Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka ogrevnog drveta
819-7-1-64-3-1/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OSNOVNA ŠKOLA "SVETI SAVA" MODRIČA
IDB/JIB 4400194560004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mitar Kršić
Adresa Cara Lazara 7
Poštanski broj 74480 Modriča (sp bl)
Opština/Grad Modriča
Telefon (053) 810-605
Faks (053) 810-605
Elektronska pošta os120@skolers.org
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
S obzirom da je ista vrsta robe, ponuđači mogu dostaviti ponude u jednom lotu.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka ogrevnog drveta
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka ogrevnog drveta za grejnu sezonu 2023/2024. godinu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09111400-4 | Goriva na bazi drveta |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
200m3
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
23000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Modriča, Koprivna, Dugo Polje, Koprivska Trebava, Riječani Gornji, Tarevci, Brijestovo, Botajica
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do kraja grejne sezone koji odredi ugovorni organ
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Ponuđač će navesti ukupnu cijenu po m3 drveta bez PDV-a
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđač će svoju kvalifikovanost dokazati dostavom dokumenata koja su navedena u Konkurentskom zahtjevu.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Izjava da ponuđač nije pod stečajnim, niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije,
odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. ZJN BiH
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
31.05.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 31.05.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JU Osnovna škola "Sveti Sava" Modriča, Cara Lazara 29, 74480 Modriča
Datum i vrijeme 31.05.2023. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
819-7-1-64-3-1/23
-
KUJUNDŽIĆ AUTOPREVOZNIK VL.K.EDIN - PUDIN HAN BR.18 B 79280 Ključ
-
Bjesnica d.o.o. Han Pijesak - Bukova Glava bb. 71360 Han Pijesak
-
Olip d.o.o. Sarajevo - ul. IV Viteške brigade br. 5 71210 Ilidža
-
GRAND UNION d.o.o. Kneževo - Dujka Komljenovića bb 78230 Kneževo
-
BIJELI BOR d.o.o. Prijedor - Sarajevska bb, Čirkin Polje 79101 Prijedor
-
DRVOSJEČA d.o.o. Sarajevo - ul. Bačići do broja 72 71000 Novi Grad
-
REFIK ĆUFUROVIĆ autoprijevoznik Velika Kladuša - Donja Slapnica 20 77235 Velika Kladuša
-
JP ŠPD ZDK d.o.o. Zavidovići - Ul. Alije Izetbegovića br. 25. 72220 Zavidovići
-
FUEL BOSS d.o.o. Zenica - Ul. Goraždanska broj 80 72000 Zenica
-
MEDEKS-PROM d.o.o. Šipovo - Ulica Prve šipovačke brigade broj 6 70270 Šipovo
-
25.05.2023