Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.05.2023. 08:26
(aukcija) Nabavka računara i druge računarske opreme, laserskih štampača, matričnih štampača, kopir aparata, uređaja za potpis, akviziciju i snimanje
488-1-1-18-3-20/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO UNUTRAŠNJIH POSLOVA ZENIČKO-DOBOJSKOG KANTONA
IDB/JIB 4218294630007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Ajdin Smajić
Adresa Trg BiH broj 6
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 449-258
Faks (032) 449-258
Elektronska pošta mupkomercijala@mupzdk.gov.ba
Internet adresa www.mupzdk.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Zeničko-dobojski kanton
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
5
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Jedan lot
II 2.c. Obrazloženje dostave ponuda
Ponuđači mogu dati ponudu za jedan lot, ili više lotova ili za sve lotove.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
LOT 1: Nabavka računara i druge računarske opreme, LOT 2: Nabavka laserskih štampača, LOT 3: Nabavka matričnih
štampača, LOT 4: Nabavka kopir aparata, LOT 5: Nabavka uređaja za potpis, akviziciju i snimanje
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
30230000-0 | Kompjuterska oprema | |
30232110-8 | Laserski štampači | |
Dodatni predmet(i) | 30232120-1 | Matrični štampači |
30121100-4 | Mašine za fotokopiranje | |
30232100-5 | Štampači i ploteri |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Rješenje o upisu u sudski registar, aktualni izvod iz sudskog registra ili drugi ekvivalentan dokument, kojim se potvrđuje da je
ponuđač registriran za obavljanje profesionalne djelatnosti.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Traži se
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
31.05.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2023. 09:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Trg BiH broj 6,72000 Zenica, BiH, sala Kabineta na II spratu MUP-a u sjedištu
Datum i vrijeme 12.06.2023. 10:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1: Nabavka računara i druge računarske opreme
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
68370,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do momenta isporuke
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ministarstvo unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona, Trg BiH broj 6
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 31.05.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2023. 09:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.06.2023. 10:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2: Nabavka laserskih štampača
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30232110-8 | Laserski štampači |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
21367,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do momenta isporuke
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ministarstvo unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona, Trg BiH broj 6
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 31.05.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2023. 09:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.06.2023. 10:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3: Nabavka matričnih štampača
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30232120-1 | Matrični štampači |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
12820,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do momenta isporuke
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ministarstvo unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona, Trg BiH broj 6
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 31.05.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2023. 09:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.06.2023. 10:00
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 4: Nabavka kopir aparata
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30121100-4 | Mašine za fotokopiranje |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
27350,42
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do momenta isporuke
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ministarstvo unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona, Trg BiH broj 6
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 31.05.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2023. 09:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.06.2023. 10:00
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 5: Nabavka uređaja za potpis, akviziciju i snimanje
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30232100-5 | Štampači i ploteri |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
34188,03
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do momenta isporuke
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ministarstvo unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona, Trg BiH broj 6
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 31.05.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.06.2023. 09:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 12.06.2023. 10:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka
-
29.06.2023
-
29.06.2023
-
29.06.2023
-
29.06.2023
-
29.06.2023
-
10.08.2023
-
10.08.2023
-
10.08.2023
-
10.08.2023
-
10.08.2023
-
21.08.2023