Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.03.2023. 12:27
(aukcija) Nabavka malča (dekorativna kora), agrotekstila i ivičnjaka
410-1-1-58-3-72/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJKP "PARK" D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200258320003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Esad Džogović
Adresa Patriotske lige 58
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 560-570
Faks (033) 560-561
Elektronska pošta esad.dzogovic@park.ba
Internet adresa www.park.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Upravljanje i održavanje stambenih objekata i ostale komunalne djelatnosti
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
10000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Ugovor o kuporodaji LOT-1 MALČ (DEKORATIVNA KORA), LOT-2 AGROTEKSTIL I IVIČNJACI
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT-1 MALČ (DEKORATIVNA KORA), LOT-2 AGROTEKSTIL I IVIČNJACI
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03000000-1 | Poljoprivredni proizvodi, proizvodi stočarstva, ribarstva, šumarstva i srodni proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
20.04.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.04.2023. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto direkcija KJKP PARK-a u ul.Patriotske lige 58 II sprat
Datum i vrijeme 20.04.2023. 11:30
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Ugovor o kupoprodaji LOT-1 MALČ (DEKORATIVNA KORA),
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT-1 MALČ (DEKORATIVNA KORA),
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03100000-2 | Poljoprivredni i hortikulturni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
centralni magacin u Nedžarićima
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 20.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.04.2023. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 20.04.2023. 11:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Ugovor o kupoprodaji LOT-2 AGROTEKSTIL I IVIČNJACI
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT-2 AGROTEKSTIL I IVIČNJACI
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03100000-2 | Poljoprivredni i hortikulturni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
2000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
centralni magacin u Nedžarićima
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 20.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.04.2023. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 20.04.2023. 11:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Tamaris Company d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Raškovića broj 16 78000 Banja Luka
-
Stolarija Podromanija d.o.o. Sokolac - Podromanija bb 71350 Sokolac
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
MD Fisch d.o.o. Banja Luka - Ulica cerska broj 50 78000 Banja Luka
-
DRVOSJEČA d.o.o. Sarajevo - ul. Bačići do broja 72 71000 Novi Grad
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
Šćeta d.o.o. Tomislavgrad - Jošanica b.b. 80240 Tomislavgrad