te redni broj ponude prema redoslijedu zaprimanja, sa prijemnim pečatom zaprimanja.

Zahtjev za učešće i početna ponuda, bez obzira na način dostave, mora biti zaprimljena na adresu ugovornog organa naznačenu u tenderskoj dokumentaciji, do datuma i vremena navedenog u Pozivu za dostavljanje i tenderskoj dokumentaciji.

Zahtjev za učešće i početna ponuda dostavljena nakon isteka roka za dostavu se evidentira kod ugovornog organa kao zakašnjela ponuda, obilježava se kao zakašnjela te neotvorena vraća pošiljaocu bez odgode.

Do trenutka javnog otvaranja početne ponude nije dopušteno davanje informacija o zaprimljenim ponudama.

4.9.      Mjesto, datum i vrijeme otvaranja početnih ponuda

Zahtjevi za učešće i početne ponude se otvaraju na adresi ugovornog organa Cemaluša broj 9, Sarajevo, dana 14.10.2022. godine u 11:30 sati, u prisustvu kandidata/ponuđača, a koji posjeduju pismeno ovlaštenje da mogu prisustvovati otvaranju ponuda.

Ukoliko ponuđač nakon otvaranja zahtjeva za učešće i početne ponude ispunjava uslove koji su navedeni u tenderskoj dokumentacij, pristupit će se fazi pregovaranja sa predstavnikom ponuđača.

Nacrt ugovora je u prilogu ovog poziva i TD i njen je sastavni dio.

 

5.  OSTALI PODACI

5.1 Podugovaranie

Kandidatu/Ponuđaču je dozvoljeno podugovaranje.

U slučaju da kandidat/ponuđač u svojoj ponudi (Izjava ponuđača) naznači da će dio ugovora dati podugovaraču, mora se izjasniti koji dio (opisno ili procentualno) će dati podugovaraču, s tim da u Izjavi ne mora identifikovati podugovarača.

Izabrani Ponuđač sa dostavljenom najuspješnijom ponudom ne smije, bez prethodne saglasnosti ugovornog organa, sa trećom stranom sklapati podugovor ni o jednom bitnom dijelu ugovora. Ugovorni organ će biti blagovremeno obaviješten, prije sklapanja podugovora, o elementima ugovora za koje se sklapa podugovor i o identitetu podugovarača. Ugovorni organ će obavijestiti ponuđača o svojoj odluci u roku od petnaest (15) dana od prijema obavještenja o podugovaranju i navesti objektivne razloge ukoliko odbija odobriti takvu odluku.

Ugovorni organ može provjeriti kvalifikacije podugovarača.

Ponuđač kojem je dodijeljen ugovor dužan je da prije realizacije podugovora dostavi ugovornom organu podugovor koji obavezno sadrži sljedeće elemente i to:

a)         dio usluga koju će isporučivati podugovarač,

b)         predmet, količinu, vrijednost, mjesto i rok izvršenja usluga,

c)         podatke o podugovaraču, i to: naziv podugovarača, sjedište, JIB/IDB.

Ponuđač kojem je dodijeljen ugovor snosi punu odgovornost za realizaciju ugovora. Investitor zadržava pravo direktnog plaćanja glavnom ponuđaču u skladu sa predmetom nabavke.

5.2       Rok za donošenje odluke o rezultatu postupka nabavke

Ugovorni organ će odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača ili odluku o poništenju postupka nabavke donijeti u roku koji je određen u TD kao rok važenja ponude, a najkasnije u roku od sedam dana od dana isteka važenja ponude, odnosno u produženom periodu roka važenja ponuda, u skladu s članom 60. stav (2) Zakona.

5.3       Rok, način i ušlo vi plaćanja izabranom ponuđaču

Ugovorni organ će realizaciju ugovorenog iznosa sa PDV-om izvršiti iz Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu.

5.4       Sukob interesa / korupcija

U skladu sa članom 52. stav (2) Zakona svaki ponuđač dužan je u ponudi dostaviti izjavu ovjerenu od strane nadležnog organa (Sud, Općina ili notar) da nije nudio mito niti učestvovao u bilo kakvim radnjama koje za cilj imaju korupciju u predmetnoj javnoj nabavci.

Ukoliko ponuđač ne dostavi navedenu izjavu ponuda će biti odbačena.

Obrazac navedene izjave je u prilogu ove TD i njen je sastavni dio.

5.5       Izmjene i dopune Poziva za dostavljanje zahtjeva za učešće i početnih ponuda

Ugovorni organ može napraviti izmjene i dopune Poziva za dostavljanje zahtjeva za učešće i početnih ponuda pod uslovom da se one dostave zainteresiranim ponuđačima istog dana, a najkasnije pet dana prije isteka utvrđenog roka za prijem zahtjeva za učešće i početnih ponuda. U slučaju da takve izmjene podrazumijevaju suštinsku promjenu predmeta nabavke, ugovorni organ produžit će rok za prijem zahtjeva za učešće i početnih ponuda u zavisnosti od složenosti predmeta nabavke, koji rok ne može biti kraći od sedam dana.

5.6       Povjerljivost dokumentacije privrednih subjekata

Kandidati/Ponuđači će u zahtjevu za učešće i početne ponude navesti koje podatke smatraju povjerljivim, pravni osnov po kom se ti podaci smatraju povjerljivim i koliko dugo će biti povjerljivi.

Kandidati/Ponuđači moraju napraviti spisak informacija koje bi se trebale smatrati povjerljivim. Obrazac spiska povjerljivih informacija je u prilogu ovog poziva i TD i njen je sastavni dio.

Podaci koji se ni u kojem slučaju ne mogu smatrati povjerljivim su:

a)         ukupne i pojedinačne cijene iskazane u ponudi;

b)         predmet nabavke, odnosno ponuđena roba, usluga ili rad od koje zavisi poređenje sa tehničkom specifikacijom i ocjena daje ponuda u skladu sa zahtjevima iz tehničke specifikacije;

c)         dokazi o ličnoj situaciji ponuđača.

5.7       Potpisivanje ugovora

Ugovorni organ će blagovremeno obavijestiti ponuđača čija je ponuda izabrana o datumu i mjestu zaključivanja ugovora.

 

6.  PRILOZI

Sljedeći prilozi su sastavni dio Poziva za dostavljanje zahtjeva za učešće i početne ponude: Obrazac za dostavljanje zahtjeva za učešće i početne ponude;

Obrazac za cijenu početne ponude;

-           Izjave o ispunjenosti uslova iz tačke 3.tenderske dokumentacije;

-           Izjava iz člana 52. Zakona o javnim nabavkama;

Povjerljive informacije;

-           Nacrt ugovora;

 

GRADONAČELNICA

MP

Doc.dr. Benjamina Karić

 

 

Bosna i Hercegovina 

Federacija Bosne i Hercegovine 

Kanton Sarajevo 

Grad Sarajevo

GRADONAČELNIK

 

Broj: 06-11-6825/22 

Sarajevo, 10.10.2022. godine

 

Senada Kočan, Pomoćnica gradonačelnice za opću upravu i zajedničke poslove

Dragana Solaković, Pomoćnica gradonačelnice za lokalnu samoupravu

Elvir Hadžiahmetović, Pomoćnik gradonačelnice za lokalno poslovanje

Maja Hadžihalilović Pomoćnica gradonačelnice za poslove informacionog centra

Merima Arifhodžić, Pomoćnica gradonačelnice za urbano planiranje, investicijske, stambene i komunalne poslove 

Amina Deljković, Pomoćnica gradonačelnice za obrazovanje, sport, kulturu i mlade

Edin Fehimović, interni revizor u Gradskoj službi za internu reviziju Grada Sarajeva

Safet Krajišnik, Pomoćnik gradonačelnice za inspekcijski nadzor

Nermina Suljević, Pomoćnica gradonačelnice za održivi razvoj 

Aida Bajramović, Rukovodilac Stručne službe za poslove kabineta i poslove Gradske uprave

Erna Colić, Rukovodilac Stručne službe za protokolarne poslove, odnose s javnošću i međunarodnu saradnju 

Mirjana Stanić, Rukovodilac Stručne službe za poslove Gradskog vijeća Grada Sarajeva

Admir Jusufbegović, Pravobranilac Grada Sarajeva

 

Predmet - Obavjest o Izmjenama i dopunama Instrukcija br. 2. Izrada zahtjeva za dodjelu sredstava iz Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu (Rebalans)

 

Na osnovu člana 19. Zakona o budžetima u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine FBiH“, br: 102/13, 9/14, 13/14, 8/15, 91/15, 102/15, 104/16, 5/18, 11/19, 99/19 i 25/22) Gradska služba fmansija je pripremila i dostavlja Izmjene i dopune budžetskih Instrukcije broj 2 za planiranje sredstava iz Budžeta Grada Sarajeva za 2022 godinu.

Gradonačelnica Grada Sarajeva je putem stručne službe za poslove Kabineta i poslove gradske uprave zadužilo Gradsku službu finansija da krene u proceduru izrade Prijedloga izmjena i dopuna Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu.

U skladu sa navedenim, potrebno je da vaše pisane zahtjeve (u pisanoj i elektronskoj formi) dostavite Gradskoj službi finansija najkasnije do 12. Oktobra 2022. godine.

 

Prilozi:

1.         budžetske instrukcije

2.         Tabele

 

Za zakonitost odgovaraju:          

Stručna obrada: Jasmin Mušikić

Pomoćnik gradonačelnice za finansije: Muamer Kutlovac 

 

 

Bosna i Hercegovina 

Federacija Bosne i Hercegovine 

Kanton Sarajevo 

Grad Sarajevo

GRADONAČELNIK

 

Broj: 06-11-6825/22

Sarajevo, 10.10.2022. godine

 

Na osnovu čl. 15., 16., 19. i 20. Zakona o budžetima u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine FBiH“, br: 102/13, 9/14, 13/14, 8/15, 91/15, 102/15, 104/16, 5/18, 11/19, 99/19 i 25/22), Gradonačelnica Grada Sarajevo donosi

 

IZMJENE I DOPUNE BUDŽETSKIH INSTRUKCIJA BR. 2.: IZRADA ZAHTJEVA ZA DODJELU SREDSTAVA IZ BUDŽETA GRADA SARAJEVA ZA 2022. GODINU

 

Uvod

Budžet Grada Sarajeva za 2022. godinu usvojen je na 10. sjednici Gradskog vijeća održanoj 29.12.2021. godine. Iznos usvojenog Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu je iznosio 21.280.673 KM.

Federalno ministarstvo fmansijaje 17.05.2022 godine dostavilo projekcije Gradskoj službi fmansija (broj: 05-12-5-3957/22-1), u kojim se navodi da srednjoročne projekcije prihoda za period 2023- 2025. godina prate pozitivne makroekonomske prognoze za navedeni period, ali istovremeno zadržavajući određeni nivo opreznosti i konzervativnosti u procjenama.

U istim se također navodi da unatoč stabilizaciji epidemioloških prilika vezanih za pandemiju virusa COVID-19 daje početkom 2022. godine ekonomija stavljena pred nove izazove, usljed složenih međunarodnih političkih prilika vezanih za ratna dešavanja u Ukrajini, koja su se snažno reflektovala na globalne ekonomske tokove, prvenstveno kroz nagle i visoke inflatorne skokove. Prateći najnovije zvanične makroekonomske prognoze iz marta 2022. godine, kao i pozitivne tekuće trendove naplate u prvom kvartalu 2022. godine izvršeno je revidiranje projekcija prihoda za tekuću godinu i pripremljene su srednjoročne projekcije za period 2023-2025. godina, kako slijedi:

 

Vrsta Prihoda

Projekcija

2022.

2023.

2024.

2025.

Prihodi od indirektnih poreza sa Jedinstvenog računa - Grad Sarajevo

8.487.515

8.245.353

8.520.043

9.228.866

 

Služba finansija Grada Sarajeva je u period od zaprimanja projekcija Federalnog ministarstva flnansija pratila ostvarenje prihoda po osnovu prihoda od indirektnih poreza i prihoda od poreza na promet nepokretnosti i prava, te kroz šestomjesečni izvještaj o izvršenju budžeta naznačilo da dinamika ostvarenje ovih prihoda ima blago povećanje u odnosu sa planiranim. Analiza ostvarenja prihoda koju je služba fmansija uradila u 9 mjesecu pokazala je znatan porast u odnosu na planirane, da će se navedeni prihodi do kraja godine ostvariti u iznosu predviđenom u projekcijama, te informisala Gradonačelnicu Grada Sarajeva o naprijed navedenom. Gradonačelnica Grada Sarajeva je prihvatila informaciju i zadužila Gradsku službu fmansija da krene u proceduru izrade Prijedloga izmjena i dopuna Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu.

Članom 37. Zakona o budžetima u Federaciji BiH („Službene novine FBiH“, br: 102/13, 9/14,13/14, 8/15, 91/15, 102/15, 104/16, 5/18, 11/19, 99/19 i 25/22), izmjenama i dopunama budžeta se ponovo uravnotežuju prihodi i primici, odnosno rashodi i izdaci budžeta.

Gradska služba flnansija Grada Sarajeva dužna je postupati u skladu sa Zakonom o budžetima u FBiH i poštujući odredbe člana 43. navedenog zakona pribaviti mišljenje Kantonalnog ministarstva flnansija prilikom planiranja prihoda budžeta. 

 

(„Službene novine FBiH“, br: 102/13, 9/14, 13/14, 8/15, 91/15, 102/15, 104/16, 5/18, 11/19, 99/19 i 25/22), Instrukcije broj 2. sadrže:

1. Osnovne ekonomske pokazatelje

Jedan od osnovnih preduslova održivog ekonomskog rasta te povećanja zaposlenosti jeste makroekonomska stabilnost. Makroekonomska stabilnost ostvarit će se efikasnim upravljanjem javnim fmansijama kroz daljnje unapređenje procesa upravljanja državnim budžetom, fiskalnu konsolidaciju i efikasno upravljanje javnim dugom, jačanje sistema unutrašnjih fmansijskih kontrola i unutašnje revizije te razvojem makroekonomske statistike.

Najvažniji cilj u narednom srednjoročnom periodu je očuvanje i daljnje jačanje makroekonomske stabilnosti Federacije BiH. U planiranju vlastitog napretka, mora se poći od reformi u socijalnom i ekonomskom sektoru. Trebaju se stvarati uslovi i pretpostavke za punu zaposlenost radne snage i korištenje proizvodnih kapaciteta, koji bi trebali dati krajnji rezultat, povećanje bruto domaćeg proizvoda

2. Način izrade budžeta

Potrebno je da Gradske službe Grada Sarajeva dostave zvaničan zahtjev za izmjene i dopune Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu. Budžetski zahtjev treba da sadrži tabelu u kojem su prikazane eventualne moguće preraspodjele sredstava unutar službe, kao i tabelu dodatnih sredstava uz obrazloženje razloga povećanja ili smanjenja.

Služba fmansija Grada Sarajeva će u izmjene i dopune Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu uvrstiti sljedeće:

a)         razgraničena sredstva sa naznakom na kojoj poziciji su razgraničena i u kojem iznosu, što mora biti u skladu sa usvojenom Odlukom o unosu razgraničenih sredstava (transferi i krediti),

b)         unos transfera,

c)         sve provedene preraspodjele,

3. Rokovi za izradu budžeta (Izmjene i dopune Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu)

 

Ključni zadaci

Rezultati

Odgovorna

ustanova

Ključni

datumi

1. Pripreme Izmjena i dopuna Instrukcija broj 2. za Gradske službe Grada Sarajeva

Pripremljene Izmjene i dopune Instrukcija broj 2.

Služba fmansija

10.10.2022.

2. Kreiranje dokumentacije za Gradske službe Grada Sarajeva u vezi izrade Izmjena i dopuna Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu

Slanje Izmjena i dopuna Instrukcija broj 2. za Gradske službe sa tabelama.

Služba fmansija

10.10.2022.

3. Zahtjevi Gradskih službi za Izmjena i dopuna Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu

Budžetski zahtjevi fmalizirani i dostavljeni službi fmansija

Gradske službe

12.10.2022.

4. Usvajanje Prijedloga Izmjena i dopuna Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu od strane Gradonačelnice

a. Podnošenje Prijedloga Izmjena i dopuna budžeta Grada Sarajeva za 2022. G. Gradonačelnici

Služba fmansija

30.10.2022.

 

b. Usvajanje Prijedloga Izmjena i dopuna budžeta Grada Sarajeva za 2022. g. od strane Gradonačelnice

Stručna služba Gradonačelnice

30.10.2022.

5. Razmatranje i usvajanje Prijedloga Izmjena i dopuna Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu na Sjednici gradskog vijeća

a. Podnošenje Prijedloga Izmjena i dopuna budžeta Grada Sarajeva za 2022. g. Gradskom vijeću

Stručna služba Gradonačelnice

05.11.2022.

 

b. Gradsko vijeće usvaja Prijedlog Izmjena i dopuna Grada Sarajeva za 2022. g.

Gradsko vijeće Grada Sarajeva

05.11.2022.

 

Zahtjev za dodjelu sredstava iz izmijenjenog i dopunjenog Budžeta Grada Sarajeva za 2022. godinu treba se dostaviti Službi finansija Grada Sarajeva do 12.10.2022. godine u formi ovjerenog zahtjeva i elektronskoj formi.

 

Za zakonitost odgovaraju:          

Stručna obrada: Jasmin Mušikić 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: