Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka servera
629-7-1-16-3-7/23
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv DOM ZDRAVLJA TOMISLAVGRAD
IDB/JIB 4281038160005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Josip Tokić
Adresa Dr. Mije Ferića 12
Poštanski broj 80240 Tomislavgrad (hp mo)
Općina/Grad Tomislavgrad
Telefon (034) 356-144
Faks (034) 356-123
Elektronička pošta dz-tomislavgrad@tel.net.ba
Internet adresa www.dz-tomislavgrad.com
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Kanton 10
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
POSTUPAK SE NE MOŽE PODIJELITI NA LOTOVE ZBOG TOGA ŠTO SE NABAVLJA SERVER (RAČUNALO) I KAO TAKAV SE NE
MOŽE PODIJELITI NA VIŠE LOTOVA
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
NABAVA SERVERA ZA POTREBE DOMA ZDRAVLJA TOMISLAVGRAD
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
NABAVA SERVERA ZA POTREBE CENTRALNE BLAGAJNE I RAČUNOVODSTVA DOMA ZDRAVLJA TOMISLAVGRAD
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 48800000-6 | Informacijski sustavi i poslužitelji |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Definirano tenderskom dokumenatcijom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
11500,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
DOM ZDRAVLJA TOMISLAVGRAD, SERVER SOBA
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
PREMA TENDERSKOJ DOKUMENTACIJI
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
KAO U TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
NEMA
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
KAO U TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
KAO U TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
KAO U TD
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
29.05.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 29.05.2023. 09:45
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto KAO U TD
Datum i vrijeme 29.05.2023. 10:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
629-7-1-16-3-7/23
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - U STEČAJU - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
S&T BH d.o.o. Sarajevo, likvidiran - ul. Kulovića br. 5/I 71000 Centar
-
VERSO d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda Kantardžića br. 3 71000 Centar
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
ENDAVA d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne broj 47C 71000 Sarajevo
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
Comtrade System Integration d.o.o. Beograd - Savski nasip 7 11070 Beograd 27
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
GIS soft d.o.o. Brčko distrikt - ul. Ive Andrića br. 4/2 76100 Brčko