Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.11.2022. 10:23
(aukcija) Nabavka novih elemenata za dekoraciju grada
1291-7-1-119-3-171/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JU ZAVOD ZA PROSTORNO UREĐENJE BIHAĆ
IDB/JIB 4263201430009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jasmina Velić-Imširović
Adresa 502 Viteške bigade 7
Poštanski broj 77000 Bihać (bhp sa)
Općina/Grad Bihać
Telefon (037) 226-407
Faks (037) 226-407
Elektronska pošta javne.nabavke@prostornobihac.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Bihać
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka novih elemenata za dekoraciju grada
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka novih elemenata za dekoraciju grada
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34928400-2 | Urbana oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema predmjeru/predračunu radova
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
25042,74
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Bihać
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
10 kalendarskih dana od dana zaključenja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
28.11.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.11.2022. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Ul. 502. Viteške brigade br.7. Bihać
Datum i vrijeme 30.11.2022. 09:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Asfalt-Rad o.d. Sarajevo - Dobrinjske bolnice 4 71000 Sarajevo
-
SUDEL d.o.o. Sarajevo - ul. Zdenka Markulja broj 12 71210 Ilidža
-
Društvo za građevinarstvo GRAĐEVINAR-FAJIĆ d.o.o. Mostar - ul. Maršala Tita broj 196 88207 Mostar
-
Babel d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića br. 2 71000 Sarajevo
-
CESTE-COMPANY d.o.o. Kiseljak - Kralja Tomislava 44 71250 Kiseljak
-
GLOVIS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
M.K. ILUMINACIJE d.o.o. Široki Brijeg - Trnska cesta 100 88220 Široki Brijeg
-
INVING INVEST INŽENJERING d.o.o. Prijedor - Ulica Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
05.12.2022