Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH
1415-1-1-11-3-44/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4200575050089
Kontakt osoba/Služba za kontakt Selma Osmanagić-Klico
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
5
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
Dodatni predmet(i) | 30200000-1 | Kompjuterska oprema i potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje će se izvršiti putem trezora Federalnog ministarstva financija-finansija iz Budžeta Porezne uprave Federacije BiH za
2023. godinu, u roku ne dužem od 60 (šezdeset) dana od dana prijema fakture s pratećom dokumentacijom, po isporuci, u
skladu sa tačkom 5.4. tenderske dokumentacije
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa tenderskom dokumentacijom.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
03.04.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.04.2023. 08:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Porezna uprava Federacije BiH - Središnji ured Sarajevo, ul. Husrefa Redžića broj
4., 71 000 Sarajevo
Datum i vrijeme 17.04.2023. 09:00
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Selma Osmanagić-Klico
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Selma Osmanagić-Klico
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka PC računara - All in one ili Tiny in One (AiO ili TiO) osobnih računara za organizacione jedinice Porezne
uprave Federacije BiH
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30213000-5 | Personalni kompjuteri |
III Ukupna količina ili obim ugovora
150
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
225000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
3 (tri) mjeseca računajući od dana stupanja na pravnu snagu ugovora.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured, ul. Husrefa Redžića broj 4., 71000 Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 03.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.04.2023. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.04.2023. 09:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka prenosivih računara/laptopa za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30213100-6 | Laptopi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
70
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
133000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
3 (tri) mjeseca računajući od dana stupanja na pravnu snagu ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured, ul. Husrefa Redžića broj 4., 71000 Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 03.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.04.2023. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.04.2023. 09:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka skenera za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30216110-0 | Skeneri za kompjutere |
III Ukupna količina ili obim ugovora
3
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
4200,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
3 (tri) mjeseca računajući od dana stupanja na pravnu snagu ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured, ul. Husrefa Redžića broj 4., 71000 Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 03.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.04.2023. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.04.2023. 09:00
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 4
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka štampača i plotera za kompjutere za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30232100-5 | Štampači i ploteri |
III Ukupna količina ili obim ugovora
U skladu sa obrascem za cijenu ponude
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
17000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
3 (tri) mjeseca računajući od dana stupanja na pravnu snagu ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured, ul. Husrefa Redžića broj 4., 71000 Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 03.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.04.2023. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.04.2023. 09:00
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 5
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka čitača barkoda za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30216130-6 | Čitači barkoda |
III Ukupna količina ili obim ugovora
16
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1700,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
3 (tri) mjeseca računajući od dana stupanja na pravnu snagu ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured, ul. Husrefa Redžića broj 4., 71000 Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 03.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.04.2023. 08:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.04.2023. 09:00
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Tax Administration of the Federation of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200575050089
Contact person Selma Osmanagić-Klico
Address Husrefa Redžića 4
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 289-800
Fax number (033) 289-939
Email address javnenabavke@fpu.gov.ba
Website address www.pufbih.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Computer equipment and supplies
II 1.b. Description of the object of the contract
Procurement of computer equipment and supplies for organizational units of the Tax Administration of the Federation of
Bosnia and Herzegovina
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 30000000-9 | Office and computing machinery, equipment and supplies except furniture and software packages |
Additional object(s) | 30200000-1 | Computer equipment and supplies |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b-1. Obtainable until
Lot number | Name | Date |
---|---|---|
1 | LOT 1 0 | 03.04.2023. |
2 | LOT 2 0 | 03.04.2023. |
3 | LOT 3 0 | 03.04.2023. |
4 | LOT 4 0 | 03.04.2023. |
5 | LOT 5 0 | 03.04.2023. |
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4.a. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Lot number | Name | Date and time |
---|---|---|
1 | LOT 1 1 | 17.04.2023. 08:30 |
2 | LOT 2 1 | 17.04.2023. 08:30 |
3 | LOT 3 1 | 17.04.2023. 08:30 |
4 | LOT 4 1 | 17.04.2023. 08:30 |
5 | LOT 5 1 | 17.04.2023. 08:30 |
Address and place | Tax Administration of the Federation of Bosnia and Herzegovina, Husrefa |
Redžića 4, 71000 Sarajevo
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
COMPEX d.o.o. Banja Luka - Ulica Braće Pišteljića broj 1 78000 Banja Luka
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
SBO BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra II broj 29 78101 Banja Luka
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
Imel d.o.o. Lukavac - ul. Skendera Kulenovića bb 75300 Lukavac
-
19.07.2023
Kompjuterska oprema i potrepštine za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH
-
03.07.2023
-
22.06.2023
-
01.06.2023
-
17.05.2023
-
25.04.2023
-
25.04.2023
-
25.04.2023
-
25.04.2023
-
25.04.2023