Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka samouništavajućih naljepnica
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1110-1-1-29-3-25/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv AGENCIJA ZA IDENTIFIKACIONA DOKUMENTA, EVIDENCIJU I RAZMJENU
PODATAKA BIH
IDB/JIB 4402889700004
Kontakt osoba Adnan Vukojević
Adresa Petra Kočića 61
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 340-170
Faks (051) 340-180
Elektronska pošta adnan.vukojevic@iddeea.gov.ba
Internet adresa www.iddeea.gov.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka samouništavajućih naljepnica
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30192800-9 | Samoljepljive etikete |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
U skladu sa zahtjevom iz tenderske dokumentacije
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
42735,04
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banja Luka
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
U skladu sa zahtjevom iz tenderske dokumentacije
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa zahtjevom iz tenderske dokumentacije
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa zahtjevom iz tenderske dokumentacije
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa zahtjevom iz tenderske dokumentacije
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
24.8.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
20 KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.8.2015. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 26.8.2015. 12:00:00
Adresa i mjesto Banja Luka, Petra Kočića 61.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Instrukcija za uplatu naknade za otkup tenderske dokumentacije data je na web stranici Agencije www.iddeea.gov.ba. Dokaz
o uplati se dostavlja uz zahtjev za preuzimanje tenderske dokumentacije.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1110-1-1-29-3-25-15.pdf
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
Grafotex d.o.o. Banja Luka - Braće Potkonjaka bb 78000 Banja Luka
-
BOSKAN d.o.o. Sarajevo - ul. Branislava Nušića broj 142 71000 Sarajevo
-
Mirbergraf d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Haptumana br. 7 (Tržni centar) 71000 Sarajevo
-
Szr Atelje Duga vl. Vatrenjak Razim Sarajevo - Behdžeta Mutevelića 19 71000 Sarajevo
-
Printas d.o.o. Srebrenik - Varoških Polja bb 75350 Srebrenik
-
ŠPICA SYSTEMS d.o.o. Sarajevo - ul.Mehmeda Spahe 10 71000 Sarajevo
-
ERMEX d.o.o. - Druge sarajevske brigade 80. 71123 Istočna Ilidža
-
Pismolik d.o.o. Sarajevo - ul. Edhema Mulabdića br. 1 71000 Sarajevo
-
04.12.2015
-
16.09.2015