Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 25.04.2023. 10:26

(poništenje) Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH, lot 3

Izvor: Akta.ba, 24.04.2023.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

FEDERALNO MINISTARSTVO FINANCIJA - FINANSIJA

POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE

SARAJEVO

Broj: 13/06*3-11 -30-400-3/2023 I.P.

Sarajevo, 24.04.2023. godine

Na osnovu člana 4. stav 2. Zakona o Poreznoj upravi Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 33/02, 28/04, 57/09, 40/10, 27/12, 7/13, 71/14, 91/15 i 44/22), člana 60. i 114. Zakona o organizaciji organa uprave u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 35/05) i člana 70. stav (1) i (4) Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14 i 59/22 - u daljem tekstu Zakon o javnim nabavkama), direktor donosi

ODLUKU

 o poništenju postupka nabavke LOT 3

I

Poništava se postupak javne nabavke „Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH“ - LOT 3 - Nabavka i isporuka skenera za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH u skladu s članom 69 stav (2) alineja d) Zakona o javnim nabavkama, čime se u skladu s članom 69. stav (1) alineja b) Zakona o javnim nabavkama okončava predmetni postupak javne nabavke za LOT 3.

II

Ova Odluka objavit će se na web stranici Porezne uprave Federacije BiH (www.oufbih.ba). istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke u skladu s članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

III

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke u skladu s članom 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

Obrazloženje

Na osnovu ukazane potrebe i planirane javne nabavke iz Plana javnih nabavki Porezne uprave Federacije BiH za 2023. godinu, broj: 13/06-3-11-32-278/23 od 08.02.2023. godine, redni broj iz Plana: 5. i Plana javnih nabavki Federalnog ministarstva finansija/financija u čijem sastavu se nalazi Plan javnih nabavki Porezne uprave Federacije BiH, redni broj: 50., Odlukom direktora Porezne uprave Federacije BiH na zahtjev Sektora za informacione tehnologije, broj: 13/06-3-11-30-400/2023 od 27.02.2023. godine pokrenut je otvoreni postupak javne nabavke „Nabavka kompjuterske opreme i potrepština za organizacione jedinice Porezne uprave Federacije BiH“ (po LOT-ovima) ukupne procijenjene vrijednosti od 380.900,00 KM bez PDV- a.

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a za LOT-3 iznosi do 4.200,00 KM, a za koju su sredstva osigurana u Budžetu Porezne uprave Federacije BiH za 2023. godinu (Stalno sredstvo).

U skladu sa članom 16. Zakona o javnim nabavkama, s ciljem da se osigura maksimalna konkurencija i da se smanje troškovi postupka, predmetni postupak javne nabavke je podijeljen na lotove prema karakteristikama, sličnosti, homogenosti, pripadnosti istoj skupini te namjeni robe koja je predmet nabavke na način da je ponuđačima omogućeno da dostave ponude za jedan lot ili više lotova ili sve lotove. 

U skladu s članom 14a. Zakona o javnim nabavkama prije pokretanja predmetnog postupka javne nabavke ugovorni organ je proveo provjeru tržišta u svrhu pripreme nabavke i informisanja privrednih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavkom, o čemu je sačinjena pisana zabilješka o svim radnjama i postupcima i uložena u predmet spisa.

Obavještenje o nabavci, broj: 1415-1-1-11-3-44/23 je objavljeno na portalu javnih nabavki 02.03.2023.      godine i u „Službenom glasniku BiH”, broj: 16/23 od 10.03.2023. godine, a u skladu s odredbama člana 11. stav (8) u vezi sa članom 6. stav (3) i stav (4) Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja o postupcima javnih nabavki na portalu javnih nabavki („Službeni glasnik BiH“, broj: 80/22 od 9.12.2022. godine).

U skladu sa članom 14. stav (5) i članom 36. stav (4) Zakona o javnim nabavkama za predmetnu javnu nabavku Ugovorni organ je dodatno objavio i Sažetak obavještenja na engleskom jeziku na portalu javnih nabavki imajući u vidu ukupnu procijenjenu vrijednost predmetne javne nabavke.

Prema Izvještaju o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača, tendersku dokumentaciju je preuzelo 45 (četrdesetpet) potencijalnih ponuđača s Portala javnih nabavki od datuma objave 02.03.2023. godine, zaključno s krajnjim datumom za preuzimanje tenderske dokumentacije.

Za vrijeme objave predmetnog postupka na portalu javnih nabavki potencijalni ponuđači su tražili pojašnjenja tenderske dokumentacije do datuma do koga je bilo dozvoljeno postavljanje pitanja na Portalu odnosno do 07.04.2023. godine, a na koja je Ugovorni organ pravovremeno u skladu sa članom 56. Zakona o javnim nabavkama dao odgovore (zaključno sa 12.04.2023. godine), nakon čega je tenderska dokumentacija postala konačna i obavezujuća za ponuđače i Ugovorni organ u smislu člana 101. stav 7) Zakona o javnim nabavkama.

Po navedenom Obavještenju o nabavci za predmetni postupak javne nabavke u određenom krajnjem roku definisanim tačkom IV 7. Obavještenja o nabavci i tačkom 4.9 tenderske dokumentacije (17.04.2023. godine do 08:30h) blagovremeno su dostavljene i zaprimljene 2 (dvije) ponude, i to ponuda ponuđača „PRIMAPROM" d.o.o. Banja Luka sa sjedištem u Banja Luci na adresi Vidovdanska bb, 78000 Banja Luka zaprimljena kod Ugovornog organa dana 14.04.2023.      godine u 10:15h i ponuda ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo sa sjedištem u Sarajevu na adresi Marka Marulića broj 2., a koja je zaprimljena kod Ugovornog organa dana 14.04.2023. godine u 15:00h

Komisija imenovana Odlukom direktora za provođenje predmetnog postupka javne nabavke je blagovremeno i pravilno izvršila javno otvaranje ponuda dana 17.04.2023. godine u 09:00h (adresa i rok definisani tačkom IV 8. Obavještenja o nabavci i tačkom 4.10 tenderske dokumentacije) i sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda koji je uz Zapisnik o zaprimanju ponuda odmah proslijeđen ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke u skladu sa tačkom 1.3. i 1.4. predmetne tenderske dokumentacije, koje regulišu način komunikacije između Ugovornog organa i ponuđača.

Nakon javnog otvaranja ponuda Komisija Ugovornog organa je pristupila pregledu i ocjeni ponuda te o tome sačinila odgovarajući zapisnik u kojem je utvrđeno sljedeće: da su blagovremeno zaprimljene 2 (dvije) ponude u određenom krajnjem roku za LOT 3, i to ponude ponuđača: „PRIMAPROM" d.o.o. Banja Luka i „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo; da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda; da zaprimljene ponude imenovanih ponuđača za LOT 3 nisu prihvatljive i da ne ispunjavaju postavljene zahtjeve Ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom. 

Detaljnim pregledom ponude ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo Komisija Ugovornog organa je konstatovala i utvrdila sljedeće:

Ugovorni organ je predmetnom tenderskom dokumentacijom u tački 4.1. definisao sadržaj ponude te da ponuda obavezno sadrži sljedeće elemente, između ostalih i b) Popunjen Obrazac za ponudu i Izjava (koja je data u Prilogu Obrasca za ponudu), a u tački 8. predmetne tenderske dokumentacije dao priloge tenderske dokumentacije, gdje je pod prilogom broj 2. dao Obrazac za cijenu ponudu i Prilog Obrascu - Izjavu ponuđača.

Uvidom u ponudu ponuđača „ARTCO GROUP" d.o.o. Sarajevo za LOT 3 Komisija je utvrdila da je ponuđač na strani broj 3. Ponude za LOT 3 dostavio Obrazac za ponudu za LOT 3 ali bez priloga Izjave ponuđača ponuđača koja je sastavni dio navedenog Obrasca za ponudu.

Također, obzirom da imenovani ponuđač nije dostavio naprijed navedenu Izjavu to Komisija ugovornog organa nije mogla utvrditi niti period važenja ponude obzirom da naznaka perioda važenja ponude se nalazi u navedenoj Izjavi, a koja nije dostavljena, niti je imenovani ponuđač naznačio period važenja ponude u bilo kom dokumentu u ponudi za LOT 3.

U skladu sa odredbama člana 2. stav I. Zakona o javnim nabavkama Ponuda je dokument koji podnosi ponuđač, pri čemu nudi isporuku robe, pružanje usluge ili izvođenje radova, pod uslovima koje određuje ugovorni organ u tenderskoj dokumentaciji, a koja može biti: 1) prihvatljiva - koju je podnio ponuđač koji nije bio isključen u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama i koji ispunjava kriterije za izbor najpovoljnije ponude, te čija je ponuda u skladu sa tehničkim specifikacijama bez da je nepravilna ili neprihvatljiva; 2) neprihvatljiva - čija cijena prelazi planirana, odnosno osigurana novčana sredstva ugovornog organa za nabavku ili ponuda ponuđača koji ne ispunjava kriterije za kvalifikaciju privrednog subjekta; i 3) nepravilna - koja nije u skladu sa tenderskom dokumentacijom ili je primljena izvan roka za dostavu ponuda ili postoje dokazi o tajnom sporazumu ili korupciji ili nije rezultat tržišne konkurencije ili je ugovorni organ utvrdio da je cijena ponude izuzetno niska.

Članom 44. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ provjerava i ocjenjuje da lije kandidat / ponuđač pouzdan i sposoban da izvrši ugovor, u skladu s uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji, a stavom (2) istog člana je propisano da Ugovorni organ određuje u tenderskoj dokumentaciji uslove za kvalifikaciju tako što utvrdi minimum zahtjeva za kvalifikaciju kandidata/ponuđača u pogledu njihove lične sposobnosti, ekonomskog i finansijskog stanja, te njihove tehničke i/ili profesionalne sposobnosti.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije.

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Članom 16. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH", br. 90/14, 20/15) definisano je da postupak pregleda i ocjene ponuda obavlja komisija za javne nabavke, odnosno članovi komisije koji su stručne osobe i/ili stručne službe ugovornog organa, te ako je potrebno nezavisne stručne osobe, na osnovu uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije. 

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama, a sve u vezi s članom 2. stav I su osnov za odbacivanje ponude navedenog ponuđača.

Detaljnim pregledom ponude ponuđača ,,PRIMAPROM“ d.o.o. Banja Luka Komisija Ugovornog organa je konstatovala i utvrdila sljedeće:

Ugovorni organ je predmetnom tenderskom dokumentacijom u tački 2.10., odnosno u Prilogu broj 15. tenderske dokumentacije na strani broj 86., propisao tehničke karakteristike traženih skenera.

Uvidom i detaljnim pregledom dostavljene ponude imenovanog ponuđača i ponuđenih tehničkih karakteristika stručna Komisija Ugovornog organa je utvrdila da ponuda ponuđača i ponuđene tehničke karakteristike ne odgovaraju onim traženim i postavljenim predmetnom tenderskom dokumentacijom u dijelu za maksimalnu veličinu skeniranja i standardni priključak. Za maksimalnu veličinu skeniranja u tehničkoj specifikaciji je traženo 216 х 297 mm, a imenovani ponuđač je za maksimalnu veličnu skeniranja u ponudi ponudio 210 х 3048 mm. Također, predmetnom tenderskom dokumenatcijom u pogledu tehničkih karakteristika zahtijevano je da skeneri imaju USB 2.O., a ponuđač je u ponudi ponudio skenerza standardni priključak USB 3.2., a što nije kompatibilno sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije niti prihvatljivo za ovaj Ugovorni organ.

U skladu sa odredbama člana 2. stav I. Zakona o javnim nabavkama Ponuda je dokument koji podnosi ponuđač, pri čemu nudi isporuku robe, pružanje usluge ili izvođenje radova, pod uslovima koje određuje ugovorni organ u tenderskoj dokumentaciji, a koja može biti: 1) prihvatljiva - koju je podnio ponuđač koji nije bio isključen u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama i koji ispunjava kriterije za izbor najpovoljnije ponude, te čija je ponuda u skladu sa tehničkim specifikacijama bez da je nepravilna ili neprihvatljiva; 2) neprihvatljiva - čija cijena prelazi planirana, odnosno osigurana novčana sredstva ugovornog organa za nabavku ili ponuda ponuđača koji ne ispunjava kriterije za kvalifikaciju privrednog subjekta; i 3) nepravilna - koja nije u skladu sa tenderskom dokumentacijom ili je primljena izvan roka za dostavu ponuda ili postoje dokazi o tajnom sporazumu ili korupciji ili nije rezultat tržišne konkurencije ili je ugovorni organ utvrdio da je cijena ponude izuzetno niska.

Članom 44. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ provjerava i ocjenjuje da li je kandidat / ponuđač pouzdan i sposoban da izvrši ugovor, u skladu s uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji, a stavom (2) istog člana je propisano da Ugovorni organ određuje u tenderskoj dokumentaciji uslove za kvalifikaciju tako što utvrdi minimum zahtjeva za kvalifikaciju kandidata/ponuđača u pogledu njihove lične sposobnosti, ekonomskog i finansijskog stanja, te njihove tehničke i/ili profesionalne sposobnosti.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije.

Članom 68. stav (4) tačka h) i i) Zakona o javnim nabavkama propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije i u drugim opravdanim slučajevima.

Članom 16. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH“, br. 90/14, 20/15) definisano je da postupak pregleda i ocjene ponuda obavlja komisija za javne nabavke, odnosno članovi komisije koji su stručne osobe i/ili stručne službe ugovornog organa, te ako je potrebno nezavisne stručne osobe, na osnovu uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije. 

Članom 9. stav (1) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda definisano je da je ponuda pisana izjava volje ponuđača da isporuči robu, pruži usluge ili izvede radove u skladu s uslovima i zahtjevima navedenim u tenderskoj dokumentaciji.

Iz prethodno navedenog, vidljivo je da je ugovorni organ taj koji u tenderskoj dokumentaciji određuje predmet nabavke i uslove isporuke istog. Ukoliko ponuđač u svojoj ponudi nudi drugačije u odnosu na ono što je ugovorni organ predvidio u tenderskoj dokumentaciji, takve ponude se odbijaju.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama, a sve u vezi s članom 2. stav I su osnov za odbacivanje ponude navedenog ponuđača.

Kako je u tenderskoj dokumentaciji predmetnog postupka javne nabavke naznačeno da je kriterij za dodjelu ugovora „najniža cijena" prihvatljive ponude podnesene od strane kvalificiranog ponuđača, Komisija Ugovornog organa, nakon provedenog postupka, detaljne analize, pregleda i ocjene dostavljene ponude jednoglasno je predložila rukovodiocu Ugovornog organa da postupi u skladu sa svojim ovlaštenjima iz člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (“Službeni glasnik BiH”, broj 103/14), razmotri i prihvati preporuku Komisije da se ponude imenovanih ponuđača odbace, a predmetni postupak javne nabavke za LOT 3 poništi u skladu s članom 69. stav (2) alineja d) Zakona o javnim nabavkama, u skladu s članom 70. stav (1) i (4) donese Odluka o poništenju postupka nabavke čime bi se u skladu s članom 69. stav (1) alineja b) Zakona o javnim nabavkama okončao predmetni postupak javne nabavke i da se u skladu s članom 71. Zakona o javnim nabavkama o odluci obavijeste ponuđači u predmetnom postupku javne nabavke, što je rukovodilac Ugovornog organa u skladu s članom 8. stav (2) alineja d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke prihvatio te u skladu s članom 70. Zakona o javnim nabavkama odlučio kao u dispozitivu.

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Na ovaj izbor imate pravo izjaviti žalbu sadržaja definisanog u članu 105. Zakona o javnim nabavkama u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke, a sve u skladu sa članom 99., 100. i 101. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem Ugovornog organa u pisanoj formi direktno, elektronskim putem (u slučaju da je elektronsko sredstvo definisano kao način komunikacije u tenderskoj dokumentaciji) ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Husrefa Redžića broj 4., 71000 Sarajevo.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: