Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(aukcija) Nabavka peleta
1400-7-1-42-3-27/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD GRADAČAC
IDB/JIB 4209156840000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Fatima Jukan
Adresa H. K. Gradaščevića br.54
Poštanski broj 76250 Gradačac (bhp sa)
Općina/Grad Gradačac
Telefon (035) 369-750
Faks (035) 369-751
Elektronska pošta fatima.jukan@gradacac.ba
Internet adresa www.gradacac.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Predmet nabavke nije podijeljen na lotove.
U pogledu podjele predmeta nabavke na lotove, u ZIDZJN propisuje da ako ugovorni organ u postupku javne nabavke iz
dijela drugog ovog zakona (dakle, u svim postupcima nabavke osim konkurentskog zahtjeva i direktnog sporazuma) nije
podijelio predmet nabavke na lotove, dužan je u obavještenju o nabavci navesti osnovne razloge zašto predmet nabavke
nije podijeljen na lotove.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka peleta
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka peleta
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09110000-3 | Kruta goriva |
Dodatni predmet(i) | 09111400-4 | Goriva na bazi drva |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
33600,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Gradačac, zgrada Gradske uprave i Vatrogasni dom u Gradačcu
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Ne zahtijeva se
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
29.05.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.05.2023. 11:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Grad Gradačac, ul. H.K.Gradaščevića 4, Sala za sjednice
Datum i vrijeme 29.05.2023. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
1400-7-1-42-3-27/23
-
UNIVERZAL UVOZ-IZVOZ d.o.o. Gornji Vakuf-Uskoplje - Vrški put bb 70240 Gornji Vakuf
-
MEDEKS-PROM d.o.o. Šipovo - Ulica Prve šipovačke brigade broj 6 70270 Šipovo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
NISKOGRADNJA-MARJANOVIĆ d.o.o. Prijedor - Zanatska bb 79000 Prijedor
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići