Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka kancelarijskog materijala
186-7-1-280-3-51/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv VODOVOD A.D.
IDB/JIB 4400705160000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Dražena Saničanin
Adresa Kozarska 87
Poštanski broj 79000 Prijedor (sp bl)
Općina/Grad Prijedor
Telefon (052) 236-600
Faks (052) 236-600
Elektronska pošta naplata@vodovod-pd.com
Internet adresa www.vodovod-pd.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Prijedor
I 5.c. Djelatnost
Vodosnabdjevanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
33900,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Kancelarijski materijal
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Uslovi iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Uslovi iz člana 46. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Uslovi iz člana 49. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
18.05.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.05.2023. 11:45
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto " Vodovod" a.d. Prijedor, Ul. Kozarska br. 87, kancelarija br.3
Datum i vrijeme 19.05.2023. 12:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Registratori i fascikle
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30190000-7 | Razna kancelarijska oprema i potrepštine |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljno navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
5500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi i način plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO skladište " Vodovod" a.d. Prijedor, Ul. Kozarska br.87
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 18.05.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.05.2023. 11:45
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.05.2023. 12:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Fotokopir papir i papir za ploter
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30190000-7 | Razna kancelarijska oprema i potrepštine |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljno navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
18100,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi i način plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO skladište " Vodovod" a.d. Prijedor, Ul. Kozarska br.87
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 18.05.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.05.2023. 11:45
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.05.2023. 12:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Kancelarijske potrepštine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30190000-7 | Razna kancelarijska oprema i potrepštine |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljno navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
10300,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi i način plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO skladište " Vodovod" a.d. Prijedor, Ul. Kozarska br. 87
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 18.05.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.05.2023. 11:45
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.05.2023. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
186-7-1-280-3-51/23
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad, Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71000 Sarajevo
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
SIGMA - ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Vidovdanska bb 78400 Gradiška
-
Copitrade d.o.o. Bijeljina PJ Brčko - Klosterska 14 76100 Brčko distrikt
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
05.06.2023