Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 06.12.2022. 08:13
(aukcija) Nabavka višenamjenskog helikoptera sa pratećom opremom
1364-1-1-87-3-61/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MUP KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200220350006
Kontakt osoba/Služba za kontakt Amela Mešić
Adresa La benevolencija br 16
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 286-769
Faks (033) 611-676
Elektronska pošta javnenabavke@mup.ks.gov.ba
Internet adresa mup.ks.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka višenamjenskog helikoptera sa pratećom opremom
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka višenamjenskog helikoptera sa pratećom opremom
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 35612300-0 | Helikopteri za podršku |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
27777777,80
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prema TD
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Prema TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
17.01.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.01.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto La Benevolencije broj 16/2
Datum i vrijeme 19.01.2023. 13:00
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Ministry of Internal Affairs
UIN 4200220350006
Contact person Amela Mešić
Address La benevolencija br 16
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 286-769
Fax number (033) 611-676
Email address javnenabavke@mup.ks.gov.ba
Website address mup.ks.gov.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Sarajevo Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of a multipurpose helicopter with accompanying equipment
II 1.b. Description of the object of the contract
According to the attached documentation
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 35612300-0 | Support helicopters |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to the attached documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
17.01.2023.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 19.01.2023. 12:00
Address and place According to the attached documentation
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
14.06.2023
(poništenje aukcije) Nabavka višenamjenskog helikoptera sa pratećom opremom
-
07.04.2023
(poništenje aukcije) Nabavka višenamjenskog helikoptera sa pratećom opremom
-
15.02.2023
(odgađanje aukcije) Nabavka višenamjenskog helikoptera sa pratećom opremom
-
13.01.2023
(izmjena aukcije) Nabavka višenamjenskog helikoptera sa pratećom opremom